10.Bölüm

2.1K 151 496
                                    

Evvet.Gerçi artık ayın 18'i oldu ama gece yazmaya başladığım için söyleyeceğim.17 Eylül Dünya Batman Günü arkadaşlar.Bilenler bilmeyenlere anlatsın kskskssks Normalde sık bölüm yayınlamam bilirsiniz ama size bir kıyak geçtim ve bugüne özel bir bölüm hazırlamaya karar verdim.Aslında özel bölüm olacaktı.Kısa ama seveceğiniz bir şey.Lakin her zamanki gibi başlayınca duramadım ve ortaya yaklaşık 3000 kelimelik bir bölüm çıktı jdsjmjsjsj Umarım beğenirsiniz.Medyadaki şarkımız bölümde de çalıyor yine. Dinleyin.İyi okumalar.
Not:Medyadaki kolyeden bana alana kitabın sonunu söylerim xjxkxkskssk



Seni öpebilir miyim o halde?Bu acınası kağıtların üzerinde.Ya da camı açar,gecenin soğuk havasını öperim ben.

                                                    Kafka





"- Hey Amber!Saat öğlen iki oldu.Aç şu kapıyı artık.Yoksa içeride öldüğünü düşünmeye başlayacağım."

Tünemiş olduğum pencere pervazından hemen altımda duran tekerlekli sandalyeme geçiş yaptım.Evet tekerlekli sandalyem.Dün gece kırılanın yerinde yepyenisi duruyordu sabah uyandığımda.Kilitli kapıyı açtım ve kollarını kavuşturmuş sinirle bana bakan Anatolia'yı karşımda buldum.

"- Ne yapıyorsun sen dün geceden beri ha?" Aceleyle koridora bir bakış attım.Şükürler olsun ki boştu.Onu kolundan tutup içeri çektim ve hemen kapıyı kilitledim.

"- Şşşt sessiz ol.Birileri duyabilir."

"- Of!" Kendini yatağa attı ve bana baktı."O çoktan gitti tamam mı?Alfred'te işleri olduğunu söyleyip çıktı.Yani boşuna fısıltıyla konuşma.Bizi duyacak kimse yok."

"- Bunu bilemezsin."

Dikkatle yüzümü inceledi." Uyumuyordun değil mi?Kaç kere kapıya gelmeme rağmen ses vermedin."

"- Biraz yalnız kalmak istemiştim."

"- Yalnız kalmak falan istemedin. Kandıramazsın beni.Bruce'la karşılaşmamak için odadan çıkmadın." Keyifle gülüyordu." Neler olduğunu hatırlayabiliyor musun bari?"

"- Lanet olsunki hepsini hatırlıyorum.Sabah uyandığımda gece olanlar tüm berraklığıyla kafama nüfuz etti.Oynadığımı hatırlamadığım bir filmde başroldüm sanki." Başımı ellerimin arasına aldım. "Ne yapacağım şimdi?"

"- Açıkçası utanmakta serbestsin."

"- Sana ne kadarını anlattı?"

"- Dışarıda olanları.Ama eve gelincekileri ben kendi üstün Sherlock yeteneklerimle çözdüm."

"- Yani bizi gözetledin."

"- Kısmen."

İnledim." Hatırladığım kadar kötü müydü?"

"- Ellerini Bruce'un yüzüne koyup gözlerine iltifatlar yağdırmandan mı yoksa Adrian'a giderken öpücük atmandan mı bahsediyorsun?"

"- Yeniden lanet olsun ki hepsi."

"- Aslına bakarsan Bruce'la olanlar çok tatlıydı" dedi ve elleriyle kalp yaptı." İki romantik kuğu gibiydiniz."

"- Kes.Acaip zevk alıyorsun değil mi bu durumumdan?"

"- Evvet şekerim" dedi ve yanağımdan bir makas aldı." Bu kadar sorun etmene gülüyorum.Çok toysun bu konularda."

"- Peki ne yapacağım?"

"- Eğer o kadar utanıyorsan bu konudan hiç bahsetme ve hatırlamıyormuş gibi yap.Böyle saklanmaya devam edersen daha da çok dikkat çekecektir."Sinsice gülümsedi." Ama hatırlatırım ki sarhoş olmadığı halde yanağını öpen de oydu.Acaba neden?"

GOTHAM || Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin