Z pohledu Subari
Její oči byli klidné a to uklidňovalo i mě. Ten modrý pronikavý pohled plný něhy,nemohl jsem si pomoct,ale něco mě na nich fascinovalo. Vždy když se do nich zadívám tak se uklidním,ale i se v nich začnu ztrácet a pořádně nevím co dělám. Asi jsem na ní koukal moc divně a dlouho,jelikož na mě začala mluvit : ,,Vážně ti nic není ?" Vzpamatoval jsem se: ,,N...ne,opravdu mi nic není" usmál jsem se. Opět jsem se začal topit v jejích modrých očích. Nedokázal jsem se odtrhnout. Měl jsem pocit ,že ikdybych chtěl tak to nepůjde. Byl jsem jako v hypnóze ze které se nechci probrat. Byla tak blízko,stačil jeden pohyb a naše rty by se spojily. Hlavou mi prolétla otázka Mám jí políbit ?
Z pohledu Sáry
Nelíbil se mi jeho nepřítomný pohled. Bála jsem se že zas každou chvíli skolabuje. ,,Vážně ti nic není?" zeptala jsem se ho. Najednou začal zas vnímat. ,,N...ne,opravdu mi nic není" usmál se. Vypadal unaveně a zničeně. Byli jsme najednou u sebe tak blízko. Jeden pohyb a políbili bychom se. Hlavou mi prolétla otázka Mám ho políbit ?
Jeden pohyb,jedno malé pohnutí tělem,tak málo stačilo k tomu abychom se políbili. Koukali jsme si do očí,je až neuvěřitelné jak málo chybělo k tomu abychom se spojili rty.Z pohledu Subari
Začal jsem se k ní přibližovat,byl jsem rozhodnutý ,že jí políbim a nic a ani nikdo to nepřekazí. Pomalu jsem se přibližoval k jejím rtům. Neuckla,naopak,začala se taky přibližovat. Zavřel jsem oči a prostě jen naše rty spojil. Začala mi polibky oplácet. Začali jsme se dost vášnivě líbat. Stále jsem nedokázal uvěřit ,že mi polibky vrací. Přitáhl jsem si jí blíž. Věděl jsem ,že to nesmí dojít moc daleko. Najednou si zapletla své prsty do mých vlasů. Přestala se snad ovládat blesklo mi hlavou. Začala mi rukou jezdit po zádech. Ztratila kontrolu . Začalo mi to docházet,ona mě chtěla. Chtěla mě celou dobu. Převalil jsem jí do postele pod sebe.
Tak tu máte dneska ještě jednu kapitolku :D
A ano....ráda vás napínám a ano miluju si s tím dějem až takhle hrát :D :P
Koment a vote potěší ^^
ČTEŠ
Vesmírná láska
FantasySára je 19leta dívka která se dostane na vesmírnou loď jako náhrada za její sestru která zemřela. Jak se popasuje s nastrahama výcviku ,osudu a lásky ? Subaru je 20lety kluk který se přihlásí na vycvik do vesmíru. Jeho důvod je stále neznámý Jak se...