Medyada Arkham ve Amber'ın dinlediği şarkı var.Bölümle ilgili yorumlarınızı eksik etmeyin.Beğenip beğenmediğiniz şeyleri duymak isterim.İyi okumalar :DSoğuktan donmuş ellerimi birbirine sürterek ısınmaya çalıştım.Gotham'da hava buz gibiydi ve daha kışa girmemiştik bile.Eğer sonbahar böyleyse kışı görmek istediğimden emin değildim.
Malum olayın üzerinden tamı tamına bir hafta geçti ve bu süre zarfında onu hiç görmedim.Çünkü hiç şirkete gelmedi.Aslında bir nevi işime yaramıştı çünkü karşısına nasıl çıkacağımı bilememiştim.Neden beni öpmüştü?Tamam sevgili rolü yapıyorduk ama dans etmek yeterli olur diye düşünmüştüm.
Belki de beni öpmek istemişti kim bilir?
Birden bu düşüncenin saçmalığını farkettim.Etrafı onlarca manken onlarca film yıldızıyla çevrili olan Bruce Wayne benim gibi birini mi öpmek isteyecekti?Bir kahkaha attım ve hızla başımı salladım.Bunu anlamak gayet kolaydı.Anlamadığım şey niye buna üzüldüğümdü.
Bu düşüncelerle sürüklenirken ayağıma takılan gazeteyi farkedip duraksadım.Eğilip gazeteyi yerden aldım ve elimi nemli sayfalarında gezdirdim:
YARASA AVA DEVAM EDİYOR manşeti tüm sayfayı kaplamıştı.Yazılanlara göre Batman Gotham'da yeni ortaya çıkan büyük bir uyuşturucu çetesinin peşindeydi.Denilene göre bugün sevkiyat yapacaklardı.Batman bunu engellemek için dün gece çeteye saldırmış ve adamların çoğunu damgalayıp polise teslim etmişti.Ancak bu sırada çete liderini elinden kaçırmıştı.
Soruşturmayı inceleyen savcıysa Batman'in gereksiz bir fevrilikle hareket ettiğini,bu adamların suçlu olduğuna dair kesin bir kanıtları olmadığını,suçsuz adamlara saldırdığı için asıl yakalanması gerekenin Batman olduğundan bahsediyordu.
Sinirle dişlerimi gıcırdattım.Savcıyı satın aldıkları belliydi.Bugüne kadar Batman'in hiçbir istihbaratı yanlış çıkmamıştı.O kesinlikle mükemmel bir dedektifti.
Gazeteyi atmadan önce en arka sayfasındaki magazin köşesine gözüm takıldı:
MİLYONER WAYNE SONUNDA GERÇEK AŞKI MI BULDU?
Geçen hafta gizemli sevgilisiyle bir partiye giden Bruce Wayne o günden beri uslu duruyor.Şaşırmakla birlikte bu yeni ilişkiyi destekliyoruz yazılmıştı.Ben ve Bay Wayne'nin partiye girerken ki boy boy fotoğrafları sayfayı resmen işgal etmişti.Bir anlık sinirle gazeteyi paramparça ettim ve adımlarımı hızlandırdım.Yakından incelemeyen biri fotoğraftakinin ben olduğunu anlayamazdı ancak yinede sinirlerim bozulmuştu.Hani yakında unuturlardı?Ve sadece bu da değil.Neden Bay Wayne o günden beri başka bir kızla görülmemişti?Dikkat çekmememiz gerekiyordu.Beni unutturmak için başka bir kızla çıkması gerekirdi.Kaşlarımı çata çata başım ağrımıştı.Aklımdaysa tek bir soru vardı:Neden?
Malikaneye vardığımda hayranlıkla başımı kaldırdım.Tarihi ve gotik yapı tüm haşmetiyle karşımda duruyordu.Tam Wayne'lere yakışacak türden bir ev diye düşündüm.
Taksi özel mülke giremediğinden patika boyunca yürümek zorunda kalmıştım.Niye Wayne Malikanesi'ne (ya da şatosuna mı demeliyim?) geldiğime gelince hepsi Kel Adam yüzündendi.Parlak kafa, bir haftadır biriken evrakları elime tutuşturmuş;"Bayan Davis,Bay Wayne'nin bunları acilen imzalaması gerekiyor.Hemen yüksek ihtimalle beceremediğiniz işinizi bırakın ve Wayne Malikanesi'ne gidin" demişti.O parlayan kafasını duvara sürtüp sonu gelmez kıvılcımlar çıkartmak istesemde el mahkum kabul etmiştim.Bu lanet adam yüzünden işe girdiğimden beri yapmadığım bir postacılık kalmıştı.Sağolsun onu da bugün yapıyordum.
Terleyen ellerimi kotuma sildim ve içimde biriken heyecanla büyük kapıyı çaldım.Birkaç saniye sonra adım sesleri duyuldu ve ahşap kapı derin bir gıcırtıyla açıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOTHAM ||
Fanfiction"Sözlerimizi bitirmeden evvel sana son bir tavsiyede bulunmak istiyoruz: "Yeşil Saçlı Adam" Dileriz onu görme talihsizliğini yaşamazsın.Bu şehirde belki de karşılaşmayı isteyeceğin son kişi kendisidir.Sakın niye deme.Neden bahsettiğimizi elbet sen...