Capitolul 35

286 20 12
                                    


Sarah

Am fugit repede la baie,ca îmi venea să vomit!Cred ca e de la mâncarea pregătită de Reiji,dar deobicei când mănânc mâncare făcută de Reiji n-am nimic!Mă spăl pe față și ies din baie ii aud vocea cotoroantei de Beatrix,care ii certa pe servitorima duc la ea!

Sarah:Ai putea să nu-mi mai certi servitori?-_-
Beatrix:Nu e vina mea că sunt niște needucati!
Sarah:Iartai ca n-au avut o viață ca a ta!-_-
Beatrix:Se vede că și tu ai nevoie de niste ore de maniere!Nu-mi vine sa cred ca Reiji să căsătorit cu tine după ce le-am interzis să nu se mai apropie de voi!
Sarah:Deci de asta mama nu mă mai lua sa vin în vizită la voi! Ca fiul tău să nu mai umble după mine!Făcând asta sa nu ma mai vada sentimentele lui au crescut,deci pot spune că tu ești vinovată ca ma ai pe mine ca nora dar îți spun un lucru poate nu-l suportam eu pe Reiji dar acuma țin mult la el si il iubesc!
Beatrix:Îl iubești ,ma faci sa rad tu te-ai căsătorit cu el pentru că e prințul regelui vampirilor din pentru că îl iubești vrei sa profiți de naivitatea fiului meu si îți spun cal cunosc pe Reiji si deobicei lui nu-i prea place să fie cu o fată mai devreme sau mai târziu se va plictisi de tine!

Poftim ce tot îndruga acolo!!??

Sarah:Ba..nu-i adevărat!
Beatrix:Oh micuto ,sa știi că  fiul meu când stătea cu o fată stătea o vreme după se plictisea si o lasă,poate să căsătorit cu tine dar sa știi ca oricând se poate plictisi de tine doar știi bărbați vampiri pot face ce vor dacă vor se mai pot căsători de câte ori vor si pot face ce vor cu soțiile lor!
Sarah:Reiji Nu e ca alți!!
Beatrix:Serios mai vedem noi!Sa ai o zi frumoasa!Spune râzând

Si pleaca!Ma duc în camera mea si a lui Reiji!Eu una nu cred că Reiji va face asta doar sunt sotia lui si ma iubește,dar dacă are dreptate dacă Reiji se va plictisi de mine?!Lacrimile încep să-mi apară ,dacă e chiar adevărat doar Beatrix e mama lui îl cunoaște!Lacrimile nu îmi dispar!Deodată aud o voce era a lui Reiji!

Reiji:Sarah dece plângi?

Spune ingrijorat si vine si imi ia fața în mâini!

Sarah:Nu..e nimic!

Îmi întorc privirea dar Reiji Ma obliga să-l privesc!

Reiji:Nu-mi place sa ma minți Sarah știi asta!
Sarah:Da...
Reiji:Ok spunemi dece plângi?

Si încep să-i spun ce a spus Beatrix după ma uit la Reiji si il observ furios!

Reiji:Acea femeie întrece orice măsură!!Sarah!?
Sarah:Da?
Reiji:Să nu crezi nimic din ce spune ea !Eu niciodată nu mă voi plictisi de tine n de când te-am cunoscut am vrut sa fii a mea și acuma ești crezi ca după ce am reușit sa obțin ceea ce vreau o sa renunț ,nu!
Sarah:Reiji...

Reiji Ma sărută,are dreptate nu trebuie sa cred ceea ce spune idoata aia!

Reiji:No sa rămână așa dacă crede că poate sa se amestece în viața mea se inseala!Daca îți mai spune ceva să-mi spui si chiar ca voi avea grijă de ea din nou!
Sarah:Da...

La ce se referă ca va avea grijă de ea din nou?Ar trebui să-l întreb,nu vreau să-l supăr pe Reiji cu întrebările mele deci mai bine spun pas!Oh...

Reina

Am stat o vreme si m-am uitat în cartea găsită de băieți n-am mai găsit nimic nou Deodată observ ceva ciudat la o pagină ca pare mai groasă decât celelalte pagini iau un cuțit și încerc so desfac si dau peste o pagină secretă!

Reina:Bingo!

Si încep să citesc,se pare ca aici e o vrajă care poate întârzia lună neagra pentru jumătate de an!Adică dacă o folosim luna neagra va veni doar peste un an și  4 luni perfect,asa poate vom mai găsi niste chesti ma duc la Sarah si Kara si le arăt!

Diabolik Loves:Prieteni din copilarieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum