Liz
Frate maine e luna neagră ,de abia astept sa omor câteva victime !Miam ascuțit toate armele din colecție! Aud usa si il vad pe Azusa cu Mira in brațe intrând in camera! !!
Azusa:Hei Liz-cha!
Liz:Buna!
Azusa:Ce faci Liz-cha?
Liz:Imi ascut armele!Las armele pe masa si o iau pe Mira in brațe!
Azusa:Eu unul cred ca ar trebui sa stai deoparte maine!
Liz:Ce nu!Nu voi sta deoparte!
Azusa:E periculos Liz-cha!
Liz:Si pentru tine e din cate stiu nu e stilul stau sa lupți!
Azusa:Da dar acuma e altceva!
Liz:Azusa eu am mai multa experiență în a ma lupta,deci voi fii in regula!
Azusa:Dar. .Il trag de cămasă si il sărut, il inteleg ca isi face griji dar voi fii in regula eu una as vrea ca el sa steie deoparte ,nu e stilul lui sa lupte deci as vrea sa steie pe tuşă!Ziua asta trece repede si vina si ziua asta!O las pe Mira in grija tatălui ei si ies din cameră si ma duc sa vorbesc cu fetele in biblioteca!
Liz :Hei fetelor!
Fetele:Salut!
Sarah:Deci am aflat ca cei care vor ataca sunt chiar demoni-vampiri!
Bella:Tsk! Acele javre!
Alexas:Deci chiar ei va fii interesant!
Criss :Deci care e planul?
Kara:Acum puterile noastre sunt inutile dar se pare ca avem o mica cantitate de putere de transformare!
Reina :Adică ne putem transforma?
Sarah:Da datorită talismanelor care ne protejează!
Liz :Va fii interesant!Deabia astept sa omor mulți idioți !
Sarah
Am verificat daca totul e gata,si am aflat ca niste soldați dea i armatei regelui demon-vampir vin spre noi!Dar faza ciudata nu era condusa de insusi regele!Si mam gandit la ceva ,normal regele vampir-demon e prieten bun cu unchiul deci bar avea motive de război! Cred ca e altcineva in spatele a toate astea si regele vampir-demon nu stie nimic de asta!Ma duc si ii spun unchiului si a plecat urgent spre regatul regelui vampir-demon!Ma duc sus sa vad cat de aprobe e aceasta armata cam intro ora sunt aici la fix cand luna neagră va fii pe cer!Ma uit mai atent si observ ca sunt cativa vampiri-demoni dar in plus mai erau si vampiri puri ce naiba !!Ma duc si le alertez pe fete si pe gărzi sa fie pe poziti!!Verific daca copii sunt in siguranta se pare ca mătușa si servitoarele vor ace grija de ei!
Sarah:Se pare ca sunt si vampiri puri!
Reina :Vampiri puri??
Sarah:Da si am impresia ca regele vampir-demon nare nici o legătură cu asta!
Allys:Ce te face sa crezi asta!?
Sarah:El nu e aici,nar avea motiv de război fiindcă e prieten bun cu unchiul !
Bella:Sarah are dreptate!
Kara:Altcineva e in spatele acestor lucruri!
Kora:Dar cine?
Alexas:Credeti ca javrele alea au de a face cu ceva?
Laura:Fii sigura ca da!
Criss :De acord!
Liz :Deci in cam cât timp vor ajunge?
Sarah:In 45 de minute!
Reina :Cred ca ar trebui sa ne pregătim si noi!Trebuie sa aflu vin vin in spatele acest o lucruri e posibil sa fie de vina fii lui!Tsk, mam saturat de ei!!
Kora
Daca e Met si frați lui e clara treaba!Met,Subaru o sa te omoare cu mâna lui la fel si eu din vina lui Subaru ma pedepsit,mia interzis sa mai facem prosti o saptamana si eu una mor!!O sal jupoi de viu!!
Sarah spune ca ar fii timpul sa ne transformăm!
Eu mi am ales una din transformările mele preferate si am ca arma un bici!