1.Bölüm

4.8K 464 389
                                    

Medya:Skillet - Never Surrender


Gözlerimi yorgunlukla kapatıp,mektubu kenara koydum.Anlaşılan birileri benimle fena halde dalga geçiyordu.Yeni komşularını tuhaf mektuplarla korkutmak gibi bir adeti mi vardı bu mahallenin?

Gotham Yarasası'nı kim bilmiyor ki?Böyle büyük bir şehrin suç oranının yüksek olması da gayet normal bir durum.Ve Yeşil Saçlı Adam'ın beni takacağını da hiç sanmıyorum.Haberlerden izlediğim kadarıyla o genelde daha büyük avların peşine düşüyor.

"- Amber Davis!Boş boş dikilmeyi bırakıp hemen yardıma gel."

Bu büyükannem Angelica.Kendisi yıllar önce emekli olmuş bir felsefe öğretmeni.Hayattaki tek sığınağım.Babam ben henüz 2 yaşındayken kansere yenik düşüp,vefat etmiş.Annemse.........annem çocuk yetiştirmenin büyük bir sorumluluk olacağına karar vermiş ve yaaaa kimi kandırıyorum?Kaçıp gitmiş işte.Pekte umrumda değil açıkçası.Geçen sürede büyükannem hem annem hemde babam oldu.Onsuz ne yapardım bilmiyorum.

Verandaya istiflenmiş kolilere bir bakış attım.Anlaşılan bu yerleşme işi tahminimden daha uzun sürecekti...

Bir gök gürültüsüyle yatağımdan sıçradım.Geldiğimizden beri yağmur ve fırtına eksik olmuyor.Görünüşe göre mektubun doğru söylediği yerler de varmış.

Yavaşca doğruldum.Aşağıdan müthiş yemek kokuları geliyordu.Bütün gün evi yerleştirdikten sonra biraz oturdum ve ne tesadüf ki uyuyakalmışım.Koşarak merdivenlerden aşağı indim.

"- Hey uykucu!Ne oldu da kalktın?"
"- Bu muhteşem kokularla bir mumyayı bile uyandırabilirsin büyükanne.Evet biraz yağcılık yapalım.

Müthiş sebzeli çorbayı içerken bir yandan da Gotham'ın yerel haber kanallarından birini izliyordum:

"- Bugün Gotham Polis Teşkilatı'nın yeraltı mafyasını çökertmek adına düzenlediği operasyonlarda 7 polis öldü,5'i yaralandı.9 suçlu ele geçirildi.Ancak organizasyonun lideri Joker kaçmayı başardı.Polis çalışmaları sürdürmeye devam ediyor."

"- Umarım bu sefer yakalarlar.Bu adam şehre dehşet saçıyor.Oregon'dayken bile neler yaptığı kulağımıza geliyordu.Şimdi burada yaşarken duymak daha korkunç."

"- Büyükanne polis Joker'i yakalayabilseydi bunca zaman zaten yakalardı.İş yine Batman'a kaldı.İnsanlar onun kanunsuz olduğunu düşünüyor ama bence tek amacı adalet için savaşmak."

"- Yeter ki yakalansın.Başka birşey istemiyorum."

"- Neden bu kadar korktun ki?Joker bu gecekondu mahallesinde dolaşacak değil ya."

"- Bunu bilemeyiz.Sen yine de yarın görüşmeye giderken dikkatli ol kızım."

Bir an büyükannemin dün attığım mektubu bulduğundan şüphelendim.Ona göstermeden hemen yok etmiştim çünkü fazlasıyla pimpirikli olduğundan görmesi hiç iyi olmazdı.

Gri bir ışık gözlerimi acıtıyordu.Işık hızıyla yataktan kalktım ve banyoya doğru depar attım.Tanrım!Saat 8.00 olmuş ve benim yarım saat içinde görüşmem var.

15 dk sonra üzerimde ütülenmiş beyaz bir gömlek ve siyah bir pantolonla taksiye binmiş,Wayne Enterprises'e doğru yol alıyordum.Yine de şanslıyım.En azından trafik yoktu.

GOTHAM || Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin