Kora
Stau in pat Subaru e la baie face dus mie cam lene sa ma îmbracă fond ca sunt dezbrăcată din vina lui subaru. ..se aude cineva la usa îmi iau halatul pe mine si ma duc sa deschid era o persona care îmi dăduse i scrisoare o deschid si ma asez in pat si am inceput sa citesc!Am rămas cu gura căscată era de la tată care ne spune sa venim la castelul lui fiindcă poimâine vrea sa facem nunțile, cum poimâine va fii nunta dar nici nu mi Am ales rochia sau multe altele !!Subaru iese din baie!
Subaru:Esti ok Kora?
Kora:Cred ca aproape bine!
Subaru :Dar ce ai pățit!?Si se asează langa mine ii dau scrisoare si o citeste!
Subaru:Deci de asta.!Hihi!
Kora:Nu e de ras!
Subaru:Ce nu mai vrei sa te casatoriesti cu mine?
Kora:Ce sigur ca vreau sa ma căsătoresc cu tine Suby am visat la asta de când te stiu doar ca poimâine mi se pare devreme adică am multe de facut si pregătiri!Ma ia in brate!
Subaru;Totul va fii bine!
Kora:Da ai dreptate !Le trimi poza fetelor cu scrisoarea !
Kara
Stau pe laptop si primesc un mesaj de la Kora ce mai vrea si asta iar o idei e trasnita ma uit si observ o poza cu o scrisoare si o citesc!¤_¤
Cum poimâine ba unchiul sa ticnit poimâine e nunta dar nici numi mi am ales rochia sau sa fac niste pregătiri doamne!!!Ruki:Sa intamplat ceva Kara?
Ma uit la el!Mamă e doar in pantaloni si are un abdomen de nici nu pot sa descriu!♡w♡
Il vad ranjind după ma trezesc cu el peste mine!Kara:Ruki....
Ruki:Observ câți place ce vezi!
Kara:Eu..pai...Si ma sărută dar ce mai sărut !Kya!
Kara:Ruki!!???
Ruki:Hi!Numi scapi!Am rămas muta la ce mia spus! Si ma sărută iar după coboară pe gât! Se simte asa de ciudat dar si placut!Kya Ruki!Mana lui e sub bluza mea si mi o dato jos!si asa a continuat pana nu mai aveam nimic pe mine!Aaaa sunt goala pusca in fața lui!!!!
Si continua sa ma sărute plm Ruki dece trebuie sa pui mana pe unde nu trebuie!!!!
Dupa observ cas da si el pantaloni si boxeri! Sa mor eu la ce vad acuma îmi pun mai ele la ok pentru a nui mai vedea amicul lui Ruki!Il aud chicotind după îmi ia mâinile de la ok!Ruki:Hi ce te rusinezi asa?
Kara:E normal sa o fac Nam mai vazut in viața mea un băiat gol!Il vad zâmbind din cauza ca cred ca se bucura ca va fii primul bărbat cu care o fac!Hm!!
Ruki:Pot spune ca va durea putin!
Kara:Putin..aaaaswww!!!Sa mor tu ca putin e putin zis doare a dracului de tare îmi incolacesc mâinile in jurul abdomenului lui si il strang in brate!Si începe sa se miste doar in pula mea ,kya!Dar devine placut in cele din urma!Ai noroc ca in doua zile vei fii sotul meu dar daca nu era asa nu te lăsăm sa ma atingi pana nu era nunta!!
Liz
Stau in pat pe pieptul lui Azusa aud ca primesc un mesaj si il deschid si citesc!Wtf nunta in doua zile dar nici măcar Nam ales rochia sau sa fac planuri la naiba!!!
Azusa:Liz -cha ce e?
Si ii spun!Si il vad zâmbind si roşind!
Azusa:Ma bucur ca e devreme!
Liz:Hihi da dar as fii vrut măcar sa ne spuna cu câteva zile in urma !
Azusa:Te inteleg!Si ma sărută!
Azusa;Deabia astept sa fii soția mea!
Liz:Si eu!Si il sărut din nou pana ajung deasupra lui!Oricum eram plictisită deci Azusa al meu esti!
Azusa:Liz-cha...¤//-//¤
Liz:Hihi!Hai sa ne jucam!Si il sărut după ma trezesc cu el deasupra!
Azusa:Ok.
Si mă musca de ureche!Kya!Si tot asa!Ba undes sunt mâinile nu pe sani mei Azusa!Kya! De când e asa de pervers!!!!Pana la urma rămân dezbrăcată la fel si el doamne la ce ma uit la el gol pusca!Il iau in brațe sa moară mata la cat de tare ma doare!Si pe el se pare ca il doare la cum a facut!
Dupa începe sa se miste ai de viata mea ma doare de moarte dar începe sami placa!Doamne Azusa ce mi faci!!Allys
Doamne la ce am citit !Am citit mesajul de la Kora doamne e prea devreme măcar anuntai Si voi cu câteva zile in urma sa am timp sami aleg rochia coafură si pantofi,buchetul!Doamne!!Ma duc sa fac o baie după o ora ies !Kanato era in camera se pare ca sa întors din oras!
Kanato:Hei Allys-cha...
Allys:Buna!Si il vad ca se uita la mine si ranjeste! Ma uit si obser cas doar in prosop!Si ma trezesc cu el in pat peste mine!Kanato stai cuminte!!!
Allys:A?Kanato?
Kanato;Hihi!Vrei sa ne jucam Allys-cha?
Allys :Numi place jocul asta!*-*
Kanato:Mie da!Hihi!Kanato ma lasa fara prosop si observ ca se dezbracă si el vai de pula mea aici!De când sa facut asa pervers Kanato!!??
(Mie lene sa mai scriu ce va continua stiti voi ce va fii!Hihi!)Bella
Am citit mesajul de la Kora deci doua zile !A doua zi leam luat pe fete sa mergem sa ne alegem rochiile leam ales si am dat comanda de a ajunge la castel pana maine la prima ora ca maine e nunta după am mers inapoi neam facut bagajele si am plecat direct spre palatul unchiului!!!Dupa vo 10 ore am ajuns si noi la castel!Tata unchiul nea intampinat ce noroc are ca câteva din noi vroiau sal omoare pentru ca nea aranjat cu cine sa ne căsătorie dar acuma nu toate ii iubim pe viitori nostri soți! Hihi!Ce noroc are !Ne arata camerele in care vom sta e destul de drăguță am drspachetat si mam asezat in pat sunt franța de oboseala!
Raito:Bella-cha hai sa ne jucam!
Bella:Mai tarziu ca mie somn!
Raito:Promiti?
Bella:Da!Si se asează si el langa mi nr si ma ia in brate si adorm pe loc in brațele lui!
Laura
Kya maine e nunta in care eu si shu ne vom căsători sunt asa de fericita!Hihi!
Shu ca deobicei e in pat doarme,mmm...mereu doarme mai mult decat sa vorbeasca cu mine!Hm!!!Dau sa ma ridic dar Shu ma prinde de pana si ma trage si era peste mine!Shu:Unde pleci?
Laura :Afara daca nu vorbeste cu mine!
Shu:Arunce ce vrei sa facem eu am câteva idei!spune ranjind!
Laura:a nu prea îmi plac ideile tale!.Cand spune idei numi place deloc ca stiu la ce se refera deci....
Scuze daca sunt greseli