Sarah
Am lăsat pe scorpia aia în mâinile fetelor trebuia să o inpusc când am avut ocazia în cap!!Merg sus în camera lui Kora,era si subaru acolo!Mă duc si o consult!
Subaru:E bine?
Sarah:Încă nu stiu..
Subaru:Ma duc si o joc în picioare pentru ce ia făcut lui Kora curva aia!!Si pleacă nervos din camera!
E cam ciudat,ar fii trebuit să se trezească până acuma!Kora a căzut de atâtea ori de la înălțime și nu lesina!Cazurile pe scări n-ar fii trebuit so afecteze mai deloc poate câteva vânătăi!Atunci dece e inconștiență e un lucru ciudat pentru un vârcolac trebuie să mă duc să cercetez poate găsesc ceva!O las în grija unei servitoare si ma duc in biblioteca sa caut indici!Alexas
Am bătut destul de rău dar asta no va afecta findca e si jumate demon!Grrrr!!!!!!!
Mă duc cu fetele sa vedem cum se simpte Kora e inconștiență!De ce cazutul pe scări ar fii fost un nimic!De ce nu se trezește?
După am ieșit din camera si am mers la masa ,nu prea am mâncat .....dupa m-am dus în camera si am stat cu gândul la Kora...Oh corcitura aia de Yuka Ce as vrea so decapitez ar fii un trofeu minunat în cameră mea dar stai mar speria noaptea la cat de urâtă e!După cateva ore se aude zgomot jos ma duc sa vad ce au astea!Alexas:Ce pui mei aveți!!!?
Ayato:Clatito Subaru se comporta ciudat!
Alexas:E din cauza lui Kora!
Reiji:Ba nu pare că nu știe cine e ea si nici pe fete!
Alexas:Ce fetelor e adevărat?
Bella:Da!După ce am mâncat a început să se simtă rău după nu nea mai recunoscut pe nici una din noi!
Alexas:Asta e groaznic!Stai așa după ce am mâncat asta înseamnă că era ceva în mâncarea lui Subaru si singura persoana care putea face asta e Yuka!!!Fututeasi pe tine de curva a dracului ce ești!!Mă duc la bucătărie și întreb dacă a fost Yuka pe aici! Bucătăreasă mi-a spus că Yuka a fost si a ajutați cu pusul mâncări în farfurie!Deci așa ea e vinovată!!!!!
Fug repede în cameră ei nu răspunde !Iau toporul si încep sa distrug ușă ca o nebună!Intru nu e acolo nici mirosul nu îl mai simpt!Observ pe noptieră o sticluță ciudata o iau si după vad pe pat o scrisoare care scrie sper ca va placut cadoul meu!
Grrr nenorociți!!Mă duc repede la ceilalți!!Alexas:Stiu de ce se comporta așa!!
Ei:De ce?
Alexas:Yuka ia pus ceva în mâncare lui Subaru!
Reina:Ce!!!!??
Criss:Fă tu glumești?
Alexas:Nu uitați!!Le dau scrisoarea!
Fetele:Curva dracului!!!
Alexas:Reiji Cred ca asta e licoarea folosită de Yuka!
Reiji:Damio te rog!Io dau lui Reiji!
Reiji:Te rog aratami unde e laboratorului si poate voi reuși să găsesc un antitod!
Alexas:Bine Reiji!
Subaru:Pentru ce e nevoie de antidot!
Kou:Pentru ati aduce aminte de neko-cha a ta!
Subaru:Tu ai băut sau ce eu n-am nici o prietena!
Raito:Mai degrabă sotie verigheta aia de pe mâna ta e dovada!
Subaru:Ce?Si se uită la mâna!
Subaru:De când am asta!!?
Reina:Cam de 3 zile!
Kara:Da atunci a fost nunta!
Subaru:Vois sunteți bolnavi rău de tot!Si pleacă afară nervos!Idiot!!Acum să sperăm că reiji va găsi un leac!
Laura
Sper ca Kora să fie bine si Subaru să-și revină ma duc la Sarah nu prea am văzuto!Mă duc în bibliotecă și-a colo e!
Laura:Hei Sarah!
Sarah:Buna Laura!
Laura:Ce faci aici?
Sarah:Caut ceva legat de starea lui Kora dar nimic!
Laura:Poate ar trebui sa chemam un doctor!
Sarah:Oh....Da ai dreptate!Si mergem si chemăm un doctor!După 20 de minute vine doctorul si il conducem în cameră și o examineaza pe Kora!
Sarah:Deci domnișoară doctor?
Doctor:Spuneți ca a căzut pe scări și ați găsit o lesinata?
Laura:Da!
Doctor:Doar atât na suferit si alte lovituri?
Sarah:Din câte știu noi nu!De ce domnișoară?
Doctor:Findca după cum am examinat are niste vânătăi pe burtă precum cineva ar fii lovito în burta!
Noi:Poftim!!
Doctor:Da uitați!Si ne arată chiar sunt niste vânătăi!
Laura:Din cauza asta nu se trezește?
Doctor:Ma tem că nu vedeți voi...Sora voastră e însărcinată!
Noi:°-°
Doctor:...
Sarah:e?
Laura:Chiar e?
Doctor:Da...Dar...
Noi:Dar...?
Doctor:Îmi pare ..rău...din cauza căzături si loviturilor a pierdut sarcina!Cad în genunchi si încep sa plâng nu se poate când credeam ca voi fii mătușa ,nu se poate!Nu îmi pot imagina cum va reacționa Kora atunci când va afla sau când își va reveni Subaru!
O observ pe Sarah si ea e socata!p de veste!
E numai vina ei,merita s afie omorâtă în chinuri!!Daca o găsesc o omor în bataie!!!!
Ii mulțumim doctorului si pleacă!Doamne!După cateva minute se trezește Kora!Noi:Kora!
Kora:Aw capul meu!Ce sa întâmplat?
Sarah:Te împins cineva pe scări !
Kora:Deci asta sa întâmplat!
Laura:Da...
Kora:Ce e cu fetele astea?
Sarah:Kora..Noi trebuie să-ți spunem ceva !
Kora:Ce?Si Sarah Ii spune despre pierdere!Si o observ pe Kora cum aproape izbucnește în plâns!
Kora:nu..nu..e..posibil!
Laura:Ba Da..Kora ne pare rău..După intra ceilalți!
Bella:Kora te-ai trezit!!
Kara:Slava domnului!
Criss:Sa stii ca mai îngrijorat!
Liz:Pe toți ne-ai îngrijorat!!
Reina:Ești Ok?
Allys:M-am speriat rău!
Kora:Nu!!!!!!!Spune plângând!
Sarah:Kora!
Kora:Cine mă împins pe scări?
Laura: a fost Yuka ...
Kora:Yuka....Yuka..din vina ei eu am pierdut cel mai frumos dar....Începe sa plângă foarte tare Sarah o ia in brațe!
Alexas:Oi Laura dece plange Kora?
Laura:Haideti va voi povesti eu!Si ieșim si ne așezăm după și le spun !
Ei:Poftim!!
Reina:Doamne!
Bella:Adică Kora a pierdut copilul din vina ei!
Liz:O omor!!!
Criss:O dau de mâncare la lei!!
Alexas:Are nevoie de mine!Spune fugind în cameră ei!
Kara:până aici a întrecut orice măsură!
Allys:Ma duc sa trimit gărzile so găsească si sa plătească!!Băieți au încercat să ne liniștească dar furia era prea mare!!!Oh Doamne!
Kora
Am rămas singur în camera nu vreau a vad pe nimeni când mi-au miau spus fetelor ca Subaru nu își amintește de mine ma rănit și mai mult!Dacă își va aduce aminte de mine cum o să-l pot privesc si să-i spun de pierdere!!Am vrut s Anu cred că sunt însărcinată credeam că e din cauza mâncări sau poate eram răcită!!Nu mai vreau nici un copil!Mă simpt vinovată pentru asta trebuia să fiu mai atenta!!!
Ies afară poate ma voi mai liniști!Îl observ pe Subaru trebuie să mă duc la el!Kora:Subaru..?
Subaru:Cine ești?
Kora:Sunt eu Kora Nu îți amintești de mine!
Subaru:Nu team văzut în viața mea!
Kora:Cum ai ..putut să uiți!
Subaru:Tsk!Cum am spus n-am uitat eu nu te-am văzut sau am auzit de tine vriodata!
Kora:Din..vina ei ai uitat?
Subaru:Ai cui?
Kora:Yuka..ea..a făcut asta doar pentru a nu-ți aminti de mine!
Subaru:Devi cam inervanta!
Kora:Stiu dar așa sunt eu!!!
Subaru:Ai gura cam mare de tipi așa!
Kora:Si cei cu asta!!
Subaru:Mai Taci!
Kora:Nu vreau sa tac!!!Nu înțeleg dece tip oare pentru că mă doare toate aceste lucruri ca îmi sparge inima în mi de bucatele!
Subaru:N-ai vrea să mă vezi nervos deci taci odată!
Kora:O da si ce vei face!!!Ii observ acei ochi foarte roși!!!Mă cuprinde teama simpt cum mă prinde de gat si ma ridică și mă trântește de perete!
Subaru:Team avertizat!!!Acum vei plati!
Kora:N-ai decât sa faci ce vrei...
Subaru:Observ ca tie teama dar încă mai ai gura aia mare!Si ma strânge mai tare de gat!
Kora:n-ai..decât..sa..Mă omori...
Subaru:La cum mai enervat asta o sa Si fac!
Kora:Nici..nu..mai.. merit să fiu în fața..ta..Si..sa.te..privesc..spun plângând!
Subaru:Ce vrei sa spui?
Kora:Ca nam dreptul să mă aflu lângă tine!Încep și mai tare sa plâng simpt cum îmi dă drumul si cad jos în fund!
Subaru:Tsk!Ești foarte enervanta!!
Si dispare!Eu continui sa plâng!De ce mi se întâmplă asta mie n-am făcut nimic nimănui!!Rămân acolo și plâng în continu!!
Scuze daca sunt greșeli!