Alexas
Nebunele astea doua se dau in montai rus eu ma duc sami iau vată de zahăr! !!!!
Cineva îmi pune mâna la ok!Alexas:Oricine ai fii sa te ia dracu!!!
???:Dar ce frumos vorbesti!Vai de bine cunosc voce a asta ma intorc!Am dat de dracu e verișoara Sarah!
Alexas:Salute verișoara....
Sarah:Buna si tie observ ca tot la fel vorbesti!
Alexas:Nu e vina mea!
Sarah:Cum spui tu!Undes nebunele alea doua!
Alexas:Unde crezi ca deobicei!
Sarah:Da hai la ele cred ca mai durează putin si coboară!
Alexas:Ok!Vai verișoara Sarah a venit acasa noi 3 am incurcato asta i mai rea ca mama!Mai ales când va afla ca stam in casa cu 6 băieți!Dar e amuzantă si glumeață faza ce ma inserează pe mine e chestia cu manierele mereu te corectează! Dar si ea mai vorbeste urat din când in când!Hihi!Vad ca nu sa schimbat de ultima data de când neam vazut!
Ajungem in fata caruselului ce tocmai sa oprit!Si le vad coborând!Si se opresc când o vad pe Sarah!
Ele :Sarah?
Sarah:Unicata! !Si vin si ii sar in brate!
Kora:Nea fost dor de tine!
Sarah:Si mie!Ii vad pe băieți venit langa noi!
Kora:Salut băieți va diatrati?
Ayato:ore-sama da!
Reiji:Eu nu prea oameni fara maniere!
Sarah:(asta i unul deal meu)
Kanato:Eu si teddy da!
Shu :Eu nu prea multa gălăgie!
Raito :Normal sunt foarte multe fete drăguțe!
Subaru:Eu deloc!
Kora:Ca deobicei!
Sarah:Scuzatima ca va întrerup dar voi trei spuneti cine sunt domni acestea?
Alexas:Pai inainte sa scoți dry cooker omoară pe tata nu pe noi!
Sarah:Dece?
Laura:Fiindcă. ..
Kora:tata ia adus pe băieți acestea sa stea cu noi!Te rog nu dă!
Sarah:Ok!Deci nu pe voi trebuie sa va bat ci pe unchi!
Noi:Da!
Reiji:Dar cine sunteți domnisoara?
Kora:Dracu in persoana!
Sarah:Vezi cum vorbesti domnisoara!Oh scuzati manierele verisoarei mele!Eu sunt Sarah verișoara lor!
Reiji:Deci sunteți rudă cu ele!
Sarah:Da!Dar as dori sa stiu cine sunteți dumneavoastra?
Reiji:Eu sunt Reiji si acestea sunt frați mei Shu, Ayato, Kanato, Raito si Subaru!
Sarah:Ok!E calma prea calma!Ce o fii cu ea!Deobicei nu prea suporta băieți dar lui Reiji ii vorbeste calm si manierat!Ea deobicei daca un băiat vorbeste cu ea lasă manierele deoparte si se ia la înjurat!Devine interesant daca e asa calma!
Laura
Ma bucur ca verișoara Sarah e aici!Asa nimeni nu se va atinge de noi!Daca băieți o inerveaza o dat de dracu!
Stai asa unde astea! Kora idioato Dece mai lăsat singura!Stai cu Shu nu trebuie sa plec de aici când dau sa plec simpt cas incolaceste mânile in jurul talie mele!
Laura:Shu ..
Shu:Hai acasa!Vreau sa dorm!
Laura:Lasama!Si ma dau mai departe de el!Nu il vreau langa mine nu vreau nici un vampir aproape de mine!
Shu:Ce tea apucat!?
Laura:Doar stai departe de mine!
Shu: Ce ai?Încearcă sa se apropie dar ma dau in spate si fug!Nu vreau sa se apropie de mine!
Fug repede spre casa si întru pe geam in camera!Sarah
Sa stam in casa cu 6 băieți si mai ales nu mi se pare o idei e buna!Nu ca am ceva inpotriva dar mai mult ma ingrijorez de Laura ei e frica de moarte de ei si observ ca si acum!Dacai face unu ceva il castrez !!!
Sarah:Kora dar Laura!?
Kora:Se pare ca a plecat acasa!
Alexas:Ciudat ii place sa vina la bâlci poate ii e rău!
Sarah:Asa e!Unde pleaca Kora!Vad ca se duce supa tipul cu parul alb!Ciudat mi se pare foarte familiar!
Alexas:Ce e?
Sarah:Ciudat tipul ala mi se pare..
Alexas:Familiar?
Sarah:Da!
Alexas:E Subaru mai stii!
Sarah??
Alexas:Hihi!Tipul după care se ținea Kora când era mica Suby!
Sarah:Suby! Sa mor dar ce sa schimbat!
Alexas:Mai ales la atitudine!
Sarah:Vad ca nebună aia tot il place!
Sarah:Se vede!!
Alexas:Dar ilia stii pe Shu?
Sarah:De asta mi se pare mie cunoscut e prietenul lui Laura din copilărie!
Alexas:Da!
Sarah:La cum stiu Laura avea incredere numai in vampirul ala !
Alexas:Da !În rest ii era frica de toți numai de el nu!Dar acum si de el ii e!
Sarah:Dece?
Alexas:A mascați!
Sarah:Cum!!!Scoate tigaie!
Sarah:Il omor!
Alexas;Nici sa nu te gândesti!!!
Sarah:Dar!
Alexas:Sa si rezolve singuri problemele!Acum ai tu o problema!
Sarah:Care?
Alexas:Stii ca Shu avea un frate!
Sarah:Da......
Alexas:Si acela e...
Sarah:Reiji!Ay de pula mea!!
Alexas:Sarah!!!Vorbeste frumos!Hahah!
Sarah:Ete na!Adică de asta si Reiji îmi părea asa familiar!
Alexas:Da!
Sarah:Vai de mine!Mor ala e Reiji! Il stiu de când eram mica!Mama ma obligă sa vin cu ea la o prietenă dea ei!Si îmi petreceam timpul cu fiul acelei doamne mai mic adică Reiji!Mereu se ținea numai după mine si tot îmi spunea ca ar trebui sa învăț si multe altele era un ghin naum după mine era!Dece dracu trebuie sa ma revăd cu el!Recunosc arată bine dar cred ca tot la fel a rămas!
Sarah;Ma duc sa ma dau in Ciocan!Sa scap de nervi!
Alexas:Distractie plăcută!Si mam suit in chestia aia care te da peste cap sa scap de nervi!
Ayato
O roscata aia a rămas singura!
Ayato:Roscata au rămas singura!
Alexas:Cam da... (idiot)
Ayato:Hai în roata!
Alexas:Noi doi?
Ayato :Dar cine!
Alexas:Mmmm....nu mersi!Si ma prinde de mana si ma târăște pana la roata si ma baga in ea!Sa mor!
Alexas:Parca am...
Ayato:Da da !Si am pornit!Ma uit pe fereastra era la o înălțime mare!Mie frica!!!
Ayato:Hahaha ce tie frica!
Alexas:Taci.!!!El continua sa rada!E un mare bou!Sa mor ca nu mai pot de frica!Observ ca se opreste din ras si se ridica si se asează langa mine!
Alexas:Puteai sta acolo!
Ayato:Mam plictisit vazandute cum tie frica!
Alexas:Mai taci roscovanule!
Ayato:Roscovan?
Alexas:Da nu esti roscat!Idiot narcisistDeci de asta mi se părea familiară o singura persoana ma făcea idiot narcisist!
Ayato:Hihi!
Alexas:Ce e asa amuzant iar!Si ma apropo de ea!Si o iau in brate!..
Alexas:Ce..crezi ca faci!
Ayato:Deci lupoaico ai crescut!
Alexas:O nu doar nu tu...
Ayato:Idiotul narcisist e in fata ta!
Alexas:o nu vi tine voi locui!
Ayato :Ti am lipsit!
Alexas:Da mia lipsit cicaleala ta!Roscata asta o cunosc de când eram mic mereu când venea cu mama ei pe la noi o tot cicaleam si no lăsăm in pace!Vad c sa schimbat si arată bine !
Reiji
Deci numi vine sa cred ca răsfățată aia e domnisoara educată cu care am vorbit!Deci nu mi vine sa cred ca e Sarah!Mama ei mereu venea cu ea in vizita la noi si mereu stăteam cu ea intrunfel ma atrăgea si de asta stăteam numai după ea si băgăm pretexte ca ar trebui sa învețe sau mai multe chesti doar ca sa pot sta pe langa ea!O observ coborând din chestia aia cel putin manierele a rezolvat dar tot nebună e!
Ma duc la ea!Sarah:O Reiji!
Reiji:Vad ca tot nebună esti!
Sarah:Pai cam da!Vad ca tii adus aminte de mine!
Reiji:Da!Numai ca nu cred ca conversația aia atât de manierat a fost cu tine!
Sarah;E lumea e plina de surprize!Si observ ca ai devenit un domn manierat!
Reiji:Vad ca au tu!
Sarah:Putin!Dar tot la fel sunt!
Reiji:Se vede!Observ ca sa schimbat putin stilul!Mi se pare interesant da sa plece dar o opresc si o întreb daca o pot însoți si e de acord! Asta e grozav !
Scuze daca sunt greseli