Přijímám

26 0 0
                                    

Z pohledu Sáry

Odpoledne

Šla jsem s Miaki do sklepení,kde jim dovolili mít zkušebnu. Byli tam všichni členové kapely. 1. Kytara a ajťák Akai, bicí Sasori a klávesi Adam. Zpěv a 2. kytaru má na starosti Miaki a nyní jednu písničku mám zpěv i já. ,,Lidi,tohle je moje nejlepší kamarádka Sára. Sáro tohle je Akai,Sasori a Adam,mimochodem,Adam je můj bratr." ,,Ahoj" pozdravili nadšeně a sborovitě všichni. ,,Ahooj" pozdravila jsem nazpátek. ,,Miaki,odkdy máš bratra? " ,,Promiň,já ti to vlastně nikdy neřekla." To je prostě celá Miaki. ,,Přišla jsi se pokochat" přitočil se ke mně Adam. Okamžitě jsem zrudla. ,,N..ne" zakoktala jsem,totálně mě vyvedl z míry. ,,Adame nech jí" šťouchla do něj Miaki. ,,Vždyť nic nedělám" řekl Adam uraženě. ,,Tak můžeme zkoušet když už tu máme naší zpěvačku" rýpnul si Sasori. ,,Lidi,dneska potřebuju zkusit novou písničku. Pamatujete si na ten duet Take a Hint ?" Všichni kývli. ,,Tak tady Sára ho se mnou bude zpívat" ,,Tak to pojďme rovnou zkusit" vyzval nás nadšeně Adam. ,,Ty se nějak těšíš" mrkl na něj Sasori. Akai seděl stranou a něco dělal s bednou. ,,Děje se něco Akai ?" zeptala se Miaki. ,,Než jsi přišla,zkoušeli jsme zvuk a jedna bedna nám nefujnguje na 100%" ,,Jakto" polekala se Miaki. ,,To se teď snažím zjistit,vypadá to ale jen na přepálený  kabel" ,,Dokážeš to opravit ?" řekla posmutněle. ,,Neboj,zkoušení bez ní zvládneme a až skončíme tak to opravím" řekl a usmálo se na Miaki. ,,Dobře" kývla. ,,Už půjdeme zkoušet" žadonil Adam. Miaki si dala přes sebe kytaru a mě postavila za mikrofon. Před mikrofonem byl stojan a na něm papír s textem. ,,JDEME NA TO !" zakřičela Miaki a kluci začali hrát. Na papíře byla napsaná nad každým řádkem kdo zpíva. Miaki byla #1 a ten kdo s ní zpíval duet #2. Miaki začínala a když dozpívala první dva řádky,byla řada  na mně. Začal jsem zpívat a kluci najednou přestali hrát. Všimla jsem si toho až když jsem dojela svojí část. Začali všichni tleskat. ,,Holka, mi tě potřebujem v kapele !" zakřičel Adam,je stejný jako jeho sestra,zajímalo by mě po kom to mají. ,,Adam má pravdu" řekl Sasori a Akai přitakal. Všichni teď na mě koukali a čekali na odpověď. ,,Tak fajn no,přijímám vaši nabídku" okamžitě po mě všichni skočili a objali mě, div mě nepovalili.

Z pohledu Subari

Po tréninku jsem šel na pokoj. Nepodal jsem dneska moc dobrý výkon. Sára se prý omluvila pro nevolnost. Došel jsem do pokoje. Stále tu nikdo nebyl. Šel jsem si tedy lehnout. Trochu jsem doufal ,že tohle vše je jen zlý sen a až zavřu oči tak se proberu uprostřed noci a vedle mě bude spokojeně ležet moje milovaná Sára. Zavřel jsem oči a po chvíli usnul. Než jsem úplně usnul stekla mi po obličeji slza.
Probral jsem se docela pozdě večer. Na chodbě před pokojem jsem slyšel hlasy,znělo to jako Sára a asi šla s nějakou holkou. Najednou skrz otevírající se dveře proniklo do pokoje světlo z chodby a Sářin milý hlas. ,,Děkuju,užila jsem si to" ,,Nezapoměň,zítra ve stejnou dobu" ,,Neboj neboj" objali se a Sára zavřela. Rozsvítila a já musel přivřít oči,jelikož jsem na něj nebyl zvyklej. ,,Ahoj" řekl jsem trošku smutně,ikdyž jsem se snažil o opak. ,,Čau" řekla tak chladně ,že mi až přeběhl mráz po  zádech. ,,Sáro..já.." ,,V pondělí odjíždím" oznámila mi chladně. ,,K..kam a pro...proč" začal jsem lehce vyšilovat. ,,Před týdnem mi dal hlavní velitel nabídku a já to dneska potvrdila." Stále byla chladná. ,,Takže odjíždíš po plesu ?" zeptal jsem se opatrně. ,,Jo." oznámila mi suše. ,,Jdu si lehnout,dobrou" řekla a zalezla si do postele. Nejdříve jsem se k ní chtěl přitulit,ale nakonec jsem se rozhodl ,že ne. Usínal jsem zase se slzami,začíná mě to štvát.

Zde máte další kapitolku
Užíte si jí
Vote a koment potěší ^^

Na obrázku je Sáry sestra

Vesmírná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat