Já jsem......

67 5 0
                                    

,,Já jsem......" nedořekl to protože nás zase zavolali. Tentokrát  si nás rozdělili na dvě skupiny. Ženský a chlapi. Potom  jsem toho kluka už neviděla. Ta přednáška byla děsně nudná. Mluvili o bezpečnosti....už asi po desátý. Když jsem se večer dotala na pokoj byla tam tma, ticho ani televizi jsem tam neměla. Co tu jen mám sakra dělat nadávala jsem v duchu najednou někdo rozsvítil. Příšerně jsem se lekla až jsem nadskočila a spadla na zem. ,,Ou promiň nechtěl jsem tě vylekat " ,, ,,Nechtěl ale povedlo se ti to" řekla jsem s úsměvem a zvedala se když v tom mi podal ruku. ,,Promiň já se ti ještě nepředstavil jsem Subaru (ten kdo sleduje anime tak ví odkud mám to jméno)a je mi 20 a ty jseš...." nedořekl to protože jsem mu do toho skočila ,, Sára jsem Sára a je mi 19, jsem náhrada za mojí sestru která zemřela na nemoc ". ,,Můžu se na něco zeptat"? ,, A na co"? ,,Proč si tu byla po tmě, já jsem myslel že tu ještě nejsi a proto  jsem rozsvítil" řekl mi. ,,Víš že ani nevím". ,,A můžu teď já"?

,,Samozřejmě a na co "?,,Pučíš mi ten kartáček ráda bych si vyčistila zuby konečně, jenom tě poprosím o jedno, nezhasínej a ani nerozsvěcej v koupelně nebo ten kartáček  spolknu". ,,Neboj to bych ti neudělal, je s tebou celkem sranda tak bych o tu zábavu tímhle přišel a navíc bude dost jiných příležitostí jak ti přivodit infarkt, protože si myslí že udušení kartáčkem na zuby a ještě jako bonus mím by bylo celkem nedůstojné a na prd nemyslíš"? ,,Asi ano, jo a mimochodem ty jsi se mnou na pokoji "? ,,Ano, nějaký problém"? řekl a šibalsky se  usmál.





Tak a máme tu další kapitolu. Doufám že se vám líbila. Napište koment, hlasujte a hlavně čtěte :)

PS: Pardon za chyby. Zatím nemám nikoho kdo by to o mě kontroloval.

Na obrázku je Subaru ^^













Vesmírná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat