Mr. & Mrs. Anderson

539 11 5
                                    


*Olivias synsvinkel*

"Kan vi ikke bare køre hjem igen? Hun er sikkert ikke hjemme. Jeg har det ret dårligt, jeg vil gerne hjem." Jeg vil virkelig ikke derind, vi holder foran Octavias hus. Jeg håber virkelig ikke at hun er hjemme. "Olivia, hvis ikke du gør det nu så er jeg næsten 100 procent sikker på at i aldrig bliver gode veninder igen." Siger han, "gå nu derop," han kysser mig blidt på kinden. Jeg trækker stille vejret en gang ind af næsen og ud af munden. "Okay," jeg spænder sikkerhedsselen op, åbner bil døren og går ud.

Der holder en bil i deres åbne garage, men det er hendes mors. Octavias bil er her ikke, måske skulle jeg bare tage hjem? Nej, jeg går derop nu!

Jeg banker på døren og lidt efter åbner hendes mor døren. "Åh hej Olivia, det er da godt nok lang tid siden jeg har set dig!" smiler hun og jeg smiler selvfølgelig tilbage, "hej Mrs. Anderson, er Octavia hjemme?" spørger jeg. "Nej desværre, hun er ovre hos hendes ven Liam, men jeg skal nok sige at du kom forbi." Mrs. Anderson, er rigtig sød og så dufter hun altid godt at blomster. Det er ikke fordi at de har specielt mange blomster derhjemme, så det er sikkert bare en parfume. "Det behøver du ikke at sige til hende, jeg vil hellere snakke med hende selv." Hun kigger undrende på mig, ved hun ikke at Octavia og jeg ikke er.. Så gode venner længere.. "Jeg bliver nødt til at gå nu, men hils Mr. Anderson og hav en god dag." Smiler jeg. "Tak og i lige måde, hils familien." "Det skal jeg nok," svare jeg og går.

Jeg sætter mig ind i bilen igen, men Christians blik klæbende på mig. "Var hun hjemme?" "Nej, hun er ovre hos Liam," svare jeg, "nå men så må vi vel tage derover." HVAD? NEJ?! DET MENER HAN BARE IKKE?! "Det kan vi da ikke?" "Selvfølelig kan vi det," svare han og køre stille afsted. "Nej Christian, det kan vi altså ikke! De hader mig allesammen! Harry og Niall hader mig fordi at de synes at jeg er ond og selvisk. Louis fordi at.. Jeg ved faktisk ikke om han hader mig.. Og så Liam.. Ham gider jeg ikke at snakke med! Så kan vi ikke godt tage hjem nu?" Han venter lidt med at svare, nok for at tænke sig lidt om. Jeg håber virkelig at han vælger at vi kører hjem igen.

"Nej Olivia, hvis du gerne vil være venner med hende igen så bliver du nødt til at gøre det her nu," siger han med en blid stille stemme. Han har ret, og det ved jeg også godt, men jeg kan ikke. Jeg har været for ond og for flabet.. "Det kan ikke blive værre, og hvis hun afviser dig så må du være stærk," jeg nikker stille.

*Octavias synsvinkel*

"Hvad sagde hun så?" Er det første der bliver spurgt da jeg kommer ind i stuen hjemme hos Liam igen. "Hun var ikke hjemme," sukker jeg stille, "men det var hendes nye kæreste." Alles ansigter bliver vent hurtigt hen mod mig, især Louis' som først ser helt overrasket ud, men efter få sekunder ser trist ud. "Hvem er det?" Spørger Liam, "en eller anden Christian, jeg ved ikke hvem han er," svare jeg. "Hvorfor var han der hvis hun ikke var?" Spørger Harry så, "det ved jeg da ikke," svare jeg stille og sætter mig over i sofaen ved siden af Liam. "Vil du stadig prøve at komme i kontakt med hende?" Hun trækker på skuldrene, "jeg tror bare at det er bedst vi ikke ses igen."

//Jeg undskylder meget!
Jeg kom hjem fra ferie for næsten en uge siden og der lovede jeg at der ville komme flere kapitler, men det skete aldrig..❤️

Jeg har lige haft brug for endu en 'afslapnings uge' håber det går😘//

Do you remember me?Where stories live. Discover now