Fourteen face

2.6K 246 119
                                    

Kafamı salladım. Radyonun sunucusu suyundan bir yudum aldıktan sonra soru sordu.

"İyi akşamlar! Şu an yanımızda 5 Seconds Of Summer var. Calum?"

Calum söze girdi. "Merhaba!"

Kadın tekrar konuştu. "Ashton?"

"Merhaba!"

Kadın yeniden konuştu. "Luke?"

Luke utangaç bir şekilde konuştu. "Selam!"

Grese bana döndü. "Ve Michael?"

Herkesten farklı olmak adına gülerek konuştum. "Hoşça kalın."

Herkes sesli bir kahkaha attıktan sonra Grese konuştu."Evet, merhaba çocuklar nasılsınız?"

Hepimiz aynı anda kulaklığımızı düzeltip konuştuk.

"İyiyiz, sen?"

Kadın sunucu gülümsedi."Sizinle tanıştığım için oldukça heyecanlıyım."

Hepimiz aynı anda gülümsedik. "Pekala, sevgili dinleyiciler bugün oyun oynayacağız. Şarkıların devamını getireceksin daha sonrasında sizin grubunuzdan birkaç şarkı çalacağız ve yeniden sohbet ederek bugün ki, konuklarımızı ağırlamış olacağız."

Hepimiz kadına baktım. Birden bize bakıp güldü. "Tamam, size oyunu anlatacağım. Şarkıların devamını o sanatçı gibi söyleyeceksiniz."

Ashton lafa girdi. "Calum iki cinsiyeti de canlandırmakta çok yetenekli."

Luke, Ashton ve ben aynı anda kahkaha attık. Calum mikrofana yaklaştı. "Hayır itiraz ediyorum. Ya da bilmiyorum."

Glese Patris, gülerek bize baktı. "Calum özellikle sana kadın bir sanatçı vereceğiz."

Calum ellerini havaya açtı. "Teşekkürler çocuklaf, gerçekten."

Hepimiz gülerek önümüze döndük. Glese boğazını temizledi. "Pekala, Calum senden başlıyoruz."

Grese, elindeki kartı okudu. "Şarkın: Ariana Grande -Love Me Harder."

Hepimiz alkışlayarak sesli bir kahkaha attık. Calum ellerini birleştirirken gurur duydum demeye çalıştı. Şarkı nakarattan girmeye başlayınca, Calum Ariana gibi saçlarını düzeltiyormuş gibi yaptı.

İpince bir sesle girdi. "Cause if you want to keep me!"

Hepimiz mikrafondan uzaklaşıp yerlere yatarak gülmeye başladık. Calum ise kendini kaptırmış bir şekilde ellerini öne doğru uzattı. "You gotta, gotta, got to love me harder!"

Hepimiz Calum'a bakarken, Calum iyice kendini aşarak ellerini göğüsünde gezdirdi ve Ariana'nın klipte yaptığı gibi seksist bir görüntü verdi. Grese kahkaha atarak şarkıyı kestiğinde Calum gülmeye başladı.

Grese konuştu. "Calum'un söylemesi üzerine herkes yerlere yattı."

Konuştum. "Arkadaşlığımızı yeniden gözden geçirmeliyiz."

Ashton şaka amaçlı konuştu. "Calum sen şarkı söylerken Ariana aradı sanırım seni vokalist olarak yanına alacak."

Hepimiz gülerek Calum'a baktık. Grese ortalığı toparlamak için yeniden konuştu. "Tamam! Şimdi sıra Ashton'da."

Merakla Ashton'ın şarkısına baktım. Birden başka bir dilden bir şey geldi. Ashton şaşırarak bize baktı. ''Ne bu Japonca falan mı?''

face to faceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin