Bella
Cum își permite acea javră să-i răpească copilul lui Kora care e nepotul meu!!Grrr nenorocitul când voi pune mâna pe el o să-l jupoi de viu!!!!În clipa asta stau si ma uit la Gojo cum se joaca e așa de adorabil!Dar pe unde e Raito?Îl văd intrand Insfarsit o venit!
Bella:Aici erai!
Raito:Scuze ca am lipsit Bella-cha!Vine si se asează langa Gojo!
Raito:Știți ceva de Ayase?
Bella:Nu...!Spun mințind!
Raito:Nu-mi place că nepotul meu a dispărut!
Bella: Nici eu!Frate nu-mi place că trebuie să-l mint pe Raito! Dintr-o data îmi vine rău și mă duc la baie!!Frate asta e a treia oara pe ziua de azi!Așa o țin de 4 zile,daca e ceea ce cred eu il omor pe raito!Până la urmă o să fac un test de sarcina,fug până la farmacie după ma rentorc acasă în 10 minute!Si fac testul cand văd rezultatul pozitiv!Raito Ești mor!!Mă duc în camera!
Raito:Unde ai fost de ai lipsit atât Bella-cha?
Bella:RAITO TE OMOR!!
Raito:Aa...ce am făcut..?😓
Bella:Îți spun eu ce!Si ii arunc testul în fața!
Raito:E un.. test..de sarcina..
Bella:Uitate la el!Îl examinează cateva secunde după face ochi mari!
Raito: Bella-cha...Tu...
Bella:Însărcinată Da!
Raito:Oo cu atât mai bine Gojo să aive un frățior!
Bella: Idiot!-_-
Raito: Hei!
Bella:Oh Haide nu te supăra ai noroc că nu te-am pedepsit pentru asta!
Raito:Ai dreptate nas vrea sa rămân fără hobby-ul meu preferat!Spune zâmbind pervers.
Bella:Poate o sa rămâi!
Raito:Te rog Bella-cha!
Bella:Pai ai cam merita!
Raito: Bella-cha dacă mă iubești nu-mi fă asta!
Bella:Ma mai gândesc Raito!:3Si incep sa rad de nu mai pot!Raito e un mare Idiot câteodată!Hihi!
Criss
Biata Kora Nu pot să cred că sa întâmplat asta!iar acel nenorocit cum a putut sa îndrăznească să-l răpească pe Ayase e de neiertat!!!Si în plus Niki nu prea vrea să se joace Deobicei asta era ora in care Niki se joacă cu Ayase!
Criss:Hei Niki nu fii tristă!
Niki:Mmm.....
Criss:Ayase va veni să se joace cu tine dar nu azi!Oh..no pot înveseli deloc!
Kou:Ce fac fetele mele preferate!
Criss:O buna Kou!
Kou:Hi..o..Dece Niki e tristă?
Criss:Știi ca deobicei Niki se joacă la ora asta cu Ayase!
Kou:Așa e!Hei Niki azi tati se va juca cu tine ce spui..?
Niki:Mmm...
Criss:Nici asta no înveselește!
Kou:Nu vrei sa te joci cu mine?
Niki:Ba....da..
Kou:Hi!Hai s ane jucăm!O ia in spate !
Kou:E timpul de o cursă!!
Si începe să alerge e aici,observ ca Niki începe sa râdă!După Kou cred că exagerează ca acuma zboară cu Niki pe aici!
Criss:Kou Ai grija!
Kou:Nu-ți fă griji neko-cha!Niki-cha e în siguranță!Sper ca așa e altfel ești ca si mort Kou!-_-!
Reina
De ce Kora E așa de încăpățânată si nu vrea sa mergem cu ea mai ales ca puterile ei vor fii slabe cine știe ce iar putea face Javra aia de Met!Tot nas vrea so ascult si so urmăresc dar asta ar putea și-a pună viața în pericol a lui Ayase si a lui Kora!Oh la naiba!!!
Yuma:Observ ca ești cam supărată !
Reina:Ce..nu sunt!Sunt doar puțin obosită!
Yuma:ești sigura?
Reina:Da Yuma nu-ți fă griji!
Yuma:Știi ca îmi place sa fii vesela!
Reina :Da!Spun zâmbind!
Yuma:Așa!Ce face Allyson?
Reina:Pai cred că sa trezit!