9

739 46 31
                                    

Sans' tan

Alphys'in DVD'lerini getirdim. Ama bu kadarı yetmezdi.

-Milkshake yapmayı bilen var mı?

-Ben! Undyne ileri geldi.

-Frisk için az kalorili bir milkshake hazırlayabilir misin?

-Tabiki!

-Sadece milkshake ve anime ile olmayacak. Alphys senin bu anime ile ilgili t-shirt vesayiren vardı sanırım. Sırt çantasını karıştırdı ve içinden çıkardıklarını Frisk'in üstüne giydirdi.

-Hazır ol Chara! Seni sonsuza dek silicez!

-Hazırsanız başlıyorum. Herkes yerini alsın! Filmi başlatıp herzamanki gibi Frisk'i kucağıma oturttum. Bütün gece aralıksız anime izledik ve Undyne'nin milkshakinden içtik. Sabah olmuştu. Kalkıp filmi kapadım. Uykusuzluktan gözleri kızarmış Frisk'e baktım. Bütün gece uyanık kalmak insanlar için iyi değilmiş onu anladım.

-Hadi Frisk uyku vakti! Chara'nın sonunu getireceğiz!

-Getireceğiz derken...

-Alphys' in zihin makinası. Bende seninle Chara'ya karşı savaşacağım. Alphys sende bizimle geliyorsun.

-Hepiniz benim en iyi dostlarımsınız.

-Hazırsanız kestirmeyi kullanacağız. Işınlanarak Alphys' in labaratuvarına geldik. Alphys beni ve Frisk'i bir makinenin altına koydu. Yanımda duran Frisk'in elini tuttum.

-Başla Alphys. Alphys makinayı çalıştırdı.

Frisk'ten

Bilinçaltı hapisanesinin önünde kalktık.

-Chara! Neredesin?!

-Bakıyorumda birileri ÖLMEK için gelmiş.

-Senin işin bitti psikopat kız!

-Küçük iskelet arkadaşını korumaya mı gelmiş? Ne tatlı. Ama ne yazık ki bu mutlu tabloyu yok edeceğim.

-Senden kurtulacağız. Sonsuza dek! Sans elimi tuttu. Birbirimize kararlı bir şekilde baktık. Sonra Chara'ya saldırdık.

-Sans zihnime karşı biraz nazik olur musun?!

-Pardon. Chara Sans' ın arkasına yaklaştı. Ona tam bıçağı saplayacağı sırada önüne atladım.

-F-Frisk!

-B-ben iyiyim Sansy. Burası benim zihnim hatırladın mı? Bana birşey olmaz. Uzun uzun öksürdüm. Etrafımı beyaz ışıklar sardı ve iyileştim. Ayağa kalktım.

-Bundan sonra başımın ağrıyacağı kesin. Ama sen istedin. Sans'ın ve benim güçlerimiz aynıydı. Bu yüzden özel güçlerimizde aynıydı. Parmaklarımı şıklattım. Bütün Gaster Blaster'leri Chara'ya yönelttim.

-I think stronger than you! (Senden daha güçlü olduğumu düşünüyorum!) Sonra bütün hepsini ateşledim. Ölmüştü. Sonunda ondan kurtulmuştum. Bedenimi hissetmemeye başladım. Sonra yer çekimine engel olamadım. Alphys' in sesi ile uyandım. Başım çok ağrıyordu. Sans' a baktım. Bana hayretler içinde bakıyordu.

-Sana birkez daha aşık oldum!

-Benim canım iskeletim. Seni çok seviyorum. Ona sarıldım ve yanağına bir öpücük kondurdum.

-Eee ne oldu? Kurtuldunuz mu ondan?

-Hemde sonsuza dek kurtulduk. Ama başım çok ağrıyor, kendimi halsiz hissediyor ve terleyip üşüyorum.

-Sanırım birileri hasta oldu. Sen uyu ben seni eve götürürüm.

-Saol Asri. Sen iyi bir dostsun...

Ne  Zaman  Büyüdün?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin