Όταν βγήκα από το δωμάτιο του, έπεσα πάνω στην Νικόλ η οποία με κοιτούσε ενοχλημένη.
《Αυτό ήταν που θα κοιμόσουν;》ρωτησε θυμωμένα.
Δεν μπορώ να καταλάβω. Ποιό είναι το πρόβλημα της; Από την μέρα που ήρθα εδώ, δεν μου έχει μιλήσει καθόλου ευγενικά. Ακόμα και με τον Ίαν κάναμε πρόοδο. Αλλά αυτή, τίποτα.
《Νικόλ, σου έχω κάνει κάτι;》
《Πολλά!》,απάντησε εκείνη με ένταση και κλείστηκε στο δωμάτιο της.
Έτσι αποφάσισα και εγώ να ακολουθήσω το παράδειγμα της. Προχώρησα προς το δωμάτιο μου αγνοώντας τα λόγια της. Η επόμενη μέρα προβλεπόταν μεγάλη.
***
Μόλις ξύπνησα, προχώρησα προς το μπάνιο και αφού επλινα το πρόσωπο μου, κατέβηκα στην κουζίνα. Εκεί βρήκα τον Καμ, την Χάνα και Ρόναλντ.《Καλημέρα》,ειπα χαμογελαστή.
Με κοίταξαν όλοι ξαφνιασμενοι.
《Κάποια ξύπνησε με πολύ καλή διάθεση βλέπω》,σχολίασε η Χάνα.
Αγνοησα το σχόλιο της. Η αλήθεια είναι πως όντως είχα πολύ καλή διάθεση. Θα προχωρούσα με την υπόθεση μου. Αλλά αυτό δεν μπορούσα να τους το πω.
Έτσι αρκεστηκα στο να ρωτήσω :《Έχουμε μέλι;》
《Τι το χρειάζεσαι το μέλι;》με ρωτησε ο πάντα περίεργος Ρον.
Πλησίασα τον Καμ στον πάγκο της κουζίνας. Μπροστά του είχε διαφορά υλικά.
《Φαίνεται πως κάποιος θα φτιάξει τηγανίτες》,είπε χαμογελαστά.《Ποιος τρώει τηγανίτες χωρίς μέλι;》
《Όλοι μας!》απάντησαν ταυτόχρονα η Χάνα και Ρόναλντ.
Ο Καμ ξεφυσιξε.《Αγνόησε τους Κέιτ. Το μέλι είναι στο ντουλάπι》.
《Ευχαριστώ. Τουλάχιστον σήμερα έχει και κάποιος άλλος διάθεση》.
Μετά από λίγο κατέβηκε και η Νικόλ.
《Ω, μας έκανες την τιμή πριγκίπισσα; Έχουμε και μια αποστολή αν θυμάσαι》,είπε κοροϊδευτικά ο Ρόναλντ.
《Τι αποστολή;》ρωτησα ανηξερη.
《Εμπόριο όπλων. Το έχουμε αναλάβει εγώ με την Νικόλ》.
Του εγνεψα καταφατικά.
Άνοιξα το ντουλάπι και πήρα το μέλι. Όλοι βγήκαν έξω στο μπαλκόνι εκτός από εμενα και τον Καμ. Κάθισα σε ένα σκαμπό και τον έβλεπα να φτιάχνει τις τηγανίτες.
YOU ARE READING
Οι Μυστικοί Πράκτορες
Adventure[ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ] Με σήκωσε στην αγκαλιά του και κοκάλωσα απο την επαφή των σωμάτων μας. Ξαφνικά, χωρίς να το περιμένω, με πέταξε μέσα στη θάλασσα. Όταν βγήκα στην επιφάνεια, τον κοίταξα. Έδειχνε πιο ξέγνοιαστος. Δεν συμπεριφερόταν όπως όταν βρισκόμαστ...