Εξηγήσεις

1K 130 19
                                    

Χτύπησα την πορτα του δωματίου του και περίμενα να μου ανοίξει. Υπέθεσα πως ήταν ακόμη κάτω με τα παιδιά επειδή αργούσε. Έτσι αποφάσισα να γυρίσω στο δωμάτιο μου. Τι στιγμή που πήγα να προχωρήσω, η πόρτα άνοιξε και μπροστά μου εμφανίστηκε ο Ίαν. Θεέ μου! Αυτός ο άνθρωπος δεν φοράει τίποτα το βράδυ από πάνω του; Φορούσε μόνο μια γκρι φόρμα και με κοιτούσε περίεργα.

Χωρίς να του πω τίποτα, τον εσπρωξα για να μπω μέσα στο δωμάτιο.

《Μπορώ να περάσω; Φυσικά και μπορείς Κέιτ. Ευχαριστώ. Τίποτα》,είπε εκείνος ειρωνικά και έκλεισε την πόρτα πίσω του.

Του έδειξα τον φάκελο.《Πρέπει να μιλήσουμε》.

Αυτή τη φορά με κοίταξε σοβαρός. Πέρασε το χέρι του μέσα από τα μαλλιά του προδιδοντας την αμηχανία που ένιωθε.《Δεν την σκότωσα εγώ》.

《Το ξέρω》,ειπα απλά εγώ.

Με κοίταξε μπερδεμένος. Ξάπλωσε στο κρεβάτι του. Μου έκανε νεύμα να τον πλησιασω. Όταν κάθισα και εγώ με ρώτησε:《Αν το ξέρεις γιατί συνεχίζεις τις έρευνες;》

《Κοίτα, Ίαν. Δεν έχω στοιχεία που να δείχνουν πως είσαι αθώος αλλά είμαι σίγουρη πως σε καμία περίπτωση δεν θα σκοτωνες την κοπέλα σου. Με τις έρευνες προσπαθώ να έρθω πιο κοντά στον ένοχο》,του εξήγησα.

《Και ποιος νομίζεις πως είναι αυτός;》

Ξεφυσιξα.《Δεν έχω ιδέα》.

Μου έσκασε ένα χαμόγελο.《Βλέπω είσαι σε καλό δρόμο》.

《Μπορείς να μου εξηγήσεις τι συνέβη τότε;》

《Τι γνωρίζεις;》

《Μίλησα με τον πατέρα της Ρέιβεν την ημέρα που με συναντησες στην καφετέρια. Μου είπε την δική του οπτική των προταγμάτων αλλά δεν έχει αποδεικτικά στοιχεία. Μονο κάτι καυγάδες για τους οποίους του είχε μιλήσει η Ρέιβεν και οι πρώην συγκάτοικοι σου. Θέλω να μάθω τι γνώμη έχεις εσύ》,παραδεχτηκα. Δεν ήθελα να του λέω αλλά ψέματα. Θέλω να πιστεύω πως ούτε αυτός θα το κάνει.

Μετά από λίγο μου έγνεψε καταφατικά και άρχισε να μου διηγείται.《Η σχέση μου με την Ρέιβεν αρχικά, ήταν πολύ καλή. Ξέρεις πως είναι δύσκολο να είσαι ζευγάρι με κάποιον που έχετε ένα επάγγελμα σαν το δικό μας. Ήμουν διστακτικός μαζί της αν και μου έδειχνε ότι της αρεσα. Στο τέλος αποφάσισα να μας δώσω μια ευκαιρία. Όπως είπα, στην αρχή ήταν όλα καλά αλλά μετά άρχισαν οι καυγάδες. Είχα υποψίες ότι με απατουσε. Έλειπε πολλές ώρες από το σπίτι με πρόφαση πως βρισκόταν σε υποθέσεις αλλά την είχαν δει οι πληροφοριοδότες μου έξω από το σπίτι πολλές φορές με κάποιους άλλους. Έτσι άρχισαν και οι καυγάδες. Με τον καιρό μειώθηκαν όπως και τα συναισθήματα που είχα γι'αυτήν》.Σταμάτησε για λίγο και μετά συνέχισε.《Μετά από καιρό, εντελώς τυχαία, ανακάλυψα πως έκανε χρήση ουσιών. Έτσι νέοι καυγάδες ξεκίνησαν. Της είχα πει πως αν δεν σταμάταγε θα την παρεδιδα αλλά εκείνη δεν με άκουγε. Ο τελευταιος μας καυγάς ήταν και ο πιο έντονος. Θυμάμαι πως της είχα ζητήσει να χωρίσουμε. Δεν άντεχα άλλο ολη εκείνη την κατάσταση. Μετά από πολλές φωνές που ακούγονταν σε όλο το σπίτι, έφυγα νευριασμένος. Όταν γύρισα το βρήκα καμμενο, με νεκρή μόνο την Ρέιβεν》.

Έσκυψε το κεφάλι του όταν τελείωσε την αφήγηση του. Διστακτικά, ακούμπησα το χέρι μου πάνω στο δικό του.

《Λυπάμαι》.Δεν ήξερα τι άλλο να πω.

《Ξέρεις》,τον άκουσα να μου λέει,《εκείνη την μέρα που με βρήκες στο μπάνιο ήταν η ημέρα που πέθανε. Καθόμουν και σκεφτόμουν όλα αυτά. Εγώ φταίω για όλα. Αν δεν την βοηθουσα να το ξεπεράσει αντί να την απειλω τώρα θα ήταν ζωντανή》.

《Δεν φταις εσύ Ίαν》,του είπα για να τον καθησυχασω.《Αύριο το πρωί θα πάω να μιλήσω σε μερικούς από τους πρώην συγκατοίκους σου. Μπορεί εκείνοι να ξέρουν κάτι παραπάνω για την πυρκαγιά》.

Μου έγνεψε καταφατικά.《Ένα κομμάτι σου πιστεύει την ιστορία μου Κέιτ και ένα άλλο όχι》.

Τον κοίταξα μπερδεμένη.《Γιατί το λες αυτό;》

《Γιατί αν με πίστευες ολοκληρωτικά δεν θα ρωτούσες κανέναν. Θα έλεγες στον διευθυντή σου να παραιτηθείς. Αλλά θέλεις να το ψάξεις》.

《Δεν είναι αλήθεια αυτό Ίαν. Σε πιστεύω. Δεν έχω αποδείξεις ότι ευθύνεται κάποιος άλλος και φυσικά, όσο άσχημο και αν ακούγεται, είσαι ο κύριος ύποπτος για την δολοφονία της αλλά σε πιστεύω. Και ξέρεις κάτι, η υπόθεση τυπικά έχει λυθεί. Η πυρκαγιά που ξέσπασε θεωρείται ατύχημα. Μόνο ο Τζον πιστεύει το αντίθετο. Και όντως μπορεί να έχει και δίκιο. Και θέλω να λύσω αυτήν την υπόθεση όσο εγωιστικό και αν ακούγεται》.

Κοίταξα την ώρα. Είχε πάει 1:30. Επρεπε να φύγω ώστε αύριο να είμαι φρέσκια στην συνάντηση μου με τους πρακτορους. Του έδωσα ένα αυθόρμητο φιλί στο μάγουλο.《Καληνύχτα Ίαν. Αφήνω εδώ τον φάκελο αν θες να τον κοιτάξεις. Αλλά προσεξε μην το δει κανείς》

Στην αρχή έμεινε να με κοιτάζει έκπληκτος απο την κίνηση μου να τον φιλήσω αλλά μετά κατενευσε.《Καληνύχτα Κέιτ》.

Γεια σας!!!
Τι κάνετε; Ελπίζω καλα.

Ελπίζω αυτό το κεφάλαιο να σας βοήθησε με τυχόν απορίες που μπορεί να είχατε σχετικά με όλη την υπόθεση της Κέιτ.

Vote & Comment 👍🙈

Μέχρι το επόμενο, φιλάκια πολλά!!!
💋😙💘

Οι Μυστικοί ΠράκτορεςWhere stories live. Discover now