Capitolul 25

217 22 4
                                    

Criss

Ies afară pentru o gura de aer !Mă plimb prin trandafir aud ceva parcă cineva ar plânge urmez sunetul până ajung la sursa!Era Kora Ma duc repede la ea!!

Criss:Kora Ești bine?
Kora:Nu..nu sunt Criss!
Criss:Te doare ceva spunemi!
Kora:Ma doare inima!
Criss:Kora...

O iau în brațe!Nu-mi place so văd așa,dupa îmi povestește ce sa întâmplat!Subaru a făcut asta cum a putut!!!O iau si o duc în camera ei poate va reuși să adoarmă intrun final!
După ma duc in camera mea!

Kou:Aici erai neko-cha!
Criss:Da...
Kou:Ești Ok neko-cha?
Criss:Da sunt..Mă gândeam la Kora!
Kora:Cred ca e greu acuma..
Criss:N-ai ideie ce înseamnă să pierzi un copil!
Kou:Nu stiu neko-cha dar îmi imaginez cum ar fii!
Criss:Da....

Kou Ma ia în brațe!As vrea ca Reiji sa găsească un antidot pentru Subaru!Kora în momentul ăsta are nevoie de el neapărat!
După Liz si Lia vin sa ne spună că va trebui să plecăm cu niste treaba!Am plecat toți înafară de Kora Nu putea sa meargă nicăieri în starea în care se află și Subaru E de negasit si Bella si Reina Is la vânătoare pradă a find Yuka!Muhahah!!E posibil să lipsim cateva zile sper ca Kora sa fie bine în lipsa noastră!

Kora

Fetele și baieti au plecat de 3 zile,eu încă stau în pat cu cutia de șervețele lângă mine plâng în continu de 4 zile aproape!Ma duc să-mi fac un dus după ma inbrac si aud niste sunete la stomac mie foame!N-am mâncat nimic de atunci când am aflat...!Până la urmă mă duc să iau ceva!Merg jos la bucătărie și bucătăreasă ma întreabă dacă vreau să-mi pună o supa dea iei de pui!Ii spun că nu vreau!Vreau decât un mar!Îmi Da si după ma îndrept spre camera sa ma închid iar acolo,ajung si încui ușa!

Subaru:Oi unde sunt băieți?

Mă întorc speriată!Îl observ pe Subaru sprijinit de perete!

Kora:Ce faci aici?
Subaru:Tsk!Team întrebat unde sunt băieți!
Kora:Nu....Stiu..au plecat cu niste treaba!
Subaru:Unde?
Kora::Nu ..Stiu!
Subaru:Tsk!

De ce e inca aici!Cand îl văd ma apuca plânsul si mai mult!Mă așez pe marginea patului ,îmi pun mărul pe noptieră si paharul cu lapte!De ce nu pleacă!

Subaru:Oi unde e Yui?
Kora:Cine?
Subaru:Yui mireasa noastră de sacrificiu!
Kora:Nici no cunosc si nu stiu!
Subaru:Tu știi ceva!?
Kora:,Scuze...ca..nu sunt de..folos!

Brusc ma trezesc cu el peste mine!

Kora:Ce...faci?
Subaru:Dacă tot ești aici ,va trebui să mă mulțumesc cu sângele tău!
Kora:Subaru...Kya!

Își înfinge colti în gâtul meu!Doare rău,nu e blând deloc!

Subaru:Ce e asta!?
Kora:Mh?
Subaru:Sângele tau e diferit față de a lui Yui sau al oricărui sânge!E așa de perfect!

Si își înfinge colti iar în gâtul meu!!Mă doare foarte tare!Încep să-mi deie lacrimile!

Subaru:Ce..ești tu?
Kora:Ce..vrei..sa..spui?
Subaru:Om nu ești sigur!
Kora:Sunt..un..vârcolac!
Subaru:Vârcolac..din câte știu sângele varcolacilor nu era prea bun de băut!
Kora:Eu...nu..Stiu..Dece sângele meu e așa!Poate e din cauza jumătăți de Demon!
Subaru:Demon?Ești jumătate varcolac-demon!
Kora:Da...
Subaru:Asta explică faptul Dece sângele tău e așa!
Kora:Mmmm.....

Alexas

Tsk am rezolvat treaba insfarsit!!Acuma ne îndreptăm spre casă!Eu citesc dintr-o carte de medicina citesc despre cum e sarcina unui demon-varcolac!!Am descoperit ceva foarte interesant!Aici scrie ca în timpul sarcini copilul este protejat de orice lovitură care ar putea cauza pierderea datorită parti de Demon !Asta înseamnă că Kora na pierdut copilul slava domnului!Dar ceva e ciudat Dece doamna doctor a spus că a pierdut copilul!Hm??

Alexas:Laura Poate s are întreb ceva?
Laura:Ce e?
Alexas:Acea doctorita chiar va spus că Kora a pierdut copilul!
Sarah:Da am fost e față și eu atunci!
Alexas:Va dat ceva un medicament ?
Laura:Da!Spunea ca acest medicament o va face să se simtă mai bine!

Si îmi arată medicamentul caut repede în carte si găsesc!No va face să se simtă mai bine!!Acest medicament e pentru a avorta copilul!Firar dracu deci doctorita era mâna în mână cu Yuka!Curva dracului!!!

Sarah:De ce întrebi?
Alexas:Citește asta Sarah si convingere!

Si ii dau cartea si după 20 minute o citiți pe toată si o vedeam cu un zâmbet!

Lia:Deci Sarah?
Sarah:Deci Kora na pierdut copilul!
Criss:Pe bune??
Alexas:Nu vedeți voi când ești pe jumătate Demon sarcina este protejată de orice lovitură fatală pierderi!
Ele:Slava domnului!
Liz:Dar Dece doctorita a spus că a pierdut copilul?
Alexas:Findca era mâna în mână cu Yuka!
Kara:Curva dracului!!
Sarah:Si aceste pastile nu trebuie să le ieie deloc!Trebuie să ajungem acasă și sa le aruncam!!
Noi:Deacord!!
Alexas:Se pare că mai avem pe cine vana cine se baga!?

Ridicăm toate mâna!Deci mai avem de lucru în plus în seara asta!!Când o să pun mâna pe curvele alea doua o sa le sap mormântul cu mâna mea!!!

Kara;Sarah Reiji na găsit un antidot pentru Subaru?
Sarah:Încă mai lucrează la el!
Liz:Sper sa reușească să găsească unul!
Lia:Da cu cât mai repede cu atât mai bine!
Criss:Ma întreb ce fac băieți!
Alexas:Pai Ayato Mă sunat si mi-a spus că da a terminato!
Allys:Insfarsit vreau să-l văd pe Kanato cât mai repede!
Noi:Hihi!

Deci vom întârzia puțin dar va fii plăcerea mea să pun mâna și pe Yuka si pe doctorita!!Promit ca nimic nu mai rămâne din ele!!

Scuze daca sunt greșeli!

Diabolik Loves:Prieteni din copilarieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum