Άκουγα ομιλίες γύρω μου. Ένιωσα κάποιον να ακουμπάει το χέρι του στη μέση μου αλλά δεν έδωσα σημασία.
《Κάτι τρέχει μεταξύ αυτών των δύο》,είπε μια εκνευριστική φωνή που γνωρίζω πολύ καλά. Ακόμα και στα όνειρά μου την βλέπω;
《Κοίτα, δεν είναι γυμνοί οπότε όλα καλά》,άκουσα και μια άλλη γνωστή φωνή σε εμένα και γύρισα πλευρό.
Ένιωσα το χέρι μου να ακουμπάει σε κάτι σκληρό. Τι στο καλό; Άνοιξα τα μάτια μου και αντίκρισα το πρόσωπο του Ίαν μπροστά μου.
Πετάχτηκα από το κρεβάτι σαν ελατήριο και γύρισα προς την πόρτα. Εκεί στέκονταν η Νικόλ με την Χάνα. Τελικά όλο αυτό δεν ήταν όνειρο. Τέλεια. Άλλως ένας λόγος να με μισεί η Νικόλ.
Ο Ίαν, που τώρα ξύπνησε, γύρισε και μας κοίταξε.
《Πάντα φανταζόμουν να έχω γυναίκες στο δωμάτιο μου αλλά όχι με αυτόν τον τρόπο》,είπε με ένα πονηρό χαμόγελο στα χείλη του.
《Ηλίθιε》,μουρμούρισα εγω και έφυγα από το δωματιο κατευθυνόμενη στο δικό μου.
Παραμερισα τις δύο συγκατοίκους μου και κλειστηκα στο δωμάτιο μου. Μνήμες από την χτεσινή νύχτα ήρθαν στο μυαλό μου. Αφού είχαμε προσπαθήσει να βρούμε την σχέση του Χάρυ με τον αρχηγό, μας πήρε ο ύπνος. Και τώρα θα γινόμασταν το πρωινό θέμα στο σπίτι. Περίφημα.
Αφού έβγαλα το φόρεμα που φορούσα ακόμη και φόρεσα κάτι πιο απλό, προχώρησα στο μπάνιο. Βλέποντας το είδωλό μου στο καθρέφτη τρόμαξα. Πλυθηκα και κατέβηκα στην κουζίνα.
《Έχει έτοιμο καφέ αν θες》,μου είπε ο Ρον ο οποίος μαζί με τον Καμ και τα κορίτσια καθόταν σε σκαμπό.
Ο Ίαν ήταν μπροστά από το ανοιχτό ψυγείο και έβγαζε διάφορα πράγματα από μέσα γεμίζοντας τον πάγκο. Εγώ μετακινηθηκα προς την καφετιέρα και έβαλα λίγο καφέ μέσα σε μια κούπα. Την ακούμπησα στον πάγκο, δίπλα από τα πράγματα που έβγαζε ο Ίαν, και αφού έριξα μέσα λίγη ζάχαρη και γάλα, άρχισα να ανακατεύω τον καφέ με ένα κουτάλι. Δίπλα μου ο Ίαν έσπαγε μερικά αυγά σε ένα μπολ και τα χτύπαγε με ένα πιρούνι.
Ενιωθα τα βλέμματα των παιδιών πάνω μας καθ'όλη την διάρκεια. Ήμουν σίγουρη πως τα ένιωθε και εκείνος.
《Τι;》ρωτησα κάπως απότομα και τους κοίταξα.
Έστρεψαν το βλέμμα τους αλλού. Μετά από λίγο τον λόγο πήρε ο Ρον. Φαίνεται πως σήμερα μόνο αυτός θα μιλούσε. Ήπια μια γουλιά από τον καφέ μου καθώς τον άκουγα.
YOU ARE READING
Οι Μυστικοί Πράκτορες
Adventure[ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ] Με σήκωσε στην αγκαλιά του και κοκάλωσα απο την επαφή των σωμάτων μας. Ξαφνικά, χωρίς να το περιμένω, με πέταξε μέσα στη θάλασσα. Όταν βγήκα στην επιφάνεια, τον κοίταξα. Έδειχνε πιο ξέγνοιαστος. Δεν συμπεριφερόταν όπως όταν βρισκόμαστ...