KoraTsk!Ce lo apucat pe Subaru!Niciodată nu sa comportat așa și când mă gândesc ca ma atins si ce a făcut !Mă simpt așa de jenanta!!!!Ce e cu el!Mmmm...≥//_//≤!!Nic nuam chef să mă schimb!E 23:00!!!!
Subaru :Kora...
Mă întorc și Subaru era în parcul uși!
Kora:Ce vrei?
Si il vad intrând si vine în fața mea!
Subaru:Să-mi...cer..Scuze nu stiu ce..Mă apucat te rog Iartama!
Kora:Nu stiu Subaru!Ce ai făcut ma băgat în sperieți ce se întâmplă dacă eram doar o muritoare fără pic de forță și fără să se poate apăra si riposta ai fii continuat nu!
Subaru:Kora..eu...
Kora:Răspundemi Subaru ai fii continuat nu-i asa!!
Subaru:Eu...nu..Stiu dacă..niciodată..nu m-am comportat așa...
Kora:Stiu destul de bine!Si de asta te iert pentru ce ai făcut...
Subaru:Kora..
Kora:Pentru..ca stiu..ca..tu..nu ești așa..ai..un motiv pentru ce ai făcut..Si Subaru vine si ma ia în brațe!!!
Subaru:îmi..pare..sincer rău!Da..Am..unul..eu..
Si îmi spune tot!Deci a auzit ce spunea Met si a devenit nervos si gelos!!Wow Suby gelos e ceva nou!!O de i met trebuie să o încaseze de la mine!După îl trag de tricou si il sărut!
Kora:Deci de asta erai supărat!
Subaru:,Mmm....
Kora:Gelosul meu!!Si iar îl sărut si îmi răspunde!Baka el mereu va fii singurul de care îmi place!
Alexas
Ajungem eu si Ayato acasă ceilalți!Încă au rămas acolo!Vreau să-mi scot costumul asta!Imi place dar cred ca lui Ayato Ii place si mai mult!!!De asta am vrut să-l scot mai repede acum e deasupra mea!Kya!!
Alexas:Aaa.. Ayato..?
Ayato:Am spus că nu-i scapi lui Ore-sama!
Alexas:Să știi că mie nu-mi place ideia asta!!
Ayato:Mie Da!Roscato!Aoleu unde pune mâna roscovanul asta!Aaa...unde mie costumul am doar urechile în rest nimic pe mine!
Alexas:Kya..când ai reușit...
Ayato:Secretul lui Ore-sama!Cum pui mei !Dece nu mă mișcă parcă is o statuie!E așa stânjenitor stand goala in fata lui Ayato!Kya Stai Baka e si el..*_*
Alexas:Aaaa!Fututes Undei Liz si Sarah când ai nevoie de el!!!!
Ayato:Acum is ocupate!
Alexas:Ayato sa ni te pună dracu sa..Parcă mă lovit fulgerul!Să-mi bag doare al naibi de tare!
Alexas:Ayato...sa..
Ayato:Hi!o să-ți placă asta Roscato!
Alexas:Cum..naiba doare al naibi de tare!Dece naiba!
Ayato:Hm!N-ai mai făcuto?
Alexas:Idiotul puli normal ca nu!
Ayato:Hi!
Îl văd zâmbind!Si ma sărută!Si începe să se miște!Kya!Doare al naibi de tare!!Dar devine plăcut!La ce naiba mă gândesc!!O sa ma omoare astea!!!Ayato:Roscato ești ok?
Alexas:Ayato..?
Ayato:Oh Scuzama ca doare n-am cei face!Spune îngrijorat!
Alexas:Mmm.e..în regulă..
Oh!Nu mai înțeleg nimic!
Bella
Insfarsit acasă în cameră mea!Chiar a fost super !Hihi!Deodată doua mâini mi se incolacesc în jurul abdomenului!
Bella:Ce e Raito?
Raito:Hi!Te-ai distrat Bella?
Bella:Da a fost distractiv!Îl văd zâmbind!Hm si simpt cum mă sărută pe gât!Kya!
Bella:Raito..ce faci?
Raito:Nu mă mai pot abține Bella..!