PODZIĘKOWANIA

472 35 18
                                    




Hej Misie!

Jak każda historia, ta też musiała się skończyć...

Przyszedł czas na podziękowania, ale najpierw pomęczę Was książką w liczbach :P

40 rozdziałów liczy cała książka.

35 rozdziałów liczą "właściwe rozdziały".

365+ dni liczy czas, w jakim napisałam tę książkę.

24634 liczy liczba odsłon książki - na chwilę obecną (06.07.2016 - 19:12)

2233 liczy liczba "głosów" oddanych na moją książkę - na chwilę obecną, patrz wyżej :)

553 liczy liczba komentarzy na chwilę obecną - patrz wyżej :)

ok. 25000+     liczy liczba słów, zawartych w tej książce ( bez tego rozdziału , Liebster Awards i informacji).

Niezliczone są moje uśmiechy, kiedy widziałam, że podoba się Wam moja książka :)


PODZIĘKOWANIA


Słuchajcie, ciężko jest mi to wszystko teraz pisać.


Nie mogę powiedzieć, ile ja i ta książka zawdzięczamy Wam, CZYTELNIKOM. Po prostu nie ma na to słów.


Ciężko jest mi teraz pisać ten rozdział, mam łzy w oczach, przypominają mi się początki...

A więc...


DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ, PRZECZYTANIE, GWIAZDKĘ, POLECENIE INNYM!


DZIĘKUJĘ WAM WSZYSTKIM, CZYLI CZYTELNIKOM, BO BEZ WAS NIE BYŁOBY "AVENGERS: NOWE OBLICZE".


DZIĘKUJĘ WAM ZA POMOC, WSPARCIE, ZNOSZENIE SŁABYCH ROZDZIAŁÓW.


Dziękuję Wam wszystkim i każdemu z osobna.

SZCZEGÓLNIE CHCIAŁAM PODZIĘKOWAĆ:

Fankamarvela i kapitanwdowiec - czyli tak naprawdę jednej osobie, Julci - za to, że była ze mną od początku, wspierała mnie, radziła. Dziękuję Ci również za to, że jesteś moją przyjaciółką. Kocham Cię <3

Immorttalis - nie wiem właściwie za co dziękuję, ale dziękuję :* Inaczej byś mnie zabiła ;)

NessPL za wspieranie przez doświadczoną i wspaniałą pisarkę, i piękną recenzję <3

Kasijana - za każdą teorię, zabawny komentarz, po prostu wszystko! Dziękuję Ci bardzo!

OnlyCrazyDreams - za pomoc, komentarze, wszystko :)

hellomuggle - byłaś moją pierwszą Czytelniczką, i chyba najwierniejszą :) Pamiętam Cię jeszcze jako MALINOWESERCE ;) Dziękuję za wszystko, baaardzo mi pomogłaś !

hajsycorobic za Twoje pozytywne nastawienie, nasze wiadomości i cudowne komentarze :)

annabeth133 za to, że byłaś ze mną od początku :) I motywowałaś mnie baaardzo <3
❤️ AlexCallen po prostu za wszystko :)
I oczywiście...
❤️Shy_Little_Girl, którą KOCHAM, KOCHAM, KOCHAM <3 dziękuję za każdy szalony komentarz, wesołą wiadomość, cholera , nie umiem wymienić wszystkiego, co dla mnie zrobiłaś! DZIĘKUJĘ :*

I jeszcze Jednorozek16MadDarkyLokiGoodMilenaBerg50shadesofgate50shadesofmeHmarvelsmadReaSky, i wielu, wielu innym , w tym Tobie, Drogi/Droga Czytelniku/Czytelniczko!

*Nie obrażajcie się, jeśli nie jesteście tu wymienieni - jestem Wam wszystkim wdzięczna, ale gdybym miała wymienić wszystkich, to by się chyba Wattpad popsuł ;)*

Ta książka mnie zmieniła - chyba nauczyłam się pisać :P, zyskałam nowym znajomych, a nawet przyjaciół, stałam się bardziej otwarta i zwariowana! To wszystko dzięki Wam :)

Nie bójcie się pisać!



Kocham Was, Dziękuję Wam i ściskam (wirtualnie) każdego po kolei.


Love& Peace


Ola.


PS Dziękuję... To był cudowny czas. W komentarzach możecie napisać oceny książki, co was najbardziej rozśmieszyło, z czym was zawiodłam, co ogólnie myślicie o tym wszystkim.

KOCHAM.

----------------------

Tu zakończyła się książka. Kolejna rozdziały to LIEBSTER AWARDS i inne informacje.

Avengers - nowe obliczeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz