Ik spring snel mijn bed uit en ren naar de badkamer. Ik ga snel naar de wc en was daarna mijn handen. Pfoe dat lucht op. Ik kijk in de spiegel en mijn gezicht betrekt. Ik heb dikke wallen, ben bijna net zo wit als een vampier en ik heb overal littekens. Ik kijk naar mijn wekker en zie dat het pas 4 uur in de ochtend is. Ik zucht en doe mijn pyjama uit. Ik stap onder de douche en was mijn lichaam. Ik gooi mijn hoofd naar achter en laat de waterstralen over mijn lichaam glijden. Dit had ik echt even nodig na alles wat er de laatste tijd is gebeurd.
Ik stap de douche uit en sla een handdoek om mijn lichaam. Ik droog me af en houd de handdoek om, zodat ik naar mijn kamer kan gaan. Ik pak lingerie uit mijn kast en loop dan terug naar de badkamer. Ik draai me zo dat ik mezelf niet in de spiegel zie. Ik trek snel mijn lingerie aan en loop dan terug mijn kamer in. Ik pak mijn telefoon en kijk wat voor weer het word. Glimlachend loop ik naar mijn kast en trek er een jurkje met allemaal bloemetjes uit. Ik doe het jurkje aan en probeer met foundation alle littekens en sneeën weg te werken.
Ik hoor gekraak op de trap, dus dat betekent dat het al half 6 is. Ik heb dus nog drie kwartier voor ik weg moet. Ik kijk nog een keer in de spiegel en doe dan wat mascara en eyeliner op. Ik loop de badkamer uit richting de trap terwijl ik mijn haar in een paardenstaart doe, waarbij er allerlei plukjes uitvallen.
Ik ben bijna bij de trap als ik van achteren vast gepakt word en dan tegen een bovenlichaam aan word gedrukt. Ik wil gillen, maar er wordt een hand op mijn mond gelegd. Ik kijk bang om me heen en zie dan dat alle deuren nog dicht zitten, dus iedereen slaapt nog. Dus er loopt hier gewoon en vreemdeling in huis! Ik ril van die gedachten en stribbel tegen. Ik kijk of ik iets scherps zie liggen, misschien een mesje, maar ik zie niks. 'Als je nou meewerkt is het helemaal niet zo erg,' sist een mannenstem in mijn oor. Ik knik, maar bedenk wel iets om uit zijn grip te komen.
Ik word een kamer ingeduwd en zie dat het de logeerkamer is. Ik kreun, hij kan elke kamer kiezen en hij kiest deze. De kamer waar geen badkamer bijzit, maar wel twee sloten opzitten. Ik word tegen een muur geduwd en zie dat het een jongen is van mijn leeftijd. Lang kan ik niet kijken, want hij begint me allemaal kusjes in mijn nek te geven. Na een paar seconden begint hij op een stukje vel te zuigen en moet ik een kreun onderdrukken. Hij grijnst en duwt me harder tegen de muur. Langzaamaan begint hij richting mijn mond te gaan, waardoor ik bang uit mijn ogen kijk. Als hij zijn lippen op de mijne wil plaatsen draai ik snel mijn hoofd, zodat hij mijn wang raakt. Hij gromt en draait mijn hoofd zijn kant op. Hij kan dit niet maken. Ik wil niet mijn eerste kus aan hem geven.
Ik hoor een wekker afgaan in een kamer en ben degene die de wekker heeft uitgevonden nu heel erg dankbaar. De jongen voor mij begint zachtjes te vloeken en drukt zijn lichaam als nog tegen mijn lichaam. Hij doet snel allebei de sloten erop en gaat met zijn handen over mijn benen heen langzaamaan naar boven. Verdomme, waarom heb ik een jurkje aan gedaan vandaag. Wanneer hij bij mijn heupen is glijden zijn handen naar mijn kont. En nu denk je vast van, waarom gilt ze niet gewoon? Nou er zit een doekje in mijn mond, waardoor je alleen maar gemompel hoort. HIj knijpt in mijn kont, waardoor ik een gilletje laat en hij mij een stomp in mijn buik geeft. Ik klap dubbel en hij draait mijn lichaam om, zodat mijn voorhoofd nu tegen de muur komt. Hij plaatst mijn handen boven mijn hoofd en hij tilt mijn jurkje op. Hij streelt mijn rug en geeft er allemaal kusjes op.
'Jamira, waar ben je je bent namelijk niet in je kamer?!' Ik hoor Nick schreeuwen en wil wat terug schreeuwen, maar word dan ruw omgedraaid. Hij gooit het doekje uit mijn mond en gebaart dat ik stil moet zijn. 'Jamira ben je misschien beneden?' 'Ik be-' De jongen voor mij drukt zijn lippen op die van mij, waardoor ik schrik en achteruit deins, ook al kan dat bijna niet meer. Langzaamaan beginnen er tranen over mijn wangen te stromen.
'Ben je in de logeerkamer? Wat doe je daar?' 'mhpmph,' hoor je zachtjes uit mijn mond komen. De jongen slaat mij op mijn wang en gebaart dan dat ik niemand hier iets over mag zeggen. 'Als je dit wel zegt ga ik de volgende keer verder,' fluistert hij. Ik slik, volgende keer. Komt hij nog een keer? Hij grijnst en haalt dan de sloten ervan af. Ik kijk hem verbaasd aan, dan ziet Nick hem toch?
Hij loopt de deur uit en Nick kijkt hem vrolijk aan. 'Hé gozer, je bent er al zo te zien!' Die jongen waarvan ik de naam nog steeds niet ken knikt blij. 'Ja, ik dacht laat ik mijn beste vriend wat eerder ophalen op zijn laatste dagje bij ons op school.' 'Hey Jamira ik zie dat je Renzo al kent, aardige gozer hé?' Ik knik stomverbaasd en loop dan snel naar mijn kamer. 'Ik zie je nog wel een keer.' zegt Renzo aardig en loopt dan weg. Ik werk mijn make-up bij en pak dan al mijn spullen voor school. Ik maak nog een ontbijtje voor mezelf en pak dan mijn fiets om naar school te fietsen. De laatste keer daarna altijd samen met Nick.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit is echt erg! Ik heb al 7 dagen niet meer geupdate (of hoe je dat ook schrijft) en dan kom ook nog eens aan met zo'n saai hoofdstukje. Ik ben echt erg en ik heb geen excuus ervoor. Ik heb er gewoon niet aan gedacht.😓Het spijt me echt heel erg!😔 Volgende keer een hoofdstuk met meer actie ofzo. Want ja ze gaat weer naar school en daar is iedereen weer😕
Ik hoop zo snel mogelijk weer een update te posten☺️
Adios potatoes😘
JE LEEST
Pesten! (Aan het herschrijven)
ActionDit boek gaat over een meisje Jamira. Ze is aardig, behulpzaam en verlegen. Ze zit op de havo in het laatste jaar. Ze gaat naar een andere school, omdat haar ouders gescheiden zijn. Jamira doet haar best om nieuwe vrienden te maken, maar ze kent nie...