Kara
Ii ajut pe Reiji si Sarah să facă acea licoare,pentru al face pe Subaru să-și revină!După 2 ore reusim să terminăm licoarea!Si Sarah ia licoarea si se duce si o pune în băutură lui Subaru si se duce să io deie sper ca va funcționa!Dacă tot am terminat,sa ma duc sa vad ce face Kora!Mă duc si bat la ușă la ea si îmi spune că pot intra!
Kara: Hei Kora!
Kora:Buna Kara!
Kara:Ce faci?
Kora:Bine stăteam!Tu?
Kara:Bine am venit să văd ce faci si să-ți spun că am terminat licoarea si iam dato lui Subaru!
Kora:Serios??
Kara:Da!Cred ca intro ora își va revenit!
Kora:Slava domnului!
Kara:Eu voi merge în camera mea dacă ai nevoie de mine sa ma chemi!
Kora:Ok!Si ies din cameră și mă duc în camera mea ,ce naiba....
Kara:Ruki dece ești îmbrăcat așa?*//-//*
Ruki:Vroiam să văd cum îmi stă!Nu-ți place?La nebunie!!
Kara:Normal ..ca..Da!
Ruki:Exact cum credeam!Spune si ma prinde de talie si ma lipește de corpul lui!
Ruki:Atunci să aflăm cât de mult îți place!
Kara:Aaaa.....Ok,cred ca am incurcato rău de tot în clipa asta!
Criss
Sarah,mia spus că Subaru își va reveni intro ora,sunt așa de fericită!Kora Va fii ca înainte vesela si plina de viață!Yay!!Mă întreb unde e Kara ,ma duc si când sa bat la ușă,se aud niste sunete , aoleu trebuie sa plec de aici imediat!Fug mâncând pământul,oare ce-o făcut Kara de Ruki o pedepsește!Mă duc mai bine în cameră mea,dupa un timp cineva bate la ușă si ii spun sa intre,era Kou!Când ma întorc....
Criss:Kou dece ești îmbrăcat așa...?
Kou:Vroiam să văd cum arat ca un doctor!Ce părere ai neko-cha?Kou arată super bine îmbrăcat așa!
Criss:Pai ..îți stă Ok...
Kou:Doar atât?Mă întorc și îmi continui treaba!acesta își incolaceste mâinile în jurul taliei mele!