Rozdział 5 cz 1.

38 1 1
                                    

Następnego dnia nie chciałam iść do szkoły. Czułam się upokorzona. W końcu Angie przekonała mnie, źe nie powinnam się tak łatwo poddawać. Gdy szłam korytarzem, musiałam się zmierzyć z zamaskowanymi chichotami i złośliwymi uwagami.
- Moźe chcecie mieć ze mną do czynienia? - Leon przybył mi z odsieczą.
Poprzedniego wieczoru, gdy natknęłam się na niego podczas katastrofy na imprezie, gdzie inni mnie wyśmiewali, on był jedyną osobą, która do mnie podeszła. Nawet odprowadził mnie do domu. Był przemiły. Szkoda, źe zawsze miał koło siebie tę nieznośną Ludmiłę...
Zapomniałam o nich, wchodząc do klasy na lekcje z Beto, poniewaź niechcący podsłuchałam prywatną rozmowę: Tomas stroił gitary, a profesor namawiał go, źeby wystąpił o stypendium na naukę w Studiu. To była waźna rozmowa i nie chciałam jej przerywać, poczekałam więc, aź Tomas zostanie sam, zanim weszłam do środka.
- Cześć. Moźemy porozmawiać? - zapytałam nieśmiało.
Wzruszył ramionami, nie przerywając strojenia gitary, którą trzymał w dłoniach. Potraktowałam to jako zachętę.
- Dlaczego nie zgodzisz się na to, co proponuje ci Beto? Mając stypendium, mógłbyś się uczyć w Studiu. Masz wielki talent... Nie powinieneś stracić takiej szansy. - Nie mogłam się powstrzymać i podniecona mówiłam dalej. - Musisz spróbować, uwierzyć w siebie i pokazać swój potencjał... Na pewno odniesiesz sukces!
Tomas zmarszczył brwi.
- Dla mnie to nie jest takie proste, Violetto. Mój ojciec jest w Hiszpanii i wciąź czekamy, aź jego firma przeniesie go tutaj. Zanim to się stanie, muszę pracować, źeby pomóc matce...
- Tomasie, ale jeśli zrobisz tak, jak czujesz, jeśli będziesz walczył o swoje marzenia, nie popełnisz błędu... - przerwałam, widząc, źe Tomas intensywnie na mnie patrzy. Zaczęłam się denerwować. - O co chodzi...?
Po raz pierwszy tego dnia zobaczyłam jego uśmiech.
- jesteś pewna, źe mówisz o mnie, a nie o sobie? - zapytał. - Cała jaśniejesz, gdy opowiadasz o śpiewaniu i spełnianiu marzeń... Wiesz co? Myślę, źe to ty powinnaś się zapisać na egzamin do Studia!
--------------------------------------------
Siemanko!
Przychodzę dzisiaj do was z 1-szą częścią 5-tego rozdziału.
Miłego czytania!
BYE! 💕

Violetta - W moim świecie (ZAKOŃCZONA)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz