KoraÎncă plângeam numi pasă ca sa sunat!Dintr o data simpt o mana pe umăr si o voce!
???:cineva e trista!
Kora:mm...Allys?
Allys:Da!Si o iau in brate Allys e tot o verișoara dea mea dar ce face aici!
Kora:Ce faci aici?
Allys:Mam transferat azi abia acum am ajuns!
Kora:Cat ma bucur in ce clasa esti?
Allys:Cu tine !
Kora:Cat ma bucur!
Allys;si eu!Acum spun o de ce plangeai!?Si ii explic ce sa intamplat!
Allys:Un băiat!
Kora:Da...
Allys:Plângi de pomană!
Kora:Allys pe el il stiu de mica niciodată na facut asa parca era alta persoana atunci când ma trântit de perete si ma privea cu o privire de iti îngheța sângele in vene!Eu îl plac de mica de când lam vazut prima data!
Allys:Inteleg acest sentiment!
Kora:Allys adică si..
Allys:Da mia placut de cineva mai stii când ma duceam împreună cu Alexas si Bella la tripleti!
Kora:Adică Au atît,Kanato si Raito!
Allys:Da!
Kora:De care iti plăcea numi spune ca de Raito!
Allys;Ce nu!Imi plăcea de Kanato!
Kora;Kanato tipul cu ursulet in mana!
Allys:Da mi se părea drăguț! Ma întreb daca las revedea as mai simpti asta!
Kora:Pai vei avea ocazia!
Allys:Ce vrei sa spui?
Kora:Allys vei sta la noi nu?
Allys :Da!
Kora:Pai tata ia adus pe toți frați sakami sa locuiască cu noi!
Allys;What adică si tripleti?
Kora:Da!
Allys;Adică tipul care tea facut sa plângi locuieste cu tine!
Kora:Da...
Allys;Vai de mine asta inseamna ca voi sta in aceiasi casa cu Kanato!
Kora:Exact!Ma apuca râsul mai ales ca se panică!Ii spun sa mergem acasa si e de acord!Ajungem acolo si ii arat camera in care va sta!O las sa se instaleze eu ma duc in camera mea!Aud usa ma duc si o deschid era cineva cu un plic il iau si ma duc sus si il deschid!Vai de mine ce dracu inseamna asta!!!
Aici scrie ca am fost promise adică eu Si fetele fii lor regelui vpirilor! Aici spune cui ii suntem menite ca logodnica!
Eu lui Subaru what!!
Laura lui Shu!doamne aia ii e frica de moarte de vampiri si o pune sa se căsătorească cu unul!
Alexas lui Ayato !o va iesi urat!
Sarah lui Reiji!Cand va auzi va face ca trenul in gara!
Bella lui Raito!Aia nul suporta!!
Allys lui Kanato!Cum! !
Si Kara lui Ruki Mukami!Cinei asta?
Si ce pui mei aici spune ca fii lui pot face ce vor cu noi!Nuuuuu!
Am rămas fara glas cum doamne ni se poate intampla asa ceva!!Dece tata ne ar face asa ceva inteleg cai regele varcolacilor dar Dece!Sa ne promită unor vampiri lipsiți de sentimente si afectiune !!!Doamne ador idei a ca eu sunt primi sa lui Subaru dar acum nu mai sînt mai ales ca stiu cum e de fapt!Mie teama!Aud usa cobor repede!Erau fetele!Alexas;Aici erai!
Sarah;Unui frumos sa chiulesti!Coboară Allys si astea o iau in brate!
Kara:Ce faci aici!
Allys:Aici voi locui!
Ele:Grozav!!
Laura;Deci surioara unde ai fost!
Kora:Mai întâi citiți asta!Le întind hârtia si sarah o ia si o citeste cu voce tare!
Ii vad pe băieți intrând!Sarah:SA TE FUT IN GURA DE BOSOROGUL DRACULUI!!!!!
NOI:WOW!
Sarah:Nu accept asta!
Reiji:Ce sa intamplat!
Sarah;Nu accept sa fiu soția lui Reiji!
Reiji:Poftim????
Baieti:Ce!!!
Sarah:Ba îmi iau tigaie si ma duc ala omor pe unchiul! !