Kora
A început sa ma doară capul la cata gălăgie era aici,ies si ma duc in gradina si ma așez după un timp simpt cum doua brațe mă inbratiseaza strâns!
Subaru:Ești Ok?
Kora:Da...
Subaru :Trebuie să existe o cale nu vreau să te pierd Kora!
Kora:Subaru...mmm..
Subaru:O să găsim o cale să oprim toată chestia asta!
Kora:Da..ai dreptate!
Subaru:Sa nu ne mai gândim la asta!
Kora:Bine..Subaru are dreptate sunt sigură ca vom găsi ceva să împiedicăm asta,si momentan n-ar trebui sa ma gândesc la asta!
Ne ridicăm si mergem înapoi înăuntru,se pare că ceilalți sau liniștit și stau toți pe canapele,ne asezam si noi dupa un timp aud că e cineva la ușă și ma ridic să văd cine e!Deschid ușa și observ 3 Doamne !Si dece până mea aia cu parul portocaliu seaman cu Shu si cea cu parul alb cu Subaru?
Kora:Va pot ajuta?
???:O micuța Kora a crescut!Stai așa vocea asta,si asemănările sunt Cordelia,Beatrix si Christa
mamele Băieților!Kora:Dar cum..
Cordelia:Cum de suntem în viața!Scumpul de Karl ne-a readus înapoi!Le las să intre după ceilalti vin si ei!
Băieți: Ce dracu!!!
Ayato:Cum de sunteți în viața!?
Cordelia:Ma bucur sa va revăd scumpi mei fii!Si ii ia în brațe!
Beatrix:Ma bucur sa te revăd Reiji *spune plictisită*
Reiji:...
Beatrix:Dar unde e fratele tau?*spune zâmbind*
Reiji:De unde sa stiu unde e lenesul ala!
Beatrix:Reiji Cum îți permiți sa vorbești așa de fratele tău!Da să-i deie o palmă dar apare Sarah si o oprește!
Sarah:Nici gând cucoană!
Beatrix:Ce needucata!
Reiji:Nimeni no face pe Sarah asa clar!
Beatrix:Hm!Îl vad pe Subaru trist,ma duc la el si il prind de braț!
Chirsta:Subaru Ce înseamnă asta?
Subaru:Ce sa insemne ce?
Chirsta:Dece o lași pe prințesa regelui varcolacilor pe lângă tine!
Subaru:E sotia mea!
Chirsta:Poftim ,cum ai putut sa te căsătorești cu un vârcolac e o rușine,chiar ai fost o greșeală!
Subaru:Eu...nu...Îl văd că se îndepărtează si pleacă din cameră!Mă duc după el,ai incurcato rău de tot curva naibi!
Reina
Wow astea mamele Băieților!
Cordelia:Oo Ayato Observ ca te-ai schimbat puțin de la ultima noastra întâlnire!
Ayato:Tsk!
Cordelia:Arăți destul de bine ce-ar fii ca noi doi sa mergem în camera ta?
Alexas:So crezi tu!
Cordelia:O,Alexas si tu ești aici...*spune descustat*
Alexas: De a probleme si cum îți permiți sai faci avansuri propriului fiu!
Cordelia:Dacă arată bine!
Alexas:Femeie este nebuna!
Cordelia:Vezi cum vorbești!!Da sa deie în ea dar Ayato o oprește!
Ayato:Oi dacă te atingi de roșcată mea te omor iar cu mâna mea!
Cordelia:Observ ca te-ai atașat de ea!
Ayato:Nu doar m-am atașat dar m-am si căsătorit cu ea!
Cordelia :Poftim cu un vârcolac,tu primul fiu al familiei mele asta e de neiertat!
Ayato:Dute dracu!Si o ia pe Alexas si pleacă!
Yuma:Is nebune rău!
Reina:Poți so mai spui odată!După so dat la Kanato,Allys lo luat pe sus pe Kanato si au plecat de acolo ca fulgerul!
Yuma:Geloasa nu gluma allys!
Reina:Da!Hihi!
Yuma:Dacă s-ar da la mine o altă fată ai fii?
Reina :Pe cât vrei sa pariem ca va ajunge în oală cu smoală ?
Yuma:Asta e blondina mea,si dacă alt tip dpsar da la tine îți spun că ajunge direct în iad!
Reina:Hihi!:3
Cordelia :Oh scumpul meu Raito!
Raito:Observ c atot la fel ești!
Cordelia:La fel si tu!Tot la fel de atrăgător can totdeauna ,n-ai vrea s ane distrăm ca pe vremuri!
Raito:Mersi de invitație dar nu!
Cordelia:Dar dece?Nu mă mai placi!
Raito:Da nu te mai plac!
Cordelia:Dar cum ai găsit pe alta mai buna?
Raito:Ooo de un miliard de ori mai buna c atine si o ia in brațe pe Bella!
Bella:Raito..*spune roșind*
Cordelia:Doamne si tu parcă v-am spus că e o rușine să stați pe lângă vârcolaci!
Raito:Mie nu-mi pasă o iubesc pe Bella mai mult decât propria viață!Si o trage după el !Wow!După apare si Shu,ramane uimit când o vede pe măsa venind si îmbrățișând!
După apre si Laura când o vede pe mama lui Shu sta pe loc!Shu:Dece Stai acolo vino aici lângă mine!
Laura:Da...Si vine lângă el si o ia in brațe!
Beatrix:Shu ce înseamnă asta!?
Shu:Ce.e..n-am voie să-mi iau în brațe sotia!
Beatrix:Sotie!Shu Nu-mi spune ca teai căsătorit cu ea!?
Shu:Tu ce crezi!
Beatrix:Ți-am spus că ar fii o mare rușine că un vampir să fie cu un vârcolac!Faci de ras familia!
Laura:Shu..se..face de râs cu mine?
Shu:Oi Laura Ce tot îndrugi acolo bineînțeles că nu!
Laura:Dar mama ta a spus...
Shu:No baga in seama!
Beatrix:Cum ai putut să faci asta te-am crescut mai bine de atât!
Shu:Si ce!
Sarah:După mine Shu E crescut bine!
Beatrix:Tu needucato nu te băga între mine si fiul meu!
Reiji:oi Nu-ți permit să vorbești așa cu sotia mea!!!
Beatrix:Nu-mi vine să cred că și celălalt fiu al meu a făcut asta!
Reiji: Dintr-o data te apuca grija de decizie mele!Din câte știu erai interesată de educația lui Shu!
Beatrix:Pentru ca era viitorul cap al familiei!
Sarah:Si asta nu înseamnă că nu trebuia să-i acorzi atenție lui Reiji!
Beatrix:Am spus sa nu intervine!
Reiji:Din câte văd ai probleme cu manierele!
Beatrix:Eu sau ea!Se ceartă o grămadă Aoleu capul meu!Ies cu Yuma din încăpere si mergem în camera noastră!
Yuma:Doamne maicasa lui Shu si Reiji E o scorpie!
Reina:La fel si Cordelia,si Beatrix e doar o proasta care mereu ia spus lui Subaru ca e o greșeală!
Yuma:Chiar cai proastă!
Reina:Da..imagineazati când vor afla de copii,ca din câte am observat Laura nu sa simptit bine în ultima vreme si nici Bella!
Yu!a:E nu e mare lucru să se aștepte barza!
Reina:Da!Îl observ pe Yuma ranjind si după pe mine,oi stiu ce îi trece prin minte si nu-mi place!Ba mint!:3
Liz
Ce mame au si băieți astea,am plecat de acolo și am mers în camera si m-am așezat în pat,dupa a venit si Azusa asi să așezat lângă mine si ma luat în brațe,Azusa îmi pare că trist!
Liz:Ești Ok Azusa?
Azusa:Da... Liz-cha..!
Liz:Ba minți zimi ceai?
Azusa:Observ ca băieți au avut niște mame cam îngrozitoare!
Liz:Așa e,le stiu de mică!
Azusa:Măcar au avut...
Liz: Azusa..,stiu ca n-ar trebui să te întreb asta dar părinți tai unde sunt adică cred cas morți doar acuma ești vampir si ai câteva secole!
Azusa:Când eram om ,părinți mei m-au abandonat când eram mic!
Liz:Azusa..
Azusa:Nereu m-am simptit singur!Dar așa am reușit să-i întâlnesc pe Yuma,Ruki si Kou !Îl strâng în brațe,acuma nu mai e singur ma are pe mine si mereu o să-i fiu alături!
Liz:Azusa...
Azusa:Mm?
Liz:Acuma..nu..mai ești singur!
Azusa:Da.. Liz-cha te am pe tine!
Liz:Hi!Îmi ridic capul si il sărut,dupa ma trezesc cu Azusa peste mine!
Liz:Azusa...
Azusa:Hi! Liz-cha!Si ma saruta,kya Azusa Ai chef de prosti mamă!!:3
Scuze daca sunt greșeli!