1.Bölüm

762 37 11
                                    

Bölüm parçası "Alan Walker - Faded"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm parçası "Alan Walker - Faded"

   https://www.youtube.com/watch?v=60ItHLz5WEA

Kristal bardağın içindeki içkiyi yavaşça salladı. Loş ışık bardağa vururken içkinin koyu kehribar rengi dalgalandı. Arkama ağır hareketlerle yaslandım. Karşı masadaki adam içkiyi yudumladı. Yüzümü buruşturup önümdeki portakal suyuna baktım. "İnanılmaz" diye mırıldandım. Kehribar kristalin içinde kaybolurken adamın gözleri beni buldu. Acele etmeden başımı çevirdim. Dikkatimi dağıtan arka masadan gelen konuşma oldu. Başımı omzumdan arkama doğru çevirdim. Hemen arkamdalardı. Konuşmalar çok netti.

"Kapa çeneni de değiştir şu içkiyi." Sarhoş iğrenç sesi kulağıma gelirken çoktan şalterlerim atmıştı. Onları dinlerken bekledim. Aptalca tek bir şey söylemesini.

"Düzgün konuşun bayım." Breanna sakin kalmaya çalışıyordu.

"Ah!" sabırsızca homurdandı. "O lanet olası suratını çek gözümün önünden de getir içkimi!" Breanna sıkıntıyla nefesini verdi. Oturduğum yerde iyice yayılıp saçlarımı düzelttim.

"Kapa çeneni!" güçlü ve duyabileceği kadar yüksek bir şekilde söylemiştim.

"Bana mı dedin?" arkamdan seslendi. Dönüp yüzüne baktım.

"O lanet beynin algılamıyor mu? Kız düzgün konuş dedi." Breanna hayır anlamında başını salladı. Korkmuş görünüyordu.

Eric barında kavga ettiğimi öğrendiğinde beni öldürecekti. Adam küçük bir kahkaha attı ve masadan kalkıp karşıma oturdu. Oturduğu yerde benim gibi yayılırken "Sen kim oluyorsun.." bir an durup beni süzdü ve devam etti "bana kapa çeneni diyebiliyorsun?" hayret eder gibi dalgayla baktı.

"Ben kim oluyorum?" sorusunu tekrarlayıp başımı salladım. "Küfür etmemi mi tercih ederdin?" diye sordum.

Breanna omzumu dürtüp "Başına bela olacak. Yapma!" dedi.

Ona dönmeden "Breanna neden bu hıyarın içkisini getirmeye gidip bizi yalnız bırakmıyorsun?" dedim adamın gözlerine bakarak. Gittikçe öfkeleniyordu.

"Bu sana çok pahalıya patlayacak güzelim." dedi sinirle.

 "Eric'i arıyorum." dedi Breanna uzaklaşırken.

 "Bak sana ne diyeceğim. İnsan gibi davranmaya çalışırsan her şey senin için daha sağlıklı olur. Anladın mı?" öfkeyle homurdanıp başını yana çevirdi.

"N'apsak ki? Çok yanlış adama çattın!" psikopat gibi yüzüme bakarken omuz silktim.

Ben doğduğum an çok yanlış bir adama çatmıştım. Acı çekmekten korkmayan bir kızı neyle korkutabilirdi ki bu ahmak. Ayağa kalktı ve yanıma geldi. Yakamı tutup ayağa kaldırdı. Ah bu hiç hoşuma gitmemişti. Yakamdan tuttuğu gibi dışarı çekiştirdi. Kapıdaki korumalar hiç şaşırmamış olmalı peşimden gelmediler bile. Onlar da ayrı bir hıyardı. Yakamı tuttuğu elini çekip karşıma geçti.

~KEHRİBAL~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin