P.o.v Jamira
Ik pleur mijn fiets op de grond en ren naar mijn kamer. Ik val neer op mijn bed en laat de tranen stromen. Mijn mascara loopt uit en mijn hele kussen word nat, maar het maakt me niet uit. Niks maakt mij nog uit.Degene waar ik verliefd op ben gaat met een ander. Ik heb het met mijn eigen ogen gezien. Mijn moeder haat me en wilt mij niet als dochter. Iedereen heeft mij bijna naakt gezien. Er zijn filmpjes waarop het lijkt alsof ik met drie jongens naar bed ga. Ik word gedwongen om opdrachten uit te voeren, anders ga ik dood. Niemand wilt mij. Waarom leef ik nog? Waar leef ik nog voor? Ik kan net zo goed gewoon dood gaan. Misschien geven Isabel en Nick ook niet om mij. Proberen ze mij hun te laten vertrouwen, maar laten ze me daarna keihard vallen. Waarom zou ik wachten tot Luca me dood maakt als ik het ook zelf kan?
Ik ren naar de badkamer en zoek naar iets scherps. Ik hoor beneden de deur open en dicht vallen, dus doe ik de badkamerdeur op slot. Ik zie een scheermesje en breek die kapot. Ik drukt het mesje op mijn polsen en begin er in te snijden. Ik schreeuw het uit van de pijn en tranen glijden over mijn wangen, maar ik verdien de pijn. Ik snijd nog meer sneeën in mijn polsen en druk het mesje dan in mijn andere pols. Het bloed stroomt uit mijn polsen en glijd over de grond heen. Ik begin duizelig te worden, maar het boeit me niks.
'Jamira wat ben je aan het doen?!' 'Ga weg!' Mijn stem bestaat uit alleen maar pijn en ik begin weer te huilen. Ik zie het bloed dichtbij de deur komen, maar heb geen energie meer om het te stoppen. Ik wankel heen en weer. 'Jamira is dat bloed van jou?' 'Ja!' Ik begin weer te huilen en dezelfde woorden herhalen zicht de hele tijd in mijn hoofd. Niemand houd van je. Waarom leef je nog? Wat heeft het voor zin? Maak er een einde aan!
'Open gelijk de deur!' Ik hoor Nick bonken en vloeken. Hij begint te trappen tegen de deur die het elk moment kan begeven. 'Laat mij! Ik verdien de dood.' 'Nee Jamira, je weet dat dat niks helpt!' Nog een trap en ik zie de deur omvallen. Ik zie hem op mij afrennen, maar hij is te laat. Ik laat me neervallen op de grond en sluit mijn ogen genietend. Ik laat me meenemen naar de duisternis en geef me helemaal over. Rust!
--------------
Dit was het einde van het verhaal ik hoop dat jullie het een leuk boek vonden!? Love u all❤️Grapje! Ik hou niet van dat soort einde's. Dat vind ik altijd zielig.
------------
*voor het gedeelte dat Jamira binnen kwam stormen*P.o.v Oliver
Ik trek Sherly tegen me aan en zoen haar vol op de mond. Het voelt niet goed, maar Jamira deed het ook bij mij. Ik stel me voor dat het met Jamira is en het voelt al fijner. 'Zullen we naar mijn huis gaan,' fluister ik hees in haar oor. Ze knikt gretig en ik trek haar mee naar mijn auto. Ze stapt in de auto en ik leg gelijk mijn hand op haar bovenbeen. Ze begint te giechelen en ik vind het gelijk een vreselijk geluid. Net een stikkende hyena. Jamira heeft zo'n schattige giechel waar je uren naar kan luisteren en als ze bloost is ze zo schattig. Ik staar dromerig voor me uit, maar bedenk me dan dat dit niet Jamira is. Ik moet gewoon afleiding. Zij gaat ook met andere jongens naar bed en ze wilt mij ook niet, dus is het haar eigen schuld. We moeten gewoon verder met ons eigen leven ook al word dat moeilijk voor me als ik haar elke dag zie op school.Ik stop op de oprit van mijn huis en loop naar de andere kant van de auto. Ik open de deur en ze springt gelijk op me. Ik zucht inwendig. Ik trek haar mee naar binnen en zie mijn moeder in de keuken. 'Ga maar alvast naar mijn kamer, ik kom zo.' Ze knikt en loopt dan heupwiegend naar boven. Ik loop snel naar mijn moeder en geef haar een kus op de wang. 'Ik ben boven.' Ze knikt en ik loop snel naar boven.
Seksueel getinte scène! Wil je dit niet lezen moet je door scrollen tot de streep met puntjes.
Ik hoor gekreun uit mijn kamer komen en open snel de deur. Sherly ligt in haar lingerie op mijn bed en ze verwend haar zelf al. Als ze mij ziet kijkt ze me verlangend aan en staat op. Ik doe snel de deur dicht en ze komt op me aflopen. Ze bijt op haar lip en zakt langzaam door haar knieën. Ze glijdt met haar handen over mijn lichaam en pakt dan mijn handen vast. Ik trek haar naar me toe en druk mijn lippen op die van haar. Ze gaat gelijk mee in de kus en ik vraag om toestemming. Die ze me ook geeft. We zoenen wild verder waarbij ik haar tegen de muur druk. Ze slaat haar benen om me heen en haar handen in mijn nek. De zoen word wilder en ik leg haar op mijn bed. Ze klemt zich strakker om me heen, waardoor ze niet op het bed komt te liggen. Als we los laten leun ik boven haar met mijn ellebogen aan allebei de kanten en kijk haar diep in de ogen. Ze glimlacht naar me en ik glimlach terug. Zij drukt dit keer haar lippen op die van mij en ik ga er in mee. Onze tongen spelen een strijd tot ze terug trekt. Ze pakt de rand van mijn t-shirt en trekt die over mij hoofd heen. Ze gaat op mijn schoot zitten en volgt de lijnen van mijn six-pack. Ik huiver en druk mijn lippen weer op die van haar. Ze gaat met haar handen over mijn borst naar mijn buik en dan richting mijn broek. Een rilling gaat door me heen en ze trekt mijn broek uit. Ik beland boven op haar en begin haar allemaal kusjes te geven vanaf haar kaak naar haar sleutelbeen. Wanneer ik haar een kusje geef in haar nek verschijnt er kippenvel, waardoor ik begin te grijnzen. 'Gevonden.' Ze grinnikt en ik begin op haar plekje te zuigen. Een kreun verlaat haar mond en ik ga rustig verder. Ik duw de bandjes van haar bh van haar schouders af en maak hem aan de achterkant los. Haar bh verdwijnt en ik kijk er met een grijns naar. Ik begin haar kusjes te geven bij haar borsten en speel er wat mee. Een kreun verlaat weer haar mond en ik zie haar hand naar beneden gaan, haar slipje in. Ik kus haar buik en stop dan bij haar slipje. Ze hijgt helemaal en langzaam trek ik het slipje uit. Ik gooi het op de grond en geef haar een kusje waar haar vingers zitten. Ze haalt haar vingers snel weg en ik kijk naar haar. Ze bijt op haar lip en ik zie dat ze eigenlijk best wel knap is. Ik kruip tussen haar benen door en druk mijn lippen weer op die van haar. Mijn hand gaan naar beneden langs haar rondingen en ik kom uit bij haar vagina. Mijn vingers glijden er soepel in en ik voel haar schrikken. Ze begint meer te hijgen en kijkt me met lust in haar ogen aan. Ik ga harder en ze begint te kronkelen. Ze kreunt een paar keer en net wanneer ze klaarkomt stop ik. Ze laat zich weer neervallen en ik grijns. Daarna pakt ze de rand van mijn boxer vast en trekt die naar beneden. Ze kijkt er met grote ogen naar en dan naar mijn gezicht. Mijn kleine vriend is al aardig stijf geworden, dus ik ga weer terug liggen. Ik kijk haar vragend aan en ze knikt. Ik kom langzaam in haar en begin haar weer te zoenen. 'Mhm Oliver,' fluistert ze kreunend. Ik ga harder en ze begint meer te kreunen, hetzelfde geldt voor mij. Ik zoen haar vurig en we spelen een spelletje met onze tongen. Ze begint weer te kronkelen en iets later komt ze klaar. Ik ga gewoon door en zie haar naar iets kijken, maar dan snel weer naar mij. Ze begint wilder te doen en ik weet niet waarom, maar ik vind het niet erg. Ik begin ook te hijgen en meteen daarna kom ik klaar in haar. We gaan nog even door en vallen dan uitgeput neer in bed.
'Je was lekker Oliver, moeten we vaker doen.' Ze kijkt me grijnzend aan en knipoogt. 'Daar ben ik het helemaal mee eens.' Ik ga weer bovenop haar liggen en kus haar dan teder op de lippen. We verwikkelen weer in een tongzoen, maar dit keer een liefdevolle en rustige. Ze slaat weer haar benen om me heen, waardoor ik zo bij haar naar binnen glij. Ze laat een verschrikt kreetje, maar kijkt mij dan grijnzend aan. We blijven een tijdje zo zitten en gaan dan samen douchen. Even later liggen we in een verschoond bed met kleren aan.
......................................................................................................................
'Het misschien niet heel erg romantische, maar zou je mijn vriendin willen zijn?' 'Tuurlijk Oli!' Ze drukt een kort kusje op mijn lippen en legt daarna haar hoofd op mijn borst. Ik sla mijn armen om haar heen en trek haar tegen mij aan. Ze zucht gelukzalig.
Zou ik het goed hebben gedaan? Heb ik de juiste keuze gemaakt? Zou ik gelukkig worden samen met haar? Kom ik zo over Jamira heen? Zou ik zonder haar kunnen leven? Allemaal van dat soort gedachtes spoken door mijn hoofd.
Mijn kamerdeur word open gegooid en een woedende moeder met betraande ogen komt binnen. Ik schiet gelijk overeind en sta op. 'Mam wat is er? Is er iets erg gebeurd?' Ze kijkt boos naar Sherly en ik sla beschermend mijn armen om haar heen. Mijn moeder kijkt me vies aan en ik kijk haar niet begrijpend aan. 'Wat doe je met haar?' Ze spuugt het laatste woord uit alsof het iets heel ergs is. 'Zij, Sherly is mijn vriendin.' 'Wat gaat er toch om in die hersens van jou. Terwijl jij seks hebt gehad met dit mormel hier.' Ze stopt haar zin en ik kijk haar boos aan. 'Ze is geen mormel! Ze aardig, lief en knap, dus wees niet zo onbeleefd.'
Mijn moeder kijkt me hoofdschuddend aan en stapt dan de kamer uit. Ze stopt voor de deur en draait zich om. Ze kijkt me teleurgesteld aan en zucht dan. 'Terwijl jij bezig was met haar is Jamira hier langs geweest en heeft ze jullie samen gezien. Ze is huilend weggerend en even later kreeg ik haar broer aan de telefoon die helemaal overstuur in het ziekenhuis was.' 'Dus wat kan mij dat boeien.' Ze kijkt me boos aan. 'Ik weet niet wat er allemaal is gebeurt in haar leven, maar volgens mij was dit, alles wat jullie samen hebben gedaan net in dat bed, de druppel voor haar.' Ik kijk haar vragend aan. 'Ze heeft zelfmoord gepleegd.'
De woorden komen hard aan en ik verstijf gelijk. Zelfmoord, dood, Jamira. 'En ik dacht nog wel dat jullie samen kwamen. Ik ben heel erg teleurgesteld in je Oliver.' Ik slik en kijk naar de grond. 'I-is ze dood?' 'Ik weet het niet, maar de kans dat ze dood gaat in deze paar uur is groot. Ze weten nog niet of Nick op tijd was, omdat de hele badkamer bebloed was met haar bloed.' Ik krijg het benauwd en schud met mijn hoofd. 'Nee.' Fluister ik zacht. 'Nee. Dit kan niet.' Ik loop heen en weer. 'Nee! Ze mag niet doodgaan.' Een traan glijdt over mijn wang en ik veeg hem ruw weg.
'Hè het komt wel goed.' Sherly wilt mij aanraken, maar ik stap naar achteren. 'Raak me niet aan. Het is uit. I-k kan het niet.' Ze kijkt me begrijpend aan. 'Weet ik.' Zegt ze. Ik kijk haar verbaasd aan. 'Ik weet dat je van Jamira houdt. Je kan het aan je zien. Nou ga snel naar haar toe voor dat het te laat is. We blijven gewoon vrienden, goed?' Ik knik blij en geef haar een knuffel. 'Bedankt. Ze knikt naar mij en glimlacht. 'Go!'
---------------------
Euhm ik weet niet echt wat ik moet zeggen. Denken jullie dat Jamira het overleeft? Zou Nick op tijd zijn geweest? En waar is Luca opeens gebleven? Heeft hij alles gezien? Zo ja, wat zou hij gaan doen?Oehhh en nog iets! Hierna komen nog een à twee hoofdstukken en dan waarschijnlijk de epiloog😏.
JE LEEST
Pesten! (Aan het herschrijven)
AcciónDit boek gaat over een meisje Jamira. Ze is aardig, behulpzaam en verlegen. Ze zit op de havo in het laatste jaar. Ze gaat naar een andere school, omdat haar ouders gescheiden zijn. Jamira doet haar best om nieuwe vrienden te maken, maar ze kent nie...