Shu
Ma întreb ce are Laura!Oare in ai supărată ca am muscato?
Atunci chiar nu mam putut abtine are un sânge atât de bun nam mai gustat un asa sânge niciodată !Si chiar ma intereseaza a devenit foarte frumoasa si interesanta imi placea de ea de cand eram mic dar mama nu ma lasa sai spun findca cum sa fiu indragostit de o corcitura jumate demon varcolac eu nu vroiam sa o ascul si tot imi petreceam timpul cu ea!Ma duc după ea!Se pare ca sa dus acasa! Ma duc si eu acolo!Laura
Mam pus in pat si închid ochi si incerc sa adorm după un timp simpt un miros îneca e in camera deschid ochi si shu era peste mine!
Laura:Shu! !!
Shu :Dece ai fugit?Ma luat teama nu vreau asta!
Laura :Shu date te rog!
Shu :Nu pana nu îmi răspunzi!Incerc sal inping dar îmi prinde mâinile deasupra capului!Mie teama!
Laura:Shu da mi drumul te rog!
Shu:Nu pana numi răspunzi!
Laura:.....
Shu:Bine tu ai vruto!Mie teama foarte teama închid ochi!simpt ceva deschid ochi si shu ma sărută!Ce!Nu !
Incerc sal opresc simpt cu încearcă sa se joace limba lui cu a mea!Nu vrei asta !Nu vreu sa se repede dar de data asta nimeni no sa ma poată salva!Fara ros nu pot scapa din strâmtoare lui incep sa plâng observ ca Shu se opreste si ma priveste!Îmi da drumul la mâini ma uit la el cu teama si dispare!Shu
Ce dracu am facut nu vroiam sa o violez ce a fost in capul meu !Dar mai inportan ce vrea sa
spună ca nu vrea sa se repete si ca de data asta nu o sa o salveze nimeni!Laura era sa fie violată?Trebuie sa o întreb pe kora neaparat!Shu esti un tâmpit mare!Subaru
Tsk!Dece se tine după mine e la fel precum eram mici mereu era numai după mine!
Kora;Suby mergi mai încet...
Subaru:Nu te mai tine după mine!
Kora:Nam ce faće stii ca mi place!
Subaru:Sa ma inervezi asta iti place!
Kora:Ba nu!
Subaru:B da!Observ ca tot la f de enervantă esti !Nu te mai tine după mine!
Kora;Bine!!Daca asta iti doresti no sa o mai fac niciodată inteleg când cineva nu ma suporta si nu ma vrea în preajma!Pa ma duc acasa !
Subaru :Kora ...Si o vad plecând!Cred ca am fost cam dur cu ea!Si nui adevara ca no suport si ca no vreau in preajma doar ca acum sa schimbat si ma simpt ciudat in prezența ei nu vreu sa o rănesc la naiba am făcuți deja ma duc după ea!
Kora
Ajung acasa pe hol ma întâlnesc cu Shu!
Shu:Kora!
Kora:Ce e!
Shu:Putem vorbi?
Kora:Urgent?
Shu:Da e legat de sora ta!
Kora:Laura ok vino!Si intrăm in camera mea!
Kora:Ok sa auzim!
Shu:Vreau sa stiu ce e cu ea!Dece ma ignora!
Kora:Poate pentru ca ai muscato!
Shu:Da stiu nu mam putut abtine dar mai e un motiv!
Kora:Pai..Îmi întorc privirea!
Shu:Spunemi Kora mai e ceva!
Kora:Shu asta nu te priveste pe tine!Il vad in fata mea cu o privire serioasa!
Shu:Pentru mine e!Kora o iubesc pe sora ta vreau sa stiu!
Kora:o iubesti?
Shu:Da încă de când neam cunoscut din vina mamei Nam putut sai spun!Vreau sa stiu Kora!E serios si e sincer chiar tine la ea!Oh!
Kora:Bine o sa Ti spun dar promitemi ca no sa spui nimănui doar eu si fetele stiu!
Shu:Promit!Si incep sai povestesc tot ce sa intamplat !
Shu:Laura era ..
Kora:Era a avut noroc ca am ajuns la timp si am omorât acel vampir jegos!De atunci Laura era îngrozită de vampiri pana tea întâlnit pe tine in tine avea incredere si nu ii era teama dar in alți nu avea incredere si se vedea ca e teama!Tu ai fost singurul on care a avut incredere!Muscandi si a pierdut încrederea in tine si mai ales ii e teama de tine!
Shu:Sunt un prost!
Kora:Prost e putin spus!
Shu;Mersi ca mi ai spus!Si pleaca!Laura draga mea Shu mi se pare un băiat bun si care tine la tine !Nul scapa ca rar găsesti asa ceva!
Ma pun in pat ce bine era ce dracu!Kora:Subaru stiu ca esti acolo!
Subaru:Vad ca mai detectat!
Kora:Normal jumate varcolac!Ce vrei!
Subaru:Sami cer scuze!
Kora:a nevoie poți pleca!
Subaru:Kora chiar îmi pare rău ca am spus sa ma lasi in pace! Eu..nu vreau asta..Imi.place..ca vi după mine pe oriunde merg!Il observ roşind!
Kora:Subaru vreau sa dorm!
Subaru:Kora...
Kora:noapte buna!Pa!Si pleaca!Chestia e ca ma inerveaza faptul ca nu Si a dat seama de candid neam cunoscut cal plac doar nu degeaba mam tinut numai după el!Mereu mia placut si acum îmi place si mai mult de el daca el e prost si nu si da seama Nam cei face!
Alexas
Vai de mine vreau sa ies ajutor is cu un idiot narcisist aici!
Ayato:Observ ca te ai cam schimbat!
Alexas:Da dar tu tot aceiasi atitudine!
Ayato:Da dar tu..Si ma trezesc cu el peste mine !
Alexas:Ayato! Ce crezi ca faci!
Ayato :Vreau sa vad ce gust are sângele tau!
Alexas:Din cate îmi amintesc spuneai ca mai gusta nici in ruptul capului sângele meu cică ti se ca face rău!
Ayato:Aia inainte de a devenit asa!
Alexas:Asa cum?Si ma linge pe gât!
Ayato:Asa sexy!
Alexas:What!!*//-//*Il lovesc si se da de pe mine!
Alexas:Sa sti ca numi plac glumele tale!
Ayato:awww nu a fost nici o gluma!Corpul tau arat demential!
Alexas:Ajutor sunt închisă aici cu un pervers!!Tu spui asta despre mine cel care ma făcea vacă,urat,maimuță!
Ayato;Atunci era altceva!
Alexas:Taci nu vreau sa aud!!Cum poate spune aceste lucruri jenante!Mai ales el sa spuna asa ceva despre mine!
Sarah
Undes astea mai lăsat cu asta pe cap!
Sarah:Reiji vii sa jucam?
Reiji:Aaa..sigur!Mergem la jocul unde trebuia sa tragi cu arma ca sa nimeresc ratele!
Sarah :Nu ma pricep la jocul asta!
Reiji:Da mi voie!Si nimereste toate ratele!wow e bun!
Si castiga un ursulet de culoare gri!Reiji:Poftim!
Sarah:Dar tu la i castigat!
Reiji:De aceia gil dau tie!
Sarah:Mersi..Si il iau si il strang la piept era asa pufos! WOW dar ce gentalmen mai esti!Hihi!
Sarah :Reiji hai acasa ca mie somn!
Reiji:Ok!Si mergem in pre casa!Pe tot parcursul drumului Nam spus nimic! Am ajuns ai neam dus fiecare in camera lor!Ma bag in pat si str an ursuletul la piept ciudat ca ma gândesc la Reiji mi se pare interesant!Hihi!
Scuze daca sunt greseli!