19

696 39 45
                                    

Frisk'ten

Misafirler yavaş yavaş gelmeye başlamıslardı. İlk swapler geldi.

-Hoşgeldiniz.

-Papy hoşgeldin.

-Sans bu kim? Küçük olan iskelet Sans' a baktı.

-Bu Frisk. Benim sevgilim. Sans gururla söylemişti bunu. Küçük iskelet bana sarıldı.

-Merhaba Frisk! Ben Swapy!

-Merhaba Swapy! Ne tatlı bir ufaklıksın böyle! Sans kıskanmış olacak ki öfkeyle Swapy'ye bakıyordu. Swapy'yi yere bıraktım. Ardından birkaç kişi daha geldi. En son Fell ailesi geldi.

-Hoşgeldiniz. Ben Frisk! Elimi Sans' a aşırı benzeyen iskelete uzattım. Elimi itekledi. Çok soğul biriydi.

-Selam Frisk. Umursamaz bir şekilde içeri girdi. Sans kulağıma fısıldadı.

-Ben demiştim. Biraz soğuktur ama seni tanıyınca çok iyi biridir inan bana. Sans' ın söylediği şeye sadece gülümsemekle yetindim. İçeri salona geçtiğimizde herkes yerleşmişti. Gaster ve Papy bir kenarda sigara içip konuşuyordu. Swappy ve Sans'a aşırı benzeyen iskelet birbirlerini yiyordu. Freshy ve Dance parti veriyorlardı. Sans televizyonun önüne geçti.

-Evet kuzenler bu yıl ki buluşmaya hoşgeldiniz. Bu yıl aramızda Frisk yani sevgilimde var. Hepinize iyi eğlenceler. Başla Freshy! Freshy müziği açtı herkes çılgın gibi dans ediyordu. Ben ise anca servis yapıyordum ve bu çok sinir bozucu bir durumdu. Gürültü yüzünden kapının çaldığını sonra fark ettim.

-SANS KAPI ÇALIYOR BİR BAK İSTERSEN!

-SEN BAKAMAZ MISIN? Elimdeki tepsiyi ona gösterdim. Sonra tatlı bir gülümseme yaptım. Bana tatlı tatlı bakarak güldü. Sonra gidip kapıyı açtı. İki tane kız iskelet gelmişti.

-FRİSKY GELİR MİSİN?

-GELİYORUM SANS! Sans' ın yanına gittim.

-Bunlar sana bahsettiğim kuzenlerim. Sindy ve Peny.

-Merhaba Frisk! Ben Sindy!

-Bende Peny!

-Gelin hadi herkes sizi bekliyor! İceri girdik. Sans Freshy'e bir işaret verdi. Freshy müziği kapadı.

-Evet millet bu yıl aramızda 3 tane onur konuğumuz var. Sindy, Peny ve Frisk. 3'ü için kocaman bir alkış alalım! Herkes alkışlıyordu. Fell Sans da dahil herkes alkışlıyordu. Biz kızlar Sans' ın odasına geçtik.

-Frisk sen bir insansın değil mi?

-Evet. Ne yazık ki öyleyim.

-Vaaay ilk defa bir insan görüyorum!

-Aslında bu kolye sayesinde bende yarı iskeletim.

-Nasıl yani?

-Bu kolye benim iskelet güçleri elde etmemi sağlıyor. Odanın kapısı çaldı.
Sans kafasını içeri soktu.

-Frisk Toriel size karamelli-tarçınlı kek yapmış. Onu getirdim. Buyrun hanımlar. Sans' ın elindeki keki aldım. Kek dilimlenmişti.

-Afiyet olsun!

-Saol Sansy! Kızlarla sohbet edip kek yiyiyorduk. Kek bitince tabağı mutfağa götürmek için kalktım. Odadan çıktım ve mutfağa girdim. Fell Sans buzdolabının önünde oturmuş ketçap şişelerine bakıyordu.

-Bu evde hiç hardal bulunmaz mı?

-Yardım etmemi ister misin Fell?

-Olabilir. Bana hardal bulabilir misin?

-Ketçapların arkasına bak. Sans senin için oraya hardal stokluyordu. Ketçaplardan birkaçını çıkardı.

-Buldum. Saol Frisk. Sana soğuk davrandığım için üzgünüm. Ben Red.

-Memnun oldum Red. Bana sarıldı sonra mutfaktan çıktı. Gülümseyerek yerdeki ketçap şişelerini yerleştirmeye başladım...

Ne  Zaman  Büyüdün?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin