Z pohledu Sáry
Po 2 dnech na ošetřovně mě konečně pustili. Když jsem odcházela ,srazila jsem se s Nikolasem. Co tu dělá ? Celou dobu co jsem tady byla tak za mnou pořád chodil. ,,Ty už odcházíš" ? zeptal se mě . ,,Ano,dneska mě propustili " odpověděla jsem. ,,A jak se cítíš "? ptal se dál. ,,Už mi bylo i líp,ale momentálně je mi už natolik dobře , že se můžu vrátit do starejch kolejí " řekla jsem s usměvem. ,,To jsem rád " řekl a usmál se . ,,Hele a mohl bych se na něco zeptat " řekl a kouknul se na mě. ,,Samozřejmně " odpověděla jsem. ,,Nešla by jsi se mnou třeba do bufetu ta kávu a nějaký zákusek " zeptal se a nervozně přešlapoval. Malinko mě to sice znervozňovalo,ale byla jsem schopná odpovědět. ,,To zní skvěle ,tak já si jenom dám věci na pokoj a sejdeme se v hale, bereš " navrhla jsem. ,,To beru " řekla a usmál se na mě tak,až jsem opět přestala vše vnímat.
Z Pohledu Subari
Dneska mají Sáru konečně pustit. Sice jsem za ní byl každý den,ale pokáždý spala,nechodil jsem zrovna v dobrej čas. A vždy když jsem od ní odcházel tak po mně přišel Nikolas a já ho vždy poprosil jestli jí řekne, že jsem tu byl. Vždy mi slíbil , že jí to řekne. Tak mě snad poslechl. Ikdyž se mi občas zdálo , že jí to neříkal. Dneska jí ,ale už mají pustit,takže jí nesu kytku a bílou čokoládu ( miluje jí ) . Když jsem , ale přišel k jejímu pokoji, to co jsem uviděl mě vytočilo a ani vlastně nevím proč. Sára vyšla s tím novým klukem z jejího pokoje a v ruce jí nesl věci a vracel se s ní na pokoj. Šli,ale druhým směrem než ze kterého jsem šel já . Otočil jsem se a šel zpět na pokoj. Čokoládu jsem jí položil na postel , lehl si na svojí a začal si číst svojí oblíbenou mangu. Asi za 10 minut sem dorazila i Sára a ten novej. S nezájmem jsem se otočil směr dveře a koukal kdo přišel,ikdyž jsem už dopředu věděl , že je to Sára. ,,Jé,ahoj Subaru " řekla mi s úsměvem. Položila tašku s věcmi na zem a řekla mi ,,Dneska na mě nečekej,vrátím se trošku dýl " otočila se a odešla,ani tý čokolády si nevšimla. Jen tak jsem chvilku pozoroval dveře které se právě zavřeli za jejím dokonalým zadkem. Otočil jsem se ke dveřím zády a chtělo se mi brečet. Nejen ,že si odešla s nějakým idiotem ,ale jako bonus si nevšimla toho dárku ode mě . Začal jsem nakonec brečet a asi po půl hodině jsem usnul vyčerpáním .
Spal jsem cca 2 hodiny .Když jsem se probudil bylo kolem 9 večer. Zvedl jsem se z postele a v koupelně si prohrábl vlasy. Měl jsem neskutečnou chuť se něčeho napít ,nějakého alkoholu kterej by zahnal moje zklamání. Ze skříně jsem vytáhl košili,jeany a na nohy si vzal conversky. Peněženku,mobil a klíč od pokoje . A mohl jsem jít . Dole byla diskotéka,bylo mi jasný že tam bude i Sára s tím klukem ,ale to mi bylo úplně jedno,potřeboval jsem se napít .
Přišel jsem k baru a poručil si jedno pivo. Začal jsem ho pít,když se opět otevřeli dveře a v nich stál ten novej kluk a za ruku držel Sáru,ale ta se netvářila zrovna šťastně,že sem musela jít. Otočil jsem se zpět k baru a kašlal na to. Asi za hodinu už jsem v sobě měl asi 5 pivo .vůbec nevím jak jsem to tak rychle vypil. Otočil jsem se a těkal po místnosti jestli někde neuvidím Sáru ,ale ta nikde nebyla. Přestalo mě to zajímat a tentokrát už jsem si nechal nalít něco tvrdčího. Po dvou hodinách ,když už byla místnost skoro prázdná. Jen pár opilých lidí se svíjelo na parketu. Měl jsem toho už dost ,zaplatil jsem a začal se potácet na pokoj. Nemohl jsem se trefit do zámku Musel jsem se tak opít ? ptal jsem se sám sebe v hlavě. Když jsem se tam pral se zámkem asi minut přišla mi otevřít Sára,asi jsem jí vzbudil.
Z pohledu Sáry
To jeho netrefování do zámku se už nedalo. Šla jsem mu otevřít. Byl úplně na mol. ,,Co jsi proboha dělal , že jsi se tak zřídil " ? Odpovědi jsem se nedočkala. Místo toho se na mě Subaru začal lepit. Táhlo z něj všechno možný,od piva po vodku. Snažila jsem se mu vymanit z objetí ,ale nešlo to. Nakonec se ke mě naklonil,a řekl úplně normálním hlasem ,,Chci tě". To bylo ve mě něco jako spínač a já ho nechala ať si dělá co jen chce. Políbil mě a já mu polibek oplatila. Chvilku jsme takhle stáli, já opřená o dveře a Subaru na mě nalepený. Vypadalo to že úplně vystřízlivěl. Popadl mě do náruče a položil mě na postel. Začali jsme se znovu líbat. Když mi rukou zajel pod triko ,ihned jsem se probrala z tranzu a odstrčila jsem ho. Koukal na mě jako co to dělám ,ale já jen vzala věci a řekla ,,Dneska spím u Nikolase" a odešla jsem z pokoje rovnou k Nikymu ,stejnak mi nabízel přespání.
Tak lidičky ....ano jsem zpět s konečně novou částí ...pokusím se vydávat co nejvíce teď kapitoly ale znáte to..prostě škola :D ...snad to omluvíte a užijete si čtení :)
ČTEŠ
Vesmírná láska
FantasySára je 19leta dívka která se dostane na vesmírnou loď jako náhrada za její sestru která zemřela. Jak se popasuje s nastrahama výcviku ,osudu a lásky ? Subaru je 20lety kluk který se přihlásí na vycvik do vesmíru. Jeho důvod je stále neznámý Jak se...