Capitolul 28

242 22 12
                                    

Kara

Ce bine a fost as fii mi vrut să le tortura dar ne-am cam plictisit,leam torturat la maxim pe curvele alea!Mă duc în camera,observ ca Ruki nu e aici,oare unde e !Simpt cum cineva își incolaceste mâinile în jurul taliei mele!

Kara:Aici erai!
Ruki:Am fost până jos!Ți-am lipsit?
Kara:Mai intrebi!

Mă ia în brațe și mă sărută ,până ajungem în pat,Ruki are chef de prosti se pare!

Kara:Ai chef de joaca?
Ruki:Tu ce crezi!

Spune si îmi sărută gâtul!Si îmi baga mana pe sub bluza!Ok sa ne jucam dar no sa fiu blândă deloc!Hihi!

Bella

Vroiam mai mult să torturez pe alea,dar nu mai aveam ce tortura din acele curve!
Ma duc in camera să-mi iau niste haine de schimb si sa merg s afac o baie,vreau să scap de sângele de pe mine a acelor idioate!
Intru în baie si închid ușa,ma dezbrac de hainele murdare si le arunc si ma bag in cadă !Inchid ochi si ma relaxez,putin!

Raito:Aici erai Bella-cha!

Deschid ochi si il vad pe Raito în cadă si pe deasupra si gol!Asta nu ma lasă sa fac o baie nici singura!-_-

Bella:Doar unde vroiai sa fiu!
Raito:Cu mine în cameră,dar si aici e bine!

Spune si ma trage lipinduma de el!

Raito: Bella-cha corpul asta al tău mă excită destul de tare!Ce-ar fii sa ne jucam puțin!
Bella:Pai...

Înainte să-i spun ceva ma sărută!Un sărut pasional !Ok dacă asta vrea joaca o să-i dau joaca de no să mai poată!

Alexas

M-am plictisit,mam distrat nespus de mult torturandule pe alea,si acuma ce as putea face...Mmm.....!
Deodată ma trezesc cu Ayato deasupra mea,ce își imaginează că face!-_-

Alexas:Ayato ce faci?
Ayato:M-am plictisit Haide sa facem ceva!
Alexas:Pai date de pe mine si vom vedea ce face!
Ayato:La ce sa ma dau de pe tine,deja stiu ce vom face!spune rânjind pervers.
Alexas:Ayato  stai cuminte!

Acesta mă sărută,si eu ii răspund la sărut!După rupe sărutul pentru o gura de aer!Si continuă să mă sărute pe gât!Firar tu să fii,ai chef de nebuni!-_-

Laura

Deobicei nu e genul meu sa torturez oameni,dar acuma mi-a plăcut sa le fac sa sufere acele proaste,nar fii trebuit să se fii născut!!!
Am fost la baie să-mi curat sângele de pe mâini și după ies și ma duc in camera,observ ca Shu dormea ca de obicei,ma duc lângă el si ii sărut fruntea când mă ridic ca să plec acesta ma prinde de mână și ma trage in pat cu el deasupra mea!

Laura:Shu?
Shu:crezi ca după ce ai făcut asta te las sa scapi basma curata?
Laura:Dar...

Îl văd zâmbind si după ma sărută câteva minute după rupe sărutul pentru o gura de aer!
Se apropie de urechea mea!

Shu:Sa nu crezi ca asta e tot!

Shu Îmi da fiori în clipa asta!Stiu ce mă așteaptă!😓

Allys

Plictiseala,ce as putea face!Oh ce am adorat imaginea celor două arzând si urlând era așa de plăcut totul!

Kanato:Allys Vrei ceva dulce?
Allys:Da Kanato!
Kanato:Ma întorc imediat!

Si iese si se întoarce cu niste prăjituri cu ciocolată și cremă de vanilie!Kanato te iubesc!
Am început sa mâncam după ce terminăm ma așez mai bine în pat!

Kanato:Eu încă mai vreau ceva dulce!
Allys:Încă?

Îl văd uitanduse la mine si rânjind!Si ma trezesc cu el peste mine!

Kanato:Cred ca stiu ce as vrea!
Allys:Kanato?

Mă sărută,ador când face asta!Ok Kanato să știi că eu nus desertul tau!-_-

Sarah

Am terminat tortura cu Javrele alea,am mers si am făcut o baie sa șterg sângele ăla împuțit!!Si mam dus după în camera mi-am luat hainele și m-am schimbat!Ma întreb unde e Reiji,mie foarte  dor de el!
Mă așez în pat ,tot ma întreb unde e!

Reiji:Ți-am lipsit?

Mă ridic în fund si il observ pe Reiji în pragul uși intra si închide ușa!

Sarah:Mmmm...
Reiji:Cred ca asta înseamnă Da!

Mă trezesc cu el peste mine!

Reiji:Si tu mi-ai lipsit mie!

Spune si ma musca de ureche de ma face sa scot un sunet!Firar tu!După ma sărută!Ok o so pățești rău de tot pentru că mai muscat așa de tare de ureche!

Reina

Mai vreau sa le torturez pe alea dar nu mai am ce tortura din ele,sunt împușcate în tot corpul,taiate,arse,dat sare pe ele,rupte mâini picioare  si  ghiele în cap!
Acum ma relaxez în pat,oare unde e Yuma ca nu l-am văzut deloc!

Yuma:Dacă ma cauți aici sunt!

Îl observ in pragul uși și intră și închide ușa!

Yuma:Vrei?

Îmi arată un coș cu cireșe si struguri!

Reina:Îmi dai?
Yuma:Hi!cum sa nui dau blondinei mele!!

Si se asează lângă mine si începem sa mâncam!Fructele din gradina lui sunt așa de bune!!Terminăm si Yuma pune coșul pe noptieră!

Yuma:Eu merit o recompensă pentru asta?Spune rânjind!
Reina:Cred ca da!

Atâta a trebuit sa spun si era deasupra mea fără tricou!Yuma are un abdomen de vis!
Imi sărută gâtul și mă musca de el!Credeam ca doar ne jucam nu Si ma torturez un pic!Firar tu!

Criss

Ce sa fac acuma,mias Dori tare sa le mai torturez pe târfe dar nu mai am ce!
Am intrat în cameră si il vad pe Kou întins în pat!

Kou:O neko-cha aici erai!
Criss:Da!
Kou:Unde ai fost mi-ai lipsit pt mult neko-cha!Spune bosumflat!
Criss:Hihi!Si tu mie!
Kou:Haide aici neko-cha!

Mă duc lângă el si ma trage de mână în pat cu el deasupra mea!

Kou: Neko-cha Hai sa ne jucam!
Criss:Să ne jucam?-_-
Kou: Știi la ce mă refer neko-cha!

Îmi sărută gâtul și mana lui era pe sânul meu!Kou tie chiar îți place să te joci!!-_-

Liz

Am făcut un duș și m-am spălat de sângele ala nenorocit după am mers să-mi curat colecția!
Am terminat de curățat toată colecția,dupa aud usa si il vad pe Azusa intrând!

Liz:Bine ai revenit Azusa!
Azusa:Da!hi!

Îmi continui treaba sa curat un cuțit care l-am omis!După simpt cu Azusa își incolaceste mâinile în jurul taliei mele!

Liz:Să întâmplat ceva Azusa?
Azusa:Nu Liz-cha doar mi-a fost dor de sotia mea!
Liz:Si tu mi-ai lipsit Azusa!

Îmi Da drumul si ma prinde de talie si ma sărută!Wow Azusa Ai lipsit doar câteva ore și ai chef de nebuni!Hihi!

Kora

Am ieșit în grădină castelului,sa iau o gura de aer,ma întreb dacă Subaru crede ce i-am spus!Oh!
Chiar vreau să-și revină Subaru si să-i pot spune vestea,trebuie sa existe o cale să-și revină o să merg în bibliotecă și să caut până găsesc ceva!!

Scuze daca sunt greseli!

Diabolik Loves:Prieteni din copilarieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum