Alışveriş yapmak her zaman en sevdiğim hobilerimden olmuştur ahbab! Bunu biliyor musun ?
" ahbab mı? Bu kelimeyi kullanıyor musun gerçekten? "
evet kullanıyorum "ahbab" samimi geliyor .
"Seni sevdim ahbab ! Samimi insanları severim "
anlaştık ahbab ee nereye gidiyoruz ? "daha önce seul 'de hiç alışverişe gittin mi ?"
Hmm evet aslında gittim ama pazara..
" pazara mi ? " Evet neden sasirdin. "yoo aslında şaşırmadım ama bugün gideceğimiz yere daha önce gittigini hiç sanmıyorum ." Eminim güzel bir yerdir ahbab !
" Bana ahbab demeye hala devam edicekmisim ? " Neden hoşuna gitmedi mi ?
Yoo hayır hoşuma gitmedi değil de ..fazla kullanıyorsun sanki.
Sana bir şey sorabilirim miyim ?
"Tabi sor "
Hayatından memnun musun ?
" Nasıl yani ? "
Ünlülerin hayatları beni her zaman meraka sokmuştur . Bunu şimdi sizinle aynı evde yaşayarak öğrenicem ama ...
"Ama ne ? "
Siz çok normal gözüküyorsunuz ( güler )" daha ilk günden buna karar vermen
.... çok zorlanıcaksın çokBen mi ? çok zorlanacağımı sanmiyorum ama ....
Şoför : Geldik efendim burada inebilirsiniz
" sen gidebilirsin , iki saat sonra bizi gelip burdan al. seni burda bekliyor olacağız .
Kyungsoo burası gerçekten çok güzel
Şunlara bak daha önce hiç görmemiştim .
" daha önce hiç gormedigin bir yer olacağını soylemistin.Eee ne duruyoruz alışverişe başlayalım o zaman.....
●2 saat sonra ●
Yemek için gerekli malzemeleri almış
Fakat zamanımız olduğu için biraz daha gezmek istiyorduk tabi ben istiyordum çünkü daha önce böyle harika bir yer görmemiştim . Görmüştüm ama böylesini görmemiştim diyelim biz ona." kyungsoo beraber Alışveriş yapalım mı? "
- gereken herşeyi aldık diye hatırlıyorum
" evet ama ben kıyafet alisverisinden bahsetmistim hem üyelere de birşeyler alırız "
- bu iyi bir fikre benziyor , o zaman
Seni her zaman en iyi ve güzel kıyafetler satan bir yere goturebilirim." bu harika olur "
Evet ilk mağazaya giriş yaptık fazla büyük ve rengarenk bir mağaza olması benim buraya girip bir daha çıkmama gibi bir ihtimali aklıma getirebiliyordu . Eminim ki elimde binlerce kiyafetle bu mağazadan ayrılacağım tabi üyelere de birşeyler bakarız canıım.
" Mina burda sana yakışacak çok güzel bir elbise gördüm bakmak ister misin
Bu ..bu çok güzel kyungsoo ama bunu
Nerde giyebilirim hiçbir fikrim yok" 2 hafta sonra vereceğimiz partide giyebilirsin mesela ha ! Ne dersin ?
Iki hafta sonra parti mi var ?
Ve benim bundan haberim yok" Aslında daha yeni olduğun için
Seni Tanımıyorlar bu yüzden hem seninle tanışmak hem de senin bizim
Takildigimiz kişileri gormen güzel olur diye düşündüm ."Bu harika olur . O zaman bu elbiseyi alabiliriz .
" Anlaştık . "
Üyelere de birşeyler baktin mi peki
" elbette baktım bu paketlerle mağazadan çıkmamız zor olacağa benziyor .. hepsi çok ağır...
Neden zahmet ediyorsun mina ben taşırım.
" emin misin bu kadar poseti taşıyacağını sanmıyorum "
Ne ! Sen bana tasiyamayacagimi mi söylüyorsun yani ?
Bal gibi de taşırım hatta taşıyorum bak .....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXOnun Yeni Menajeri
FanfictionSonunda hayallerine kavuşmuştu ve EXO'nun menajeri olmuştu...