3 ay önce
Valerie kahkaha atarak içeceğinden içmeye devam etti. Ona nasıl şarkı söylerken sahnedeki koca deliğe düştüğümü anlatıyordum. Valerie ağzının kenarındaki köpüğü sildi ve gözlerini bana çevirdi.
"Ee, Michael o an içinden ne geçirdin?"
"Umarım güzel kadınlar kör olmuştur."
Bana güldü ve birden ayağa kalktı. Gülümseyerek içeceğimi elime aldım. Valerie bana baktı. "Elimi tutacak mısın?"
"Beni süründürmen için mi? Hayır teşekkürler."
Bana baktı gülümsedi. "İstiyorsun biliyorum."
Gözlüğünü masaya koydu. Kahküllerini düzeltti. Siyah ipek tulum ve geniş dekoltesi üzerinde harika duruyordu. Tulumun şort kısmını kenara salladı ve elimi tuttu. İçkimi masaya bıraktığım gibi onu takip ettim. Şarkı eski olmasına rağmen ortama çok iyi ayak uyduruyordu.
Valerie bana arkasını dönüp elimi tutmaya devam etti. Ona ufak bir sırıtış yaptım. İnsanlar gülüyor, dans ediyor kahkahalar atıyorlardı. Valerie beyaz spor ayakkabılarının ucuna basarak ufak ufak zıplamaya başladı. Valerie görebileceğim en son andı. Bana doğru döndü. Dudaklarını okudum.
"Bana eşlik etmek zorundasın."
Elimi bıraktığı anda kaşlarımı kaldırdım. Dizlerini birbirine bastırıp yavaş hareketlerle kıvırı. Ellerini kaldırıp gözlerini kapattı.
Kalbimi dışarıda bıraktın.
Şarkı sözüyle dudaklarımı yaladım.
Beni düşerken bıraktığın zaman.
Valerie'i süzdüm. Beni çekmek için uğraşıyordu.
Sen beni büyüledin, çevremde değilken bile.
Valerie dönerek benden uzaklaşırken ellerimi ceplerime sıkıştırıp ona doğru yürüdüm.
Sınırlar varsa onları yere sermeye çalışacağım.
Derin nefes aldım. Valeri o anda tokasını saçından çıkarttı ve saçını savurarak gülmeye başladı.
Onları ancak anlayabiliyorum.
Elimi cebimden çıkartım 'gel' işareti yaptım. Valerie gülerek omuzunu silkti.
Şimdi ne bulduğumu biliyorum.
Valerie saçlarını yukarı doğru kaldırıp dans etmeye başladığında daha güzel olamazdı. Tanrım!
Sana yeterince yakın hissediyorum.
Boşverdim ve hızlı adımlarla kolundan tuttum. Gülümsedi. Benimle oynuyordu.
Aşkında kilitlenmek istiyorum.
Onu bir hamlede kendime çektim. Üzerimize düşen led ışıklara rağmen gülüyorduk. Kollarını benim belime doğru bağladı. Elimi onun saçlarına geçirdim. Anında gözlerini kapadı. Elimi yüzüne sürttü. Kalp atışlarım hızlandı.
Bence yeteri kadar yakınız
Valeri gözlerini kaldırdı. "Bence de çok yakınız Clifford."
Çünkü benim olduğun zaman kilitleniyorum.
Saçlarından tutup eğildiğim anda parmak uçlarına çıktı. Her şeyimle kabul eden kadındı. Dudaklarımız buluştuğu anda bizim için her şey sıfırlandı. Ellerini belimden çekip saçlarıma geçirdi. Yüzüme dokundu. Onu öpmeyi çok seviyordum.