Email

139 5 0
                                    

Dne 10.4.3569 jsem dostala email ze SEASPOLU. Firmy, která vlastní vesmírnou stanici u planety Xunya. # VÁŽENÁ SLEČNO KAZUMI . OZNAMUJEME VÁM, ŽE JSTE BYLA VYBRÁNA NA VESMÍRNOU MISI U PLANETY URIION . JSTE NÁHRADNICÍ ZA VAŠÍ SESTRU JANU, KTERÁ ZAHYNULA NA ZÁKEŘNOU NEMOC . ZBALTE SI TYTO VĚCI, KTERÉ JSOU NA SEZNAMU A HLAŠTE SE TÍMTO HESLEM: SEASPOL

ADRESA: SEASPOL PODLUČANSKÁ 225/47 ZAJDĚTE DO DVORA

SEZNAM:
1. OBLEČENÍ (MASKÁČOVÉ A ZATEPLENÉ)

2.NEPROMOKAVÉ A PEVNÉ BOTY

3. TUŽKU,PAPÍR

4.DOKLADY

TAKÉ SI ZABALTE SVÉ OSOBNÍ VĚCI

PŘEDEM DĚKUJE ZA ODPOOVĚĎ A DOUFÁME ŽE SE NÁM BRZO OZVETE.

FIRMA SEASPOL#

Tak zněl celý email. O smrti své sestry už dávno vím, ale to že za ní budu náhradnice to bych opravdu nečekala.

O den později

Musím se připravit. ,,Jak že zněl ten seznam". ,,Aha tady to je, už vím co mi chybí,ty blbý boty".

Vyrážím na zastávku MHD a dorážím na adresu která byla přiložena v emailu.

Vstup byl velmi strašidelný,až mi z něj běhal mraz po zadech. Vešla jsem do dvora a došla k obřím kovovým dveřím. Přistoupila jsem ke dveřím a řekla heslo. Dveře se otevřeli a uvítala mě mladá holčina. Přivítala mě a oznámila mi,že je pilotka přepravní lodi na stanici. Kývla jsem a vydali jsme se na loď. Uvnitř už seděli nějací lidi a mezi nimi i Miaki,moje nejlepší kamarádka. Ihned jsem k ní přiběhla a objala ji. Sedli jsme si vedle sebe a celou cestu prokecali. Říkala,že jede za známým ,ale neřekla mi za kým. Čekala bych ,že jako já za sourozencem ,ale nikdy o žádném nemluvila. Cesta nebyla až tak šílená jak jsem si myslela,tím že jsem celou cestu trávila s Miaki. Ptala jsem se ji na vše možné jelikož jsme se dlouho neviděli.

Po asi dvou hoďkách cesty jsme dorazili na základnu.

Vesmírná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat