Z pohledu Subari
Dneska večer jsem pozval Ellis do baru co máme na lodi. Můj kámoš Yamato ( ano,jeho rodiče slouzili na lodi Yamato,proto dostal takové jméno) docela čuměl když jsem mu to řekl. ,,Kamo jak si to udělal" ,,Já ani nevím hele" přiznal jsem. ,,A co na to Sára "? V tu chvíli mi to došlo, úplně jsem zapomněl na Sáru,ale počkat...proč vlastně by to mělo zajímat Sáru. ,,Co s ni" zeptal jsem se. ,,Jí to nevadí"? ,,Proč by mělo" ,,Kamo skoro si ji vojel " ,,POČKEJ CO" vykřikl jsem. ,,Počkej..ty to nevíš" ,,Kdy se to kurva stalo" citil jsem se tak strašně trapně. ,,Bylo to v ten den co ji pustili z ošetřovny myslím" ,,Ona ti to řekla" ,,Ne...řekl mi to Nikolas" ,,Jak ten to může vědět" ,,Tehdy odešla za nim přespat na pokoj a i když mu to říct nechtěla tak to z ni nakonec dostal" ,,ONA U NĚJ SPALA" to už jsem byl rozpalenej do běla,ani vlastně nevím proč. ,,Kamo ty si nic nepamatuješ" ? ,,Ne ..z té noci mám totální okno,vim jen ze jsem se probral v posteli s obří kocovinou" ,,Ty si vůl Subaru...fakt vůl"
Najednou jsem se koukl na hodinky ,,Ježiš to už je tolik ..kámo rád bych víc pokecal,ale mám schůzku s naší Ellis" ,,Hodně štěstí kámo"O hodinu a půl později
Pohled Subari
Čekám v baru kde jsem se měl sejít s Ellis. Uz tu měla chvíli být. Najednou se otevřeli dveře a ona vešla. Měla na sobě krátké,uplé červené šaty. Malém mi vypadli oči z důlku a ptáka jsem dole taky úplně neudržel. Měl jsem chuť ji teď a tady ohnout o bar a ojet,ale musel jsem se držet,aspoň do té doby dokud nebudem oba na mol a nebudeme vědět co děláme tak úplně. Přišla ke mě a hned jsem ucítil krásnou vůni vanilky. Její světle hnědé vlasy ji padali az pod zadek a na straně měla malý copanek. S úsměvem mě pozdravila ,,Ahoj Subaru" ,,Ahoj Ellis" pozdravil jsem lehce nervózní. Najednou mě objala a ja cejtil jak se mi ještě víc snaží postavit. Musel jsem se ale ovládat,přece si to neposeru u takový prcinky. ,,Jsem ráda že jsi přišel" řekla když se odtahovala. ,,Já jsem rád že tu jsi" řekl jsem nervózně. Objednal jsem ji tedy drink se slovy ,,To máš za ten pád". Zasmála se a drink přijala. Takhle jsme nějakou dobu pili. Do mě padal jeden panák za druhým ,do ni zas jeden drink za druhým. Ke konci večera ,asi kolem pul dvanáctý už jsem pomalu ani nevěděl kolikatýho panáka mám v sobě. Ellis na tom byla podobně. Sama už pořádně nevěděla co dělá. Najednou mě čapla za ruku ,,Pojď tancovat...hrajou moji oblíbenou" vypískla a táhla mě na parket. Na to že jí bylo 20 se chovala jak 15letá. Vytáhla mě na parket a začali jsme tančit. Začal se mi opět stavět, ale mě se povedlo ho brzdit. Tedy ,myslel jsem si to,dokud se ke mně neotočila tím svým dokonalým zadkem a nezačala se o mně otírat. To už jsem se neudržel a chytil ji za to jedno obří prso. Zastenála a otočila se na mě. Z malé kabelky vytáhla kondom a zamávala mi jím před obličejem. Pak ke mně přišla a zašeptala mi do ucha ,,Pokoj 402". To bylo jako spouštěč. Doběhl jsem k baru,zaplatil a pak popadl Eliis za ruku a utíkal k ni na pokoj. Před vchodem jsem ji vzal do náruče a odemkl její pokoj.
Položil jsem ji na postel a začali jsme se líbat. Pomalu jsem ji sjel na krk a tam ji začal jemně líbat. Lehce zavzdychala a trošku mi ruce zatnula do zad. To mě vzrušilo ještě víc a sjel jsem ji až k výstřihu. Pomalu jsem ji sundal šaty k bříšku a pomalu jsem ji jazykem jel až k těm jejím úžasným kozyčkam. Sundal jsem ji podprsenku a sjel jazykem až na bradavky a jemně je jazykem objel. Zasténala už o něco víc,bylo vidět ze se ji to hodně líbí. Vzal jsem jednu bradavku do pusy a začal ji jemně sát,zatímco druhou rukou jsem si hrál s druhou kozyčkou. Začala mi hodně sténat a tak jsem ji ty šaty stáhl úplně. Pustil jsem její bradavku co jsem měl v puse a začal jsem jazykem jet pomalu níž a níž až jsem dorazil k těm nejvíc sexy kalhotkam na světě. Byli černé s bílou krajkou a uprostřed krajky byla drobná černá mašlička. Pomalu jsem ji je zuby stáhl a jemně ji na vrchu políbil. Lehce se zachvěla a zavzdychala. Navlhčil jsem si prsty a pomalu jima dole jezdil. Začala mi sténat a mě to neskutečně vzrušovalo. Zajel jsem ji jedním prstem dovnitř. Okamžitě se prohla v zádech rozkoší. Začal jsem jezdit dovnitř a zas ven. Jezdil jsem pomalu,nechtěl jsem nic úspěchat. V tom jsem ji slyšel jak říká,tedy spíše to vzdychá ,,Přidej Subaru...prosím....přidej". Splnil jsem ji přání a přidal na tempu. Začala neskutečně sténat. Přidal jsem ještě jeden prst s tím že ji udělám,ale ona se najednou zvedla a šla ke stolku. Vyndala ze stolu černý obojek na kterém byla úplně stejná mašlička jako na jejích kalhotkach,zapla si ho okolo krku. Chvíli jsem nechápal co se děje. Když ke mně přišla,pochopil jsem okamžitě. Lehce do mě šťouchla a já si sedl na postel. Začala se mi dobývat do kalhot. Nakonec mi je i s trenkama stáhla dolů k zemi. Trochu jsem zrudl ,jelikož jsem měl stojáka jak něco. Ještě abych ho neměl z takový prcinky jako byla ona. Začala mi ho kouřit. Do háje, ta to umí jak nikdo dřív ( ne že bych s někým před tím byl tak dlouho abych zjistil jak to umí i jiná) ale Ellisina kuřba mě doháněla k šílenství. ,,Ellis ....Ellis" vzdychal jsem její jméno na znamení toho, že to dělá tak dobře až se z toho udělám. Najednou přestala. Hlavou mi proběhlo DĚLÁ SI PRDEL,JÁ UŽ SKORO BYL. V tom se položila na posel ke mně tim dokonalým zadečkem a podala mi kondom. ,,Kdyby náhodu" usmála se. Na nic jsem nečekal. Nandal jsem si kondom a pořádně do ní zajel. Bože...byla tak mokrá a úzká.Cejtil jsem každý jemný pohyb uvnitř ní a u ni to nejspíš bylo na stejno. Oba jsme neskutečně sténali. Užíval jsem si Každý pohyb který jsem v ni provedl. Nakonec mi to nedalo a vzal jsem ji za ty krásný vlasy. Ještě víc se ji tohle líbilo. Začali jsme oba vzdychat. ,,Su....Su....Subaru" sténala. ,,A....a....ano" zasténal jsem taky. ,,Já.....já....já už budu" začal jsem ji mrdat ještě víc. Už jsem to dlouho nevydržel a oba jsme se naráz udělali. Vyndal jsem ho z ní a sundal si kondom. Nakonec jsem usl s ni v náručí a v rukou jsem držel její dokonalý kozyčky.
Tak..máme tu další kapitolu :D
Tentokrát lehce 15+ 😅
Snad vám to nebude vadit
Tuhle kapitolku jsem udělala delší kvůli tomu ze tamta nebyla moc dlouhá ^^
Tak snad se vam kapitolka libila.
Na obrázku máte Yamata ^•^Komentář a vote potěší ^^
ČTEŠ
Vesmírná láska
FantasySára je 19leta dívka která se dostane na vesmírnou loď jako náhrada za její sestru která zemřela. Jak se popasuje s nastrahama výcviku ,osudu a lásky ? Subaru je 20lety kluk který se přihlásí na vycvik do vesmíru. Jeho důvod je stále neznámý Jak se...