Do u love him?

466 15 0
                                    


"Det var da en trist oplevelse," sukker min mor. Jeg fortalte hende at jeg gik en tur og at nogle drenge råbte efter mig og at jeg så løb og de løb efter, men til sidst slap jeg fra dem og tog hjem til den nærmeste veninde. Det er egentlig ikke en løgn, for det skete jo sådan cirka, bare ikke i dag.. 

Døren går op og ind løber seks mænd: Stiles, far, Liam, Harry, Niall og Louis. Louis spæner hen til mig og hiver mig ind i et langt kram, "var det de fyre igen?" visker han, jeg nikker stille. Han kysser mig en gang på kinden og hiver mig ud af krammet. "Er du okay?" spørger han stille og kigger mig i øjnene. Jeg skal lige til at græde, men jeg bider mig i underlæben og tager en dyb indånding. Jeg trækker på skuldrene, "hvor har du været henne hele natten?" spørger far helt panikked. "Lang historie kort: Jeg fik det 'dårligt' og tog hjem til en veninde." Far sukker, "næste gang så ring lige og fortæl det ikke?" jeg nikker. Stiles kommer hen og krammer mig, "undskyld jeg ødelagde din fødselsdag i går.." mumler jeg, "det gør ikke noget, jeg er bare glad for at du er her nu." svare han.



Liam, Louis, Harry, Niall, Stiles og jeg svømmer nu i poolen i vores have. Octavia er taget til et eller andet land for at besøge sin mor, jeg ved ikke hvilket land det er, men det ligger langt væk. Hun tog afsted i går, og kommer tilbage om en uges tid. "Er hun sød?" spørger Harry og kigger over på Stiles. Hvem? Hvem er sød? "Xenia? Hun er helt vildt sød!" svare Stiles. Når ja.. Xenia. Californien. flytte. 

Det var derfor jeg gik i går, og derfor jeg blev taget af Fred og hans venner. Jeg svømmer væk fra drengene, jeg gider ikke at lytte til deres samtale. De nævner ind imellem mit navn, nok på grund af det der skete i går, men jeg er ligeglad. Jeg vil helst gerne glemme dagen i går.



Stiles, Liam, Louis, Niall og Harry er taget i byen, jeg har ingen andelse om hvorfor, sikkert for at fejre at Stiles skal flytte til Californien om 1 måned.. Jeg synes ikke at det er nået at fejre, jeg ville hellere fortælle ham hvor farligt der er i Californien og hvor skønt her er her i London.

Mor og jeg holder totalt pige aften, vi har skåret en masse frugt ud og ser så vores yndlings serie. Vi har ansigt masker på og fødderne nede i et fodbad, mega tøzze hygge!

"Når skatte... Har dig og Louis noget kørende?" spørger hun, jeg smiler og nikker. "Er det seriøst?" spørger hun, jeg trækker på skuldrene. "Jeg ved det ikke helt, vi har ikke rigtig snakket om det." svare jeg, "men elsker du ham?"

Om jeg elsker ham? Louis Tomlinson? Elsker jeg ham?

"Nej, jeg elsker ham ikke. Jeg kan rigtig godt lide ham, men jeg elsker ham ikke." Min mor nikker bare forstående og ser videre på serien.

Do you remember me?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora