Capitolul 10

511 29 9
                                    

Kora

A fost minunata întâlnirea cu Subaru!!Am fost la un film după ne-am plimbat prin jurul lacului!Totul a fost minunat!Nu-l știam așa romantic pe Subaru!Hihihi!
Deodată îmi sună telefonul!Când aud cine e!Hopa nebunele mele preferate!!Criss si Liz!!Ooo vin acasă!Asta va fii tare!!!

Bella

Ba nu regret că am acceptat invitația lui Raito!Ba no încercat nimic absolut nimic!Am luat cina după ne-am plimbat!A fost chiar plăcut!Si îmi place că Raito e un romantic!Hihi!Mesaj ce vrea Myako?
Citesc!Hopa Gemenele vin acasă interesant!!

Reina

Mi-a plăcut intalnirea!Ne-am plimbat am ras o grămadă am fost la film!M-am simptit bine cu Yuma!E un băiat super!Primesc mesaj de la Kora!Mor vin acasă asta va fii interesant!!

Laura

Wow frumosul din pădurea adormită a stat treaz la întâlnire!Am fost si am luat cina după am fost să dansăm!A fost activ nu gluma si m-am bucurat că a fost plin de viață așa cum îl știam eu!Primesc mesaj de la sora mea! Mamă ele din nou în casă!Oooo tare Ba!!!

Alexas

Ba Ayato no mai fost porc!A fost chiar drăguț și gentalmen cu mine si asta mi-a plăcut!Nu regret nimic!Am văzut un film o plimbare pe lac !Foarte tare boss!Mesaj ce vrea sormea!Mor!!!Verisoarele vin acasă!Iubirile mele doua!!

Sarah

Nu comentez!A fost super!Reiji să comportat excelent cu mine!Am fost si am luat cina după ne-am plimbat!Si chiar mi-a plăcut când mi-a dat un trandafir a fost drăguț din partea lui!Hihi!Mesaj de la Kora!Ba dacă ia făcut ceva Subaru îl castrez!Si când citesc !Ele în casă!Va ieși urat!De asta le iubesc pe cele două nebune !!?

Allys

Mi-a plăcut!Am fost în parcul de distracții am mâncat vata de zahar!După la cofetărie iar dulciuri!A fost distractiva întâlnirea cu Kanato!Hihi!Aveți un mesaj Kora!+_+
Aoleu asta e cea mai tare zi!Ele vin acasă Da!!!!

Kara

Chiar m-am simptit bine cu Ruki!Ne-am plimbat am fost la film am mai povestit!Totul a fost grozav si sper sa mai repetăm!Hihi!Vad un mesaj de la Kora!What!Pe bine trebuie sa merg repede acasă!Vreau sa le vad pe Liz si Criss!!

Kora

Ba o trecut ceva vreme de când nu le-am văzut și am niste emoti!!Hihi!Apr si fetele!

Reina:Au venit?
Bella:Sunt aici?
Laura:Viețile mele???
Allys:Undes?
Kara:Zi odată ca te sparg!!!?
Sarah:Undes nebunele mele!!!?
Alexas:Undes verisoarele mele!!!?
Kora:Ușor ca inca n-au ajuns deci nu ma luați la bătaie!
Kara:Încă n-au ajuns!
Bella:Mmm....

Si ne așezăm!După apar si băieți!Hopa aflam ca Mukami vor locui aici!

Yuma:Hei blondino!
Reina:Hei Yuma!
Kara:Hihi!

Ruki ii zâmbește!Interesant!!Si se asează si ei lângă noi!

Sarah:Cat e ceasul?
Alexas:21:00!
Kara:Când pui mei vin?
Reiji:Cine?

Si deodată se aude ușă trantinduse si o vezi pe Liz cu tigaia în mână!

Liz:Cine nu-i gata il iau cu tigaia!!
Băieți:*_*!
Criss:Ba va fut pe toți!Salut!
Noi:Fetelor!

Si mergem si le luăm în brațe!Doamne ce mari sau făcut!

Liz

Liz

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Diabolik Loves:Prieteni din copilarieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum