14.Bölüm

1.5K 138 160
                                    

Yarasacıklarım.Bakın bölüm ne kadar erken geldi :D Sizleri mutlu etmeyi seviyorum.Bölümle ilgili düşüncelerinizi yazın.Hikayenin gittiği yönden memnun musunuz?Medyadaki şarkımız Sentenced - Mourn.Bölüme de pek bir uydu.İyi okumalar <3



Yakınında tut beni,içten sarıl.
Parmaklarınla boğulduğum gibi aşkınla boğulurken..
Ateşli bir ağıtla sürükle beni.
Üzerimde okyanus ve gözlerimde alevler..
Yaşayabileceğim bir hayat bağışla bana,ya da....
Ya da al beni,bu nefret ettiğim hayattan.




Bruce Amber'i daha fazla beklemekten vazgeçti ve arabasına binip gazı kökledi.Kız son günlerde ona karşı fazla huysuzdu.Eh haksız sayılmaz diye düşündü.Onu burada zorla tutuyordu.Ne yaparsa yapsın bunların onun iyiliği için olduğunu kıza bir türlü anlatamıyordu.Kendi egosunu tatmin etttiğiyle ilgili suçlamalarına gelince.Bunlarda da doğruluk payı vardı.Bunu inkar edemezdi.Ne de olsa Bruce Wayne kibirli biriydi ve bu sahip olduğu kibri sonuna kadar hakediyordu.

Amber'in üstünde istediği kadar hak iddia edebilirdi.Bruce Wayne her zaman istediğini almıştı ve bu yine değişmeyecekti.Onu koruyup kolluyordu ve açıkcası kızın kendinden balka kimsesi de kalmamıştı.Üstüne üstlük kız kaç defa Joker'in saldırısına uğramıştı.Tabii Joker'de kıza kendisi yüzünden kafayı takmıştı.Bu yüzden sorumluluk onundu.Bu dünyada Amber'i kendisinden başka kim daha iyi koruyabilirdi ki?Ama sende koruyamadın Bruce dedi içinden bir ses.Joker'in Amber'i yakalamasına engel olamazsın.Tek çaren Joker'i öldürmek.Hırsla kafasını iki yana salladı.Daha önce eline bunun için birçok fırsat geçmişti ancak yapamamıştı.O kimseyi öldüremezdi.Ufak bir istisnayla tabii.Ailesini öldürenlerin kökünü kazıyacağına dair yemin etmişti.Joe Chill.O çoktan ölmüştü ancak bu yeterli değildi.Onun tüm soyunu kurutacaktı.O Wayne Ailesi'ni nasıl dünyadan sildiyse Bruce'da onun ailesini silecekti.Yıllardır adamın akrabalığı olan birilerini arıyordu ve onca yeteneğine rağmen bulamamıştı.Belkide hayatta hiçbir akrabası kalmamıştı.Adam tek çocuktu ve anne babası da yıllar önce ölmüştü.Ama hayır.Elbet geride kalmış birkaç kişi olmalıydı.Sadece henüz bulamamıştı.

Aklını yine intikam planları doldurmadan önce kafasını salladı.Amber'a odaklanmalıydı.Kız kendisine muhtaçtı.Bunu kendi de biliyordu.Sadece inkar etmek işine geliyordu.Beni sahip olduğun bir eşya gibi görüyorsun demişti.Bu soru ilk duyduğundan beri başını ağrıtmaktan başka bir şey yapmamıştı.Başı ağrıyordu çünkü bu sözlerde haklılık payı vardı.Bu vakte kadar kıza olan takıntısını onu sevmiş olabileceğine bağlamıştı.Oysa onu sevmiyordu.Aslında kimseyi sevmiyordu.Sevme yetisini yıllar önce bir ara sokakta kaybetmişti.O günden beri nefret doluydu.Bu nefret onu Batman'e dönüştürmüştü.
Ancak zamanla Batman benliğini tam anlamıyla ele geçirmişti.İzlediği şu meşhur filmi hatırladı.Şöyle diyordu baş karakter:

"- Uzunca süre maske takarsan altındaki kişiliği de unutursun."

Ona da aynısı olmuştu.Zamanla Bruce Wayne silinmiş geride sadece Batman kalmıştı.Wayne'ler tamamen silindi derken bundan bahsediyordu.Artık Bruce Wayne diye biri kalmamıştı.O içi boş bir kabuktan ibaretti.O eski sevgi dolu çocuk zamanla gözünü intikam hırsı bürümüş profesyonel bir kanunsuza dönüşmüştü.Bundan ötürü pişman değildi.Ailesini ondan çalan dünyaya bu şekilde karşılık vermek hoşuna gidiyordu.

Evet Amber'i sevmiyordu.Ama bu onu istemediği anlamına gelmiyordu.Kızın etrafında bulunmasından,onunla konuşmasından hoşlanıyordu.Ama buna aşk denemezdi.Aşk çok saf bir şeydi.Aşık olmak için yeterince masum değildi.Kalbinde sadece hırs vardı.Aşka hiçbir zaman yer olmamıştı.Sadece kıza sahip olmaya alışmıştı o kadar.Ona bu kadar alışmışken kız istediği gibi hareket edemezdi.Onun dediklerini yapmak zorundaydı.Hiçbir şey yokken Oregon'dan gelipte öylece düzenini alt üst edemezdi.Madem özgür olmak istiyordu bunu hayatına girmeden önce düşünmeliydi.Kendine bu derece bağlamış olması kızın problemiydi ve yükümlülüklerini yerine getirecekti.Evet bağlılık.Aradığı kelime buydu.Kıza bağlanmıştı.Ve bağlandığı kişileri kaybetmeye tahammülü kalmamıştı.Tabii ona aşık olmasa bile bu kızı fiziksel olarak beğenmediği anlamına gelmiyordu.Kız güzeldi.Bu her tarafından belli oluyordu.Öyle ki bazen aklına pekte uygunsuz olmayan şeyler getiriyordu.Büyük ihtimalle Amber'ın utanacağı şeyler.Gülümsedi.Her ne kadar ona çocuk diye takılıyor olsada aslında o çocuksu yanı seviyordu.O çocuklukta geçmişte kalmış Bruce'tan izler görüyor ve her şeye rağmen bu dünyada iyiliğin ve masumluğun kalmış olabileceğine dair içi umutla doluyordu.




GOTHAM || Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin