Παρατηρούσα τις εκφράσεις που περνούσαν διαδοχικά απο το πρόσωπο του. Θυμός, λύπη, θυμός, λύπη. Εντάξει, να είναι θυμωμένος το καταλαβαίνω αλλά γιατί λυπάται;
《Εσύ και ο Καμ έχετε σχέση》,ψέλλισε.
Εγνεψα καταφατικά μιας και οι λέξεις δεν μπορούσαν να βγουν από το στόμα μου.
《Μετά από όλα σου είπα. Μετά από τον επιπλέον κανόνα που σου είπα》,είπε θυμωμένος περνώντας τα χέρια του μέσα από τα μαλλιά του.
Θυμός με κατέκλυσε. Πώς τολμούσε να αναφέρει αυτόν τον "επιπλέον κανόνα" από τη στιγμή που τον είχε παραβεί τόσες φορές;
《Αυτό ο επιπλέον κανόνας》,είπα εγώ ειρωνικά,《δεν σε εμπόδισε απ'το να κοιμηθείς με την Νικόλ》.
Με κοίταξε ξαφνιασμένος. Σίγουρα δεν περίμενε να πω κάτι τέτοιο.
《Κέιτ...》,άρχισε να λέει.
《Μπορώ να είναι με όποιον θέλω και δεν έχεις κανένα δικαίωμα να με εμποδισεις. Από τη στιγμή που τα πράγματα κυλούν ομαλά ανάμεσα σε εσένα και την Νικόλ, πρόκειται να συμβεί και με εμένα το ίδιο》είπα διακόπτοντας τον.
《Αυτή η σχέση σου, θα είναι η καταστροφή όλων μας》,φώναξε.
Τον κοίταξα ερωτηματικά.
《Ο Καμ είναι ερωτευμένος μαζί σου. Εσύ δεν είσαι》.Πήγα να μιλήσω αλλά δεν με άφησε.《Το ξέρεις, το ξέρω ακόμα και ο ίδιος ο Καμ το έχει καταλάβει》.Άρχισε να έρχεται επικίνδυνα κοντά μου.《Αν ήσουν πραγματικά ερωτευμένη μαζί του, δεν θα ανταποκρινοσουν στο φιλί μου. Είμαι σίγουρος, πως αν το επιχειρήσω ξανά, θα έχει την ίδια κατάληξη》.
Το σώμα του κόλλησε το δικό μου πάνω στην πορτα. Ο ρυθμός της αναπνοής μου είχε αυξηθεί κατά πολύ, λες και έτρεχα για ώρες.
《Έχεις πολύ μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου》,είπα επιθετικά.
《Ω, Κέιτ. Κάτι άλλο είναι μεγαλύτερο από την ιδέα μου και το ξέρεις》,είπε πονηρά.
Τον έσπρωξα από πάνω μου με δύναμη. Άρχισε να έρχεται ξανά προς το μέρος μου και με φορά προσγειωσα το χέρι μου πάνω στο μάγουλο του. Τον άκουσα να παίρνει μια βαθιά ανάσα.
《Είσαι χυδαίος》,είπα θυμωμένα.
Το κεφάλι του γύρισε στην ίδια ευθεία με το δικό μου. Σε όλα τα χαρακτηριστικά του διέκρινα θυμό. Ίσως δεν έπρεπε να τον χτυπήσω. Με δύναμη με άρπαξε από τα μπράτσα μου και με κόλλησε πάνω του.
《Ανέχομαι πολλά》,ψιθύρισε.《Όμως δεν ανέχομαι από ένα κοριτσάκι να με χτυπάει》.
Σήκωσα ξανά το χέρι μου αλλά το έπιασε πριν αγγίξει το μάγουλό του. Τα πρόσωπα μας απηχαν μόλις λίγα εκατοστά. Στα μάτια του υπήρχε μια επικίνδυνη λάμψη, σημάδι πως ήταν πολύ θυμωμένος. Είμαι σίγουρη ότι είχα ακριβώς την ίδια λάμψη.
Οι ανάσες μας ακούγονταν μέσα στο χώρο. Ο καθένας μας προσπαθούσε να ηρεμήσει αλλά δεν τα καταφέρναμε.
Ξαφνικά, χωρίς να το περιμένω, ο Ίαν έκλεισε την μικρή απόσταση που μας χώριζε και με δύναμη ένωσε τα χείλη μας μεταξύ τους.
Άρχισα να τον χτυπάω όπου έβρισκα. Αν εμφανιζόταν ξανά ο Καμ, ο κατάσταση στην οποία βρισκόμασταν ήταν αδικαιολόγητη.
Προσπάθησα να απονακρυνθω απο κοντά του αλλά τα χέρια του δεν με άφηναν.
Η λογική μου είχε κάνει φτερά για ακόμη μια φορά. Ανταπεδωσα στο φιλί του χωρίς ενδοιασμούς αν και ήξερα πως ήταν λάθος. Το κράτημα του χαλάρωσε, έτσι βρήκα την ευκαρια να φύγω από κοντά του.
《Είδες, δεν ήταν και τόσο δύσκολο》,είπε με ένα πονηρό χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπο του.
《Σε μισώ》,φώναξα.
《Το έχεις ξαναπεί αυτό και ξέρουμε ότι δεν ισχύει》,είπε με εκείνο το εκνευριστικό χαμόγελο στα χείλη του.
《Εγώ φταίω που ασχοληθηκα. Σε βοήθησα με την υπόθεση προσπαθώντας να σε αθωωσω. Άλλος στη θέση μου θα σε είχε κλείσει μέσα προ πολλού. Από εδώ και πέρα οι σχέσεις μας θα είναι μόνο τυπικές. Γεια σας πράκτορα Τόμσον》και λέγοντας αυτά βγήκα έξω από το δωματιο, χτυπώντας με δύναμη την πορτα πίσω μου.
Κλειστηκα στο δωμάτιο μου, ακουμπώντας το σώμα μου πάνω στην πορτα. Απορώ πως η πετσέτα δεν είχε πέσει από πάνω μου, μετά από όσα έγιναν.
Οι χτύποι της καρδιάς μου δεν έλεγαν να ησυχάσουν. Άγγιξα με το χέρι μου τα πρησμένα και ζεστά απο το φιλί χείλη μου, φέρνοντας το στη μνήμη μου.
Τι μου έχει κάνει αυτός ο άνθρωπος; Σε άλλη περίπτωση θα του είχα κάνει μήνυση για όσα είχε πράξει, τα οποία έγιναν και με την συγκατάθεσή μου. Όμως αυτή τη στιγμή, το μόνο που σκεφτόμουν, ήταν αν πόνεσε από το χαστούκι που του έδωσα.
Έπρεπε να απονακρυνθω απο κοντά του. Για το καλό όλων μας.
Γεια σας!!!
Αυτό είναι ένα bonus κεφάλαιο. Το κανονικό λογικά θα μπει το μεσημέρι. Αλλιώς αύριο.Δεν έχω να πω κάτι πάνω στο κεφάλαιο. Κέιαν είναι το ship name της Κέιτ και του Ίαν για όσους αναρωτιούνται.
Οπότε στο επόμενο θα κάνει την εμφανίσει του ο δολοφόνος.
Vote & Comment 👍🙈
Μέχρι τότε, Φιλάκια πολλά!!!💋😙💘
YOU ARE READING
Οι Μυστικοί Πράκτορες
Adventure[ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ] Με σήκωσε στην αγκαλιά του και κοκάλωσα απο την επαφή των σωμάτων μας. Ξαφνικά, χωρίς να το περιμένω, με πέταξε μέσα στη θάλασσα. Όταν βγήκα στην επιφάνεια, τον κοίταξα. Έδειχνε πιο ξέγνοιαστος. Δεν συμπεριφερόταν όπως όταν βρισκόμαστ...