Liz
Mă întreb unde sunt Azusa si Mira?Merg or hol si ma uit sa vad daca ii pot găsi,cred ca sunt in cameră!Mă duc acolo și intru exact aici sunt!
Azusa:O Liz-cha!
Liz:Ce faceți?
Azusa:Vroaim să-i arăt lui Mira câteva fețe amuznate!
Liz: Fețe amuzante?Nu prea e genul lui Azusa trebuie să văd asta si Azusa începe să se strâmbe si na apuca rasul pe mine si pe Mira după o vad pe Mira în fața mea!Kya!!
O iau în brațe,ce adorabila e!^^
Azusa:A..Liz-cha?
Liz:Ce e Azusa?
Azusa:Vroiam sa te întreb Mira va fii vampir sau vârcolac?
Liz:Pai ar putea sa fie pe jumătate vampir si vârcolac sr poate sa fie si Demon!
Azusa :Serios?
Liz:Da..e prea devreme să știm asta!
Azusa:Ai dreptate Lia-cha!
Liz:Hihi!
Azusa: Liz-cha?
Liz:mm?
Azusa: Mulțumesc!
Liz:Pentru ce Azusa?
Azusa:Pentru..ca te-am întâlnit!Încep și roșesc,continui sa ma uit la Mira cum trage de ploverul meu!Si eu ii mulțumesc că l-am întâlnit!Până acuma nu suportam vampiri dar l-am întâlnit pe Azusa care sa dovedit a nu fii un vampir ca ceilalți! Continui sa ma uit cu Azusa la Mira e așa de drăgălașă când râde!^^
Criss
Ok Kou Înțeleg câți plac pisicile dar pe bune chiar trebuia so inbraci pe Niki în neko!-_-
Recunosc e mega adorabila si iam făcut o poză!^//w//^Si încă câteva!
Kou:Nu-i așa neko-cha ca Niki e o neko adorabila!
Criss:Da Kou Dar te rog să nu exagerezi bine!
Kou:Ok neko-cha!O mica neko a lui tati!Si o ia in brațe,hihi!
Kou: Neko-cha?
Criss:Ce e Kou?
Kou:Ce spui sa vii cu Niki-cha la concertul meu!
Criss:Oh Kou ți-am spus de o mie de ori nu!Niki e prea mică are avea o luna si muzica de acolo va fii prea tare pentru urechile ei delicate!
Kou:Cred ca ai dreptate n-aș vrea să pateasca ceva!Spune si o sărută pe frunte,stiu ca Kou vrea so aive n-ai Nereu pe lângă el dar uneori mai e câte o excepție!Cum ar fii mersul la concert până Niki nare 5 ani nu va călca la nici un concert de a lui taicasu!
Deci mă poate ruga de câte ori vrea el ca răspunsul meu va fii acelas!Îmi continui să-mi fac treaba facandule poze lui Niki si Kou Ce drăguț!!^^Allys
O caut cu Kanato pe Kanata ,cum dracu sa pierzi un copil de 2 luni!Kanato caută ca nebunul prin tot palatul dar nu găsește nimic! Dintr-o data îl aud pe Kanato si ma duc unde era!
Kanato:Aici erai!
Allys:Kanata!Era în mașină de spălat manuală!
Kanato o ia de acolo,slava domnului ca am gasito,mam speriat foarte tare ca no găseam!
Kanato:Ești o mică neastâmpărat!Spune râzând!
Allys:Așa e!
Kanato:Să mergem Allys-cha!Si mergem în camera si ne așezăm !
Allys:Chiar m-am speriat!
Kanato:Si eu!
Allys:Si tu!
Kanato:Normal doar nu-mi găseam fica !E ciudat sa ma îngrijorez pentru o ființă așa de mica si fragilă!
Allys:Kanato..Hihi!Îl Înțeleg ca ii se pare ciudat si e foarte adorabil când se panichează ca nu știe ce trebuie sa facă când e vorba de Kanata Nereu ii fac câte o poza!Hihi!^^
Kora
I-am lăsat pe Killua si Ayase să dorma si am mers în bibliotecă unde sunt fetele!
Kora:Ce e așa de important!?
Sarah:Se apre ca vom avea probleme mari pe perioada luni negre!
Kora:Dece???
Bella:Atunci fii sigură că castelul va fii atacat pentru a pune mâna pe regat dar și pe acea carte blestemata!
Kora:Stai cartea aia pe care tata nu be lasă sa punem mâna?
Alexas:Da,se pare ca oricine are acea carte poate deveni invincibil!
Kora:Si de ce no folosim?
Kara:Pentru ai folosi magia demonul din carte îți va cere ceva în schimb îți poate lua orice,chiar și cel mai de preț lucru al tău!
Kora:Atunci nu o vom folosi!
Reina:Pai ce vom face au trecut 15 luni mai e o luna si luna neagră va răsări!
Criss:Nu știm!
Liz:Trebuie sa existe o cale ca regatul sa nu fie invadat!
Allys:Așa e!
Laura:Da dar mai întâi când va fii acea lună ar trebui să ducem copii undeva ca s afie insiguranta!
Kora:Ai dreptate Laura!
Sarah:Așa e!
Kara:Ok dar după ce ducem copii insiguranta ce vom face puterile noastre nu vor mai merge știți asta!
Alexas:Așa e ce vom face?
Sarah:Va trebui să stăm ascunse!
Reina:Ce nu!!
Bella:Mie nu-mi place sa fug c ap lașă!
Laura:Da dar așa vei fii ucisă!
Bella:Nu cât timp Raito Mă protejează!
Criss:Așa e băieți vor fii aici!
Liz:Dar no sa poată să ne protejeze de câți vor fii aici!
Kora:Găsim noi o cale!
Allys:Așa e,nar trebui să ne facem griji!Mai stam puțin de vorbă după ieșim si mergem spre sufragerie Deodată auzim trei voci cunoscute Aaaa soacrele iar aici!!!Intrăm în sufragerie și le vedem Cordelia stătea după Ayato si Raito si Bella si Alexas se duc să-i scape de mama lor perversa! Beatrix îl certa pe Shu care stătea si dormea si il tot făcea morală lui Reiji ca cum a putut să se căsătorească cu un vârcolac!
Iar Christal îl certa pe Subaru Mă duc si ma ia un gura cu ea să-l lase inpace dar scorpia nu!
Până la urmă o las dracului în pace ca oricum acuma pe Subaru nu îl mai afectează nici o vorbă dea ei!Mă duc sus și îi iau pe cei neastâmpărati si ies afară în grădină!Se pare că lui Ayase ii plac florile ca tot vroia sa rupă una iar lui Killua iarbă sunt așa de adorabili!
Deodată o aud pe Christal urlând e nebuna tipa si faza proasta venea spre noi!-_-Christal:Nu Înțeleg cea văzut fiul meu la tine un vârcolac!
Kora:Nu e problema ta!
Christal:Ba e !E fiul meu!
Kora:Tsk!
Christal:Mm...ces cu copii?Reina angajat ca bona?Spune râzând!
Kora:Dacă vrei sa stii nu si copii astea sunt ai mei si a lui Subaru!O făcut o față de toată frumusețea!
Christal:Adică astea sunt ai voștri!
Kora:Da probleme!
Christal:Alte greșeli!
Kora:Oi pentru mine copii mei nus o greșeală!
Christal:Pentru mine da la fel u a fost si Subaru!
Kora:Dece Subaru E o greșeală??Pentru ca nu e!
Chiristal:Ba sigur că e!
Kora:Subaru nare nici o vină că sa născut!Un copil niciodată nu va fii o greșeală clar!!Acuma pleacă din fața mea!!Christal pleacă furioasă,dau naibi nu-i permit să-l facă pe Subaru o greșeală sau pe copii meu!!Continui sa ma uit la Killua si Ayase,mie teama peste o lună va fii lună neagra si regatul va fii în pericol si ei vor fii nu pot lăsa pe nimeni să-i rănească sunt așa de mici si neajutorati!Oh....
Scuze daca sunt greșeli!