Asi chyba

26 2 0
                                    


Z pohledu Subari

Ráno jsem se probral vedle někoho. Z noci jsem si skoro vubec nic nepamatoval. Jen to, že jsem zas dost pil a ..... A DO PRDELE. Když jsem se koukl kdo vedle mě leží uplně se mi sevřelo hrdlo. Vedle mě ležela Ellis. Byla nahá a tiskla se na mě. Snažil jsem se si vybavit co se v noci vlastně dělo. Čím víc jsem se rozvzpomínal,tím víc mě bolela hlava a chtělo se mi brečet. ,,Co jsem to jen provedl" nadával jsem si v hlavě. Ellis se začala vrtět. ,,Dobré ranko" zašeptala. Zazmatkoval jsem. Řekla to tak spokojeně. Jenže já spokojenej nebyl ani náhodou. ,,Copak,ty se po ránu nebavíš" lehce do mě žďuchla. Zvedl jsem se z postele. Neměl jsem náladu se s ní o čemkoliv bavit. ,,Kam jdeš" zeptala se. Zalezl jsem do koupelny. Podíval jsem se na sebe do zrcadla,vypadal jsem děsně. Měl jsem mastné a rozcuchané vlasy. Velké pytle pod očima a uplně mrtvolnou barvu. Znova jsem si vybavil část noci a začaly mi téct slzy. Cejtil jsem se jako kdybych někoho podvedl.  Najednou se začali otvírat dveře a dovnitř vešla Ellis. ,,Ty se na mě zlobíš kvůli něčemu" zeptala se zklíčeně. V tu chvíli jsem si uvědomil,že ona vlastně za nic nemuže. Otočil jsem se k ní a řekl ,,O tebe nejde" řekl jsem zklesle. ,,Tak co se tedy děje" ,,Ellis neřeš to". Dál jsem to s ní nehodlal řešit. Rychle jsem se oblékl a odešel. Věděl jsem ,že touhle dobou je Sára na snídani a tak se akorát minem a já budu moct v klidu do sprchy a pak dělat jakože jsme se jen minuli a já s nikým nikde nespal.

Odpoledne

Z pohledu Subari

Celé odpoledne jsem nenarazil na Sáru. Nevím kde se toulá,ale doufám,že jí nic není. Ráno jsem dorazil na pokoj až po tom co Sára odešla na snídani. Neměl jsem náladu na to se s ní vidět. Strašně jsem se za sebe styděl za to co jsem v noci provedl. Chtěl jsem se jí co nejvíc vyhýbat, abych jí nemusel říkat co jsem v noci dělal a kde jsem byl. Celej den se mi to tak nějak dařilo. Párkrát se mi povedlo na ní narazit,naštěstí jsem vždycky někam včas zalezl,aby mě neviděla.

Z pohledu Sáry

Celej den jsem nepotkala Subaru.
Zajímalo by mě kde se toulá. Myslím že v noci ani nebyl spát na pokoji. Mám o něj celkem strach. Ani jeho kamarád Yamato o něm nic neví. Řekl mi jen, že večer šel dolu do baru. Bojím se, že mu někdo ublížil. Už dvě hodiny se mu nemůžu ani dovolat. Stále mi náš lodní operátor tvrdí, že je mimo signál. Dneska odpoledne jsem s holkama byla na obědě. Chtěly se pak jít projít po lodi a potom jít do bufetu na kafe,ale já na to neměla náladu a tak jsem se při konci oběda nakonec rozhodla ,že s holkama nakonec nikam nepujdu. Stále jsem myslela na Subara. Nakonec jsem se s holkama po obědě rozloučila a šla na pokoj. Lehla jsem si do postele a po chvíli se mi zavřeli oči a já usnula.

Z pohledu Subari

Ted konečně můžu do pokoje. Sára hned po obědě jde s kamarádkama se projít a pak na kafe. Mám dost času se převlíct,osprchovat a taky vymyslet výmluvu kde jsem v noci a pak celej den byl. Ve sprše jsem pustil vodu a začal přemýšlet. ,,Co jí jen řeknu" přemítal jsem v hlavě. Najednou jsem uslyšel přes tekoucí vodu dveře jak se otvíraj a pak lehké krůčky přes půlku pokoje. Pak vše utichlo. Vypl jsem vodu a říkal jsem si kdo to muže být. Na uklízečku bylo moc pozdě a Sára byla pryč,že by se sem někdo vloupal ? Vzal jsem na sebe oblečení a pomalu otevřel dveře od koupelny. Na postely ležela Sára. Spala. Pomalu jsem zas zavřel a jakmile jsem je zavřel tak jsem začal panikařit. Co teď ? Přece okolo ní neprojdu. Ani koupelna nemá okno abych někam vylezl a tak se vyhl Sáře. Pořád jsem neměl výmluvu. Nakonec mě napadlo,že se vymluvím na Yamata,že jsem s ním byl dole v baru a pak u něj přespal. Vylezl jsem z koupelny a lehl si do postele. Vzal jsem si sluchátka a na tabletu jsem si pustil nějaký film.

Z pohledu Sáry

Po pár hodinách spánku jsem se probrala. Vstala jsem a šla automaticky do koupelny. Těsně přede dveřma jsem se zastavila,otočila jsem se směrem k postelím a rozzářili se mi oči. Na posteli ležel spící Subaru. Měla jsem chuť po něm skočit a obejmout,jenže spal a tak jsem ho nechtěla vzbudit. Vlezla jsem do koupelny a dala se trochu do kupy. Z koupelny jsem vylezla asi po 10 minutách. Otevírala jsem pomalu a potichu dveře a všimla jsem si ,že je Subaru už vzhůru. Okamžitě jsem se k němu rozběhla abych ho objala. Přecenila jsem však svojí pozornost a zakopla o svoje boty a spadla jsem přímo na Subara do postele. Byl ani ne centimetr od mých rtu. Zadívali jsme se navzájem do svých očí a ...

Já jsem zlá ..a vím to :D
Bohužel me k tomu nenapadl žádný obrázek 😅
Užijte si kapitolku
Vote a komenty potěší ^^

Vesmírná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat