Capitolul 13

377 26 5
                                    

Kora

Se pare că l-am iertat pe Subaru pentru faza aia de aseară!N-am ce face îl iubesc prea mult si faptul ca a făcut asta findca era gelos mi-a dat o stare de fericire!!!Hihi!
Deodată ușă este izbita si intra Criss,Liz,Kara si Kou ,Azusa si Ruki si încuie ușă!

Kora:Ce pula mea faceți!!!
Kou:Scuze Kora-cha ca dăm busna așa!
Liz:Scuze!
Kora:Ok Dece ați încuiat ușa și scopul vizitei!

Vine lângă mine!

Ruki:Pai azi e ziua lui Yuma!
Reina:E ziua lui!?

Si o văd cocotata cu capul în jos la geam!

Kora:Fă ce plm faci!!!?
Reina:Exersăm zborul!
Criss:Invers!
Liz:Fă fusta!!!

Si le pune mâna la ochi lui Ruki si Azusa!!

Reina:O Scuze!

Si intra pe geam și vine lângă noi!

Reina:E ziua lui???
Azusa:Da...
Reina:Ok deci ce facem!!!
Ruki:Nu stiu de asta am venit la Kora!
Kora:Petrecere surpriză!
Noi:Ok!

Ii chemăm si pe ceilalți cu excepția lui Yuma!!

Ayato:Ce e?
Alexas:Mmmm...ce vreți??

Si le spunem că e ziua lui Yuma Si vrem să-i dăm o petrecere surpriza!

Bella:Ok ajut!
Laura:La fel!
Sarah:O petrecere surpriza interesant!!!
Allys:Voi ajuta!!
Kara:Contati pe mine!
Băieți:Si pe noi!
Kora:Ok!Eu,Subaru,Azusa,Liz,Kara,Ruki ne ocupăm de decorațiuni!Ayato,Alexas,reiji,Sarah va ocupați de mâncare,Allys si Kanato de tort si prăjituri,Kou,Criss,Shu si Laura de muzică!Bella si Raito de băutură!
Reina:Dar eu??
Bella:Tu îl vei tine ocupat pe Yuma!
Reina:Floare la ureche!

Si pleacă după el!Noi ne apucăm de treabă!!Încercăm sa agat baloanele dar era prea sus simpt cum sunt ridicata si cand ma uit era Subaru!

Subaru:Ajungi acum pitico?
Kora:Hhi!Da mersi!

Si ma pun să pun baloanele!Ceilalți erau uni în bucătărie alți după prăjituri și tort Ba după băutură sau muzica!Sper ca Reina să-l țină ocupat până terminăm!

Reina

Undei lunganul meu!O Uitel era afară pe o bancă pare trist!Mă duc la el!

Reina:Hei Yuma!
Yuma:O salut blondino!

Si ma așez lângă el!Pare trist Dece?

Reina:Ești Ok?
Yuma:Da Nu-ți fa griji blondino!
Reina:Dacă e ceva îmi poți spune orice!

Si il iau în brațe și imi răspunde la îmbrățișare dar era ceva diferiți parcă la cum mă strânge in brațe simptiam precum el n-ar vrea să îmi mai deie drumul parcă să nu ma piardă!

Reina:Ești chiar în regulă Yuma?Pe mine nu ma poți păcăli!
Yuma:Oh..așa se pare blondino!Doar ca azi chiar as vrea sa se termine mai repede!
Reina:De ce?
Yuma:Prea multe întrebări blondino!
Reina:Mmmm....
Yuma:Hai nu te supăra!

Si ma ia în brațe!Nu cred că asta e motivul de care e el supărat e altceva!
Deodată primesc mesaj ca totul e gata!

Reina:Yuma Hai în casă te rog vii?
Yuma:As vrea sa mai stau!
Reina:Te rog ...vrea să-ți arăt costumul meu pentru la Anu!
Yuma:Sună interesant!

Spune zâmbind pervers!Aoleu!!Si il iau de mână și mergem în casă!

Yuma:Ce pula mea au uitat astea sa plătească curentul!!
Reina:Aaaaa...

Si deodată se aprind luminile și s-ar astea strigând la multi ani si dând drumul la confeti peste tot!

Ei:La multi ani!!!!
Yuma:Aaaa....blondino?
Reina:La multi ani!!!Hihi!

Si il trag de bluza si il sărut!Si ii zâmbesc!Vin toți și îl inbratiseaza si ii urează la mulți ani!

Yuma:Ba va mulțumesc mult!Deci de asta blondino ai vrut sa mergem în casă!
Reina:Hihi!
Yuma:Sper ca ce ai spus e inca valabil!spune rânjind!
Reina:Aoleu!

După kanato si Allys aduc tortul!

Yuma:Voi l-ați făcut?
Noi:Da!

Si sufla în lumânări!!După ne băgăm la mâncat și dansând de rupe!!!!Era 22:00 ceasul si ies afară pentru o gura de aer!Ma bucur că se distrează!

Yuma:Oi Blondino Dece ai ieșit?
Reina:Vroiam o gura de aer!

Si vine lângă mine si ma ia în brațe!

Yuma:Mersi pentru asta!
Reina:Hihi!N-ai pentru ce!
Yuma:Si ce cadou îmi dai?spune uitanduse la mine ci un rânjet!
Reina:Hihi!Pai ai vrut să-mi vezi costumul nui așa?
Yuma:Da,!Dar parcă a fost o minciună ca să mă aduci în casă!
Reina:Mmm..asa am spus dar dacă totuși e ziua ta o sa îți arăt un costum dar nu e pentru la anul!
Yuma:Sună interesant!Poate e si ceva în plus!

Kya privire perversa la orizont!!După intrăm si continuam petrecerea!Cu toți erau terminați!
M-am dus în camera se pare că Yuma na uitat !Oh si de unde pana mea să iau un costum!???Până la urmă găsesc unul dar.....

Kya privire perversa la orizont!!După intrăm si continuam petrecerea!Cu toți erau terminați!M-am dus în camera se pare că Yuma na uitat !Oh si de unde pana mea să iau un costum!???Până la urmă găsesc unul dar

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Vai de mine!!😣
Aud bătăi în ușă!

Yuma:Oi ai terminat!?
Reina:Aaaa????

Si intra!Si se uită la mine si il vad roșind!

Yuma:Astai costumul??
Reina:Aaaa....da!

Se uită la mine câteva minute după îl văd rânjind!După se apropie de mine si ma prinde de talie!Si ma lipește de el!

Reina:Yuma...
Yuma:Hi!Arăți prea bine pentru a mă putea controla blodino!
Reina:Aaaa.....

Si păluga era peste mine în pat!!!

Yuma:Oricât de mult mi-ar plăcea sa te vad îmbrăcată așa aș dori sa vad ce e sub iepurașul asta!
Reina:Yuma...

Îl văd zâmbind si ma sărută!Am belito în seara asta!Macar are noroc cai ziua lui!!Deodată mie rece!

Reina:Aaaa!când ai făcut asta??
Yuma:Vampir ai uitată?
Reina:O Da!

Si il vad ca si el se dezbracă!Mama amicul lui mor aici!!!!!

Yuma:Îți place ce vezi blondino!
Reina:Recunosc ca da!Dar tie mult mai mult decât mie!
Yuma:Vad ca ști!No să doar de loc!
Reina:Sper ca Nuuuu!!!Aaaaaaaa!!!!

Doare in morți mati!!!!!!!!!Mai ales când a început cu dute vino!Să-mi bag picioarele!Aaaww!!!Dar începea să-mi placă!Ba să mor eu!!

Yuma:Observ câți place blondino!
Reina:Taci până nu mă răzgândesc idiotule!!!!!!

Si continuă!Fututeasi dar e bun nu gluma!!!Ay de viață mea pot sa mor fericită în clipa asta!!!!

Scuze daca sunt greșeli!
La multi ani amicul meu Yuma!!!să ai parte de multă iubire din partea lui Reina!!!

Diabolik Loves:Prieteni din copilarieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum