Laura
Sunt așa de fericită voi avea doi nepoți,yay!Mă duc în camera sa ma schimb de haine după am ieșit în grădină si m-am pus pe leagăn!E frumoasa gradina castelului ,închid ochi după un timp simpt ca stau pe ceva moale,des hid ochi si observ că stăteam pe pieptul lui Shu când a mai apărut și el si cum de nu l-am simptit si cum de sunt în cameră doar eram afara??
Laura:Hi,ai revenit!!!
Shu:Da..
Laura:Observ ca ești cam somnoros!
Shu:Da,idiotul ala nu mă lăsat să dorm deloc!
Laura:Sărăcuțul de tine!
Shu:Da..Si ma strânge în brațe,e așa de bine !
Laura:Hei Shu?
Shu:Mm??
Laura:Îți spun ceva dar sa nu-i spui lui Ayato!
Shu:Ce nu trebuie să știe idotul ala?
Laura:Ca Alexas e însărcinată,hihi!
Shu:^^
Laura:Să întâmplat ceva Shu?
Shu:Pai recunosc ca ma bucur adică voi avea doi nepoți si mereu mi-am dorit să fiu unchi!
Laura:Hihi!Subaru si Kora au aflat ce va fii!
Shu:Serios?Si ce e?
Laura: Băiat!
Shu:Bun..Mmm??
Laura:Sa întâmplat ceva Shu?
Shu:Da!
Laura:Ce anume?Spun si imi ridic capul si ma uit la el!Îl văd rânjind!
Shu:Vreau si eu sa fiu tată!
Laura:Ce??Si ma trezesc cu el peste mine!
Shu:Pentru asta va trebui sa lucram din greu!
Laura:Stai..Dar hai spus ca tie somn?
Shu:Da dar e mai interesant ce avem noi de făcut decât somnul!Am incurcato rău de tot!😓
Kara
Ruki când sa întors a avut chef de prosti,doamne cred că e a 2 oare pe ziua de azi asta nu se mai sătura,normal doar nu pe el îl doare corpul!Hm!
Ma duc in biblioteca sa vad de o carte ajung acolo și văd biblioteca cu fundul în sus,cartii peste tot aruncate si in biblioteca era Sarah!Ba ce bătaie manaci doar am facut curat aici!Kara:Ok înainte de a te lua la bătaie pentru că eu am făcut curățenie aici!Dece sunt cărțile împrăștiate!
Sarah:Ok iti voi spune dar nu vreau a afle băieți despre asta!
Kara:Ok zi ce e?Si vine si îmi arată o carte si ma pune sa citesc!
Kara:Lună.. neagră..
Încep sa citesc despre ea si mi se taie respirația cum adică dacă ești pe jumate demon-varcolac lună are efecte mortale asupra ta si nu se știe dacă vei reuși sa trăiești până se termină lună neagra!
Kara: Sarah...
Sarah:Stiu am căutat în toată biblioteca si nimic!
Kara:Asta inseamna ca noi vom pieri?
Sarah:Așa..se pare!
Kara:Nu,nu e imposibil trebuie să existe o altă cale!!Tu îți dai seama cum va reacționa Ruki!!
Sarah:Da dar și Reiji!
Kara:Observ ca te afecteaza si pe tine!
Sarah:Da,pana la urmă chiar îl iubesc foarte mult pe Reiji,si nu vreau sa sufere stiu ca a suferit mult în copilărie din vina mamei lui si nu mai vreau sa sufere!
Kara: Da..iar din ce mi-a povestit ruki si el a suferit nu vreau să-l fac să sufere!
Sarah:Oh trebuie să existe o cale!
Kara:Aici nu scrie nimic,nai găsit nimic nici în bibliotecă!Si aici spune că luna neagra apare la o 100 de ani,si ultima luna a fost acum 99 de ani și 2 luni!
Sarah:Adică mai sunt 10 luni!
Kara:Da..
Sarah:Doamne copii Bellei si a Korei se vor naște!
Kara:Așa e!Dar ei sunt si vampiri!
Sarah:Da dar și Reina e!Si ea va fii afectat ca a moștenit si puțin din puterile de Demon!
Kara:Dacă copii vor mosteni partea de vârcolac!?
Sarah:Nu stiu poate nu vor pati nimic dar tot se vor simpti rău din vina parti de vârcolac!La dracu,dece se întâmplă asta!Trebuie să le spunem fetelor neapărat,le chemăm în bibliotecă!
Criss
Am fost chemate de Kara si Sarah în bibliotecă din nu stiu ce motiv!O observ pe Laura mergând cam ciudat!
Criss:Laura Ești Ok?
Laura:Ma doare tot corpul?
Alexas:Dece?
Laura:Pe Shu lo pălit ca vrea si el copii!
Bella:Săracă de tine!
Laura:Da...Întâmplat în biblioteca unde erau ele!
Sarah:As vrea să ascultați cu mare atenție!
Liz:Ce e Sarah,Kara?
Kara:Vreau sa nu va speriați sau să intrați în panică!Mă cam sperie oare ce e?După începe sa ne spună ce avea de zis!Ce naiba ,lună neagră ne va afecta mortal,adica vom muri în timpul luni,nu e imposibil!
Allys:Nu e posibil!
Reina:Nu se poate!!Glumitu nu-i așa??
Sarah:Ti se pare ca glumim!
Kora:Nu se poate în 10 luni noi vom...*începe sa plângă*
Alexas:Asta înseamnă că și copii..nu!!!*si începe și ea!*
Bella:Va rog Linistitiva nu va face bine!
Kora:Să ne linistim!!!Cum am putea tu îți dai seama că noi si copii suntem la un pas de moarte!Nu-mi pasă dacă pățesc eu ceva dar nu vreau să se întâmple nimic cu copilul meu sau voi fetelor!
Alexas:Kora...
Laura:Nee-chan...
Bella:Te rog Kora nu-ți face bine să fii nervoasa!
Kora:Dar..nu înțelegi nu vreau asta!
Bella:Nici eu,!!
Sarah:Va rog nu va certați!!
Kara:Trebuie să găsim o soluție!!O înțeleg pe Kora dece se comporta așa nu vrea să plătim ceva noi si nici copii,la fel si Bella ceartă asta naduce nimic bun!
Reiji:Aici erați!
Ne întoarcem si ii vedem pe băieți!acum ca ma gândesc Kou va suferi mult!Nu vreau asta!!Nu!!
Sarah:Reiji,baieti...
Kora:La dracu!!!!Sarah nu există nimic!!!
Sarah:Kora Taci!!
Subaru:Ce e Kora?
Kora:No să tac!!!
Kara:Nu există nimic am căutat peste tot si nimic!
Reina:La dracu cu luna neagra!!!
Alexas:E o porcărie mare!!!!
Liz:Fetelor Linistitiva!
Ayato:Ce e luna neagra?
Reiji:Luna neagra parcă am citit despre ea!ce e cu ea Sarah?
Sarah:Trebuia să tăceți!
Yuma:Despre ce e vorba Reina!
Reina:E vorba de o porcărie asta e!!
Kara:Pai vedeți voi..
Sarah:Kara mai bine ai tăcea!
Reiji:Pot să știu și eu dece Sarah?
Sarah:Lăsăm dracu inpace!!Si pleaca furioasă!
Reiji:Nu ii sta in fire!
Allys: Nu-ți fă griji Reiji!
Alexas:Da e doar furioasă,pentru c Anu vrea să știi nimic despre asta!
Reiji:Ce anume!?
Kara:Cred ca n-ar trebui sa va spun dar pana la urma se afla!
Ruki:Ce anume Kara?
Kara:Vedeți voi odată la 100 de ani apare lună neagră,asta ar însemna că va apărea peste fix 10 luni!
Kou:Si ce e cu asta?
Kara:Lună neagra le crește puterea vampirilor,demoni,vrajitoare!
Ayato:Si cei cu asta cu atât mai bine!
Kanato:De acord!
Kara:Da..dar..
Kara:Dar ce Kara?
Kara:Acea lună ii slăbește pe vârcolaci!
Shu:Aduca puterea voastră va scădea!
Kara:Da..
Yuma:Nu e chiar așa rău doar nu veți avea putere după lună veți fi în regulă!
Kara:Greșești!
Ei:Ce?
Kara:Dacă ești pe jumătate varcolac-demon lună neagra e fatală!
Ei:Poftim!!?
Ruki:Ce vrei a spui??Cum adică se fatală!
Bella:Exact cum ați auzit lună neagra iii ucide pe cric are sunt varcolac-demoni!
Subaru:Adică voi...
Reina:Tsk!Da!
Raito:Stai e imposibil!! Bella-cha nu poate să...
Bella:Hm!Si iar a început cu contraziceri si ceartă m-am saturat!!Ies repede de acolo și ma duc in camera si ma trântesc în pat!!Tsk!Bagamias ceva în luna neagra!!!
Scuze daca sunt greșeli!