Z pohledu Sáry
Planeta vypadala překrásně. Jako z knížek které mi sestra četla jako malá. Voda byla nádherně průzračná a plně modrá. Stromy rostly v odstínech modré,zelené a fialové. Okolo letáli krásní motýli a celé ovzduší vonělo jarem. Ale jiným jarem než na Zemi. A taky neznámem. Raito nás odvedl do malé budovy schované pod maskováním. Začínalo mi to být čím dál víc podezřelé. ,,Sem si dejte věci a převlékněte se,hned vyrazíte ven" oznámil nám Raito.
Po převlečení dostala Ran seznam úkolů a vyrazili jsme ven. Je až obdivuhodné že atmosféra této planety má dost podobné složení jako Země,až na to že je tu více kyslíku. ,,Co je náš první úkol Ran?" zeptala se Miaki. ,, Máme najít Wattona" ,,Co to je " ,,Podle obrázků vlk,který je velmi vzácný a velmi plachý,tedy tak je to v těch poznámkách." ,,Kde se nachází?" ,,Kousek od nás,jdeme než zas zmizí."
Doběhly jsme na souřadnice a uviděly ho. První co nás oslnilo,byla jeho nádherná stříbrná srst která se pod sluncem nádherně leskla. Všechny jsme zůstaly jako přimražené. Najednou se otočil naším směrem a jeho červené oči, jakoby nás propalovali skrz na skrz. ,,Ten je nádherný." vydechla Miaki.
Zvíře se najednou ohlédlo za sebe ,pohnulo ušima a uteklo do křoví. ,,Máš něco?" zeptala se Miaki Ran. ,,Ne,nestihlo to nic naskenovat,jako kdyby to zvíře ani nestálo před námi." ,,Takže ho teď musíme jít najít znova?" ,,Nemusíme hned,na seznamu je ještě jeden tvor." usmála se Ran. ,,Tak jdeme,na co ještě čekáme." zajásala Miaki a rozběhly jsme se najít dalšího tvora ze seznamu.
Trvalo několik hodin něž jsme ho našli. Bylo už asi i hodně pozdě,jelikož začala být tma. ,,Máme ho." zašeptala Ran. Schovaly jsme se za obrovský kámen a čekaly jsme. Po chvíli se z roští ozval zvuk a vyšel přenádherný tvor. Vypadal jako jelen ,nebo se tomu aspoň lehce blížil. Ran vytáhla tablet a začala zvíře skenovat. ,,Máš něco Ran?" ,,Ne,tablet ho nevidí." ,,Jak jako že ho nevidí,vždyť stojí přímo před námi." ,,Netuším,třeba je to rozbitý." řekla Ran.
Zvíře se najednou podívalo naším směrem a jeho oči začali svítit. Dost mě to vyděsilo. Ozval se zvuk z křoví. ,,Co to je Ran." zeptala se ustrašeně Miaki. ,,Nevím,na radaru nic nevidím." Vedle Katora se objevil i Wattor. Teď na nás hleděli oba a to mě opravdu vyděsilo. ,,Oni nás vidí ?" ,,To nevím Sáro,řekla bych že ano." Z křoví se opět ozval hluk. ,,Co to bylo." Miaki začíná panikařit. ,,Hlavně klid." uklidňovala jsem jí. ,,Půjdu se tam podívat ." řekla jsem s úsměvem a vydala jsem se podívat do křoví. Když jsem se dostala ke křoví ,zvuky utichly. Přiblížila jsem se a jedním rychlým máchnutím jsem do křoví bouchla. Moje ruka se zastavila o jinou ruku. ,,Co to.." Druhá ruka mi najednou vrazila pěknou ránu. Na chvíli mě to vyvedlo z míry a z křoví někdo vyběhl,proběhl okolo mě a ze zadu mi dal herdu mezi lopatky. Vyrazilo mi to dech a já padla na kolena. V tu chvíli mi na záda někdo skočil loktem napřed a srazil mě úplně k zemi. Vzal mi ruce a svázal mi je za zády. Viděla jsem jen velmi matně něčí nohy a pak už vím jen o tmě.
Troška toho napínání 😅
ČTEŠ
Vesmírná láska
FantasySára je 19leta dívka která se dostane na vesmírnou loď jako náhrada za její sestru která zemřela. Jak se popasuje s nastrahama výcviku ,osudu a lásky ? Subaru je 20lety kluk který se přihlásí na vycvik do vesmíru. Jeho důvod je stále neznámý Jak se...