Kora
Ajungem acasă și urcăm în camera!
Kora:Nu Știam ca poți cântă!
Subaru:Hihi!Mie mi-a plăcut cum ai cantat!
Kora:Mersi!:3Si il sărut si îmi răspunde la sărut si il adâncește!Kya e prea mult Suby!Mă trezesc în pat cu el peste mine încă continuă acel sărut!!După coboară pe gât,se simptiam așa de ciudat dar intrun fel plăcut!Kya Suby ce face mâna lui pe sânul meu,e așa jenant!!
Kora:Suby....Kya..
La naiba nu îl pot opri îmi place prea mult !!Își Da sacoul jos si bluza Aoleu ce abdomen*//w//*
După îmi dă bluza problema n-am sutienul pe mine îmi acopăr sâni cu mâinile și el chicoteste!!!Kora:Nu..e..amuzant..
Subaru:Dar ești adorabila!Si imi prinde mâinile deasupra capului!Kya!!!Nu te uita!!Mă sărută după coboară pe gat după la sâni si ma musca!Kya doare!!!Si continuă tot așa cu sărutări si mușcături !Nu,nu sunt goala in fata lui Suby e așa stânjenitor!Mai ales că mă luat frica când sa dezbrăcat si de pantaloni si boxeri!Nu vreau să fac cunoștință cu prietenul bun a lui Suby!!
Subaru:Va durea puțin!
Kora:Suby...Aaaaa!!!Doare al naibi de tare!!!
Subaru:Ești Ok Kora?
Kora:Doare..spun printre lacrimi!
Subaru:Promit ca nu va mai durea!Si ma sărută pe frunte!Si începe să se miște!Tot doare dar devine plăcut!Îl strâng tare in brațe să-l simpt mai aproape de mine !Dacă afla fetele am belito mai ales de la Alexas si Sarah!Mă spanzura astea doua!!
Subaru:Kora..
Kora:Ah.ce..Subaru..?
Subaru:Hi..te iubesc!
Kora:Si eu!Si il strâng în brațe!Suby!!
Criss
A fost așa de frumoasă melodia lui Kou mai ales ca mi-a dedicați mie e un așa un romantic Hihi!
Kou: Neko-cha mi-a plăcut cum ai cântată!
Criss:Mersi Kou mai ales mie mi-a plăcut când mi-ai dedicat mie melodia!
Kou:Ma bucur ca Tia plăcut!!Si vine si ma sărută dar ce mai sărut!!
Criss:Kou..
Kou:Îmi pare rău neko-cha nu mă pot abține!Când să-i răspundă iar ma sărută si ma trântește în pat cu el peste mine e așa jenant!!Si ma sărută după coboară pe gât!E așa de stânjenitor!Își baga mana sub bluza mea și mă prinde de sânul drept!
Criss:Kya!!Kou!
Kou: Neko-cha îmi place cum faci!
Criss:.Mmm...După îmi dă bluza jos,asta vrea niho-niho!Nu,nu e bine!!Îl observ că-și dă bluza jos ce abdomen frate lesin pe aici!!
Kou:Lui neko-cha ii place ce vede!
Criss:Mai..multi tie!
Kou:așa e neko-cha!Si ma sărută!Kya nu-mi place pe unde pune mâna,ma musca de sânul stâng!Au Kou Idiotule doare!
Kou:Hi..sângele tău e așa de dulce neko-cha dar tu ești și mai dulce!
Criss:Kya..stop...Nu spun că nu-mi place ce face doar ca mie frica!Stai de când pui mei n-am pantaloni pe mine si nici chiloți!Aaaaaa!!!!
Criss:Kou..când..
Criss:O neko-cha e si mai adorabila acum!Si își dă și el pantaloni..Si boxeri Aoleu ajutor o să mor aici!!!
Kou:Hi,neko-cha nu trebuie sa iti fie frica!
Criss:Ba..Da!
Kou:Lasă totul în seama mea!Mă sărută!Ok o să o las totul în seama luiiiii Aaaa!!!!Doare în pastile mati!!!!
Criss:Kou!Doare!!
Kou:Scuze neko-cha!Idiotule!Si încă doare când a început sa se miște!Dar începe să-mi placă!Aoleu o să mor aici pun pariu pe cât vrei!!
Kou: Neko-cha te iubesc!
Criss:...Si..eu.Kou!Si il strâng în brațe!
Bella
E dimineață deja Pff!Vreau sa mai dorm!Mă uit la Raito Hihi e adorabil când doarme măcar nu e pervers când doarme!Îl sărut pe frunte si ies ușor din camera sa ma duc sa fac o baie când intru Raito era acolo!
Bella:Cum ..de..?
Raito:Hihi!Vampir ai uitat Bella-cha!Si ma prinde de talie si ma lipește de abdomenul lui gol!
Raito:Mi-a plăcut ce ai făcut acum 2 minute!
Bella:Ok..Si ma sărută pe frunte!??
Raito:Hihi!Hai să facem o baie!
Bella:Noi?
Raito:Da!Haide promit că nu voi încerca nimic!
Bella:Raito!
Raito:Știi ca mint!Hihi!
Bella:Oh..ce mă fac cu tine!Si ajungem sa facem amândoi baie!Oh asta nu se satura de niho-niho niciodată!
Alexas
Am ieșit în grădină la o gura de aer proaspăt!
Ayato:Roscato nu mai ieși singura!
Alexas:Ayato..Si vine în fața mea!
Ayato:E periculos să ieși singura!
Alexas:Sunt Ok!Nu voi pati nimic!
Ayato:Eu tot stau după tine clar!
Ayato:Stiu!Hihi!Si il sărut!
Alexas:Hai să ne plimbăm!
Ayato:..o..k..!Cred că e cam șocat sa fiu așa de iubitoare cu el!Hihi până la urmă roscovani mi-ai furat inima!Hihi!Mă ia de mână și continuam sa ne plimbam!
Sarah
Ce as vrea sai omor pe acei nenorociți!Nimeni nu se atinge de verisoarele mele!
Reiji:Observ ca ești cam nervoasa!
Sarah:Normal ca sunt!Hm..
Reiji:Ar trebui să te liniștești!
Sarah:Ușor de spus greu de făcut!
Reiji:Oh..ce..Mă fac eu cu tine!
Sarah:Hihi!Ești amuzant când faci asa!
Reiji:Hi cum spui tu!Si ma sărută pe frunte!Am început să-mi placă acest lucru,poate chiar am început să am sentimente pentru el!
Reiji:Să întâmplat ceva Sarah?
Sarah:Nu Reiji totul e ok!spun zâmbind!
Reiji:Bine!Dacă e ceva poți să-mi spui!
Sarah:Da așa o să fac!Mi se pare ciudat să-mi placă de el adică nu-l suportam dar acuma gata il plac mult!E așa ciudat!
Kara
Totul e așa ciudat mai ales că știam că Kora a ucis acel vampir cum e posibil sa fie in viața!
Ruki:Te gândești la ce sa întâmplat?
Kara:Da Ruki!Nus tiu cum de e în viața acel vampir!
Ruki:Pai vampiri sunt greu de uciși pot fii uciși numai prin injunghierea în inima sau decapitare!
Kara:Acum Înțeleg dece nu e mort!Kora la înjunghiat si ranit de o grămadă de ori dar nu la înjunghiat în inimă!El a fost doar rănit așa se explică dece e în viața!
Ruki:Da!Cum de nu știați atunci cum se omoare un vampir!
Kara:Pai daca Kora avea 13 ani atunci e clara treaba nu!
Ruki:Ai dreptate e logic ca nu știa!
Kara:Oh așa e!Îmi las capul pe umărul lui!!După ii spun că mă duc sa ma culc si spune că vine si el!Si ne punem amândoi la somn ma ia în brațe și mă sărută!e așa de bine în brațele lui!
Scuze daca sunt greșeli!