Salut sunt Kora o fata in vârstă de 17 ani !Locuiesc intrun conac împreună cu sora mea Laura in varsta de 16 ani jumate!
Părinți nostri nu erau muritori mama era un demon iar tata un varcolac!Eu am mostenit partea de demon dar putin si din partea de varcolac dar nu ma pot transforma dar doar Laura poate fiindcă ea mostenit partea de varcolac!
Azi aflat de la tatăl nostru ca băieții regelui vampirilor Karlheiz vor trebui sa locuiască aici!Din nu stiu ce motive!Cum doamne iartama sa locuim noi doua fete împreună cu 6 băieți!Tata a luat o razna dar trebuie sa o facem pentru nu al supăra pe marele rege al v ampirilor sa vezi ce le dau daca încearcă ceva!Ba când am nervi testamentul frate!Eu sunt o fire mai rebelă mai dură iar Laura are un tupeu mare si face urat la nervi! Deci nu suntem niste fete prea cuminți si nu suportăm vampiri doamne ajutată sa ma abțin sai nui omor!
Auzim masina si mergem repede la geam se pare ca vampiri aia au sosit!
Arătau destul de bine!Sa mor sexy rău!Laura:Sexy!:3
Kora:Da dar stii!
Noi:Vampiri!
Laura:Daca erau demoni sau v arcolaci chiar vroiam sa fiu cu unul!
Kora:Si eu vreau un băiat pentru prima data in viața mea unul adevarat!
Laura:Si eu!Si ne chema servitorii ca oaspeți au sosit !Iesim si coborâm jos ca de obicei eu voi vorbi!
Kora:Bun venit!
???:Multumim ca neati primit in casa voastră!
???:Mie mi place ce vad!Spune tipul cu pălărie!Tsk!
Kora:Ok!Eu au Kora iar ea e sora mea mai mica Laura!
???:Încântat!Vii prezint eu el e shu (un tip cu parul blond portocaliu ochi albastri carti in urechi )eu sunt reiji (par de o notată de negru,aragaz cu patru ochi,ochi visini )Ayato (roșcat cu ochi verzi),kanato (par violet ochi la fel ursulet in brate),Raito (tot roscat ochi verzi poarta o pălărie )si subaru (par alb,ochi rosi. Drăguț :3)
Laura:Ok sa va arătăm camerele!
Reiji:Desigur!Si urcam sus si le arătăm camerele! Dupa ma duc in camera mea!Sa mor eu ca nu suport sa stau pe langa vampiri dar pot spune ca tipul cu ochi rosi e drăguț! Hihi!:3
Ma decid sa ies in grădina sa desenez!
Ajung acolo si ma asez pe bancă după un timp simpt mirosul unuia din ei era in spatele meu!Kora:Stiu ca esti acolo!
Raito:Wow micuța se pricepe!
Kora:Da altceva!Ce doresti?
Raito:Sa te cunosc bitch-cha!
Kora:Pai stii cum ma cheamă e de ajuns!
Raito:Da dar eu ma refeream in alt mod!Se apropie de urechea mea si îmi pune mâna pe picior!Sar ca arsa de pe bancă!
Kora:Auzi cred ca intre ci măsura!
Raito:Dece bitch-cha !Sunt sigur ca si tu iti doresti asta!
Kora:Nici vorbă!Stai departe vampirule!
Raito:O stie ce sunt!
Kora:Normal!Se simpti mirosul de la o posta!
Raito:Atunci stii ca vampiri sug sânge!
Kora:Da stiu si iti spun un lucru nu suport vampiri de o nici o sansa!
Raito :O bitch-cha incurand o sa simpti plăcere a tinerilor mele!
Kora:Sa mor eu!Ca asta nu se va intampla!
Raito:Pariem bitch-cha!
Kora:Pe cat vrei au mai încercat mulți si au plătiți rău!
Raito:Îmi suna a provocare!
Kora:Numi pasă doar stai departe de mine!