Harry's POV
Het was maandag ochtend en me wekker ging. Ik wil niet naar school! ik draaide me om en verborg me hoofd onder mijn kussen. die kut wekker bleef afgaan en ik draaide me om. ik keek op en zag dat het 7 uur was. SHIT!! ik zou Danny ophalen om half 8. ik sprong uit bed, ging snel douchen, kleden me aan en rende naar beneden. ontbijt? nee vandaag niet, ik pakte me sleutels deed de deur achter me dicht en reed naar haar huis. Ik deed de Radio aan en hoorde 'the Beatles - Black bird' ik zetten het volume op 30 en reed snel door.
Danny's POV
"Danny wakker worden het is half 7. je moet naar school" Ik keek op en zag mijn moeder boven me hangen met een big smile op der gezicht. Ik trok mijn deken over me hoofd en probeerde mijn moeder weg te duwen.
"Jaja ik kom al mam.." Ik hoorde haar de kamer verlaten en gooide mijn deken van me af. ik stapte met tegen zin uit bed en liep de badkamer in..jeetje lijkt net alsof ik een week niet heb geslapen...ik sprong snel de douche in en nadat ik klaar was met douchen kamde in me haar uit, poetste ik me tanden en kleden me aan. het was warm want het was gelukkig zomer dus ik deed een kort hoog broekje aan met een croptop en mijn lage rode Allstars. ik deed wat mascara op en liep naar beneden voor het ontbijt.
"Lekker geslapen mop?" ik keek mijn moeder aan die vrolijk aan de ontbijt tafel zat...
"uhmm, jawel heb gewoon geen zin in school." Ze begon te lachen en ik plofte op de stoel.
"dat snap ik, moet ik je naar school brengen?"
"nee Harry haalt me om half 8 op."
"oww dat is mooi, ik moet naar mijn werk namelijk..vanavond heb ik een vergadering en het word waarschijnlijk heel laat...misschien kan je Harry vragen om te blijven, dan ben je niet alleen."
"dat is een goed idee, ik vraag het aan hem." Ik hoorde een toeter buiten en toen ik door het raam keek zag ik Harry staan bij zijn auto.
"mam ik moet gaan hij is hier!" Ik gaf haar en knuffel en een kus en liep naar de deur.
"is goed mop, ik zie je morgen."
"hou van je."
"hou ook van jou." Ik rende naar buiten en zag Harry tegen zijn auto aanleunen. hij had een rood geruit bloesje aan..waar hij natuurlijk zijn mouwen vanaf had gehaald, zijn zwarte skinny en zijn zwarte laarsjes. hij had een zonnebril op zijn neus en een bandana in zijn haar.
"heyy babe."
"heyy hazz!" Hij gaf me een knuffel en deed mijn deur open. ik stapte in en hij liep naar zijn kant. hij stapte in en glimlachte naar me.
"Harry?"
"ja mop?"
"heb je misschien zin om vanavond langs te komen en te blijven slapen?" Hij starte de auto en reed weg.
"tuurlijk! dat weet je toch voor jou doe ik alles...maar waarom dan?"
"me moeder heeft een vergadering en het wordt heel laat dus ze zei dat ik jou moest uitnodigen..."
"ben blij dat ze met het idee kwam..." Hij knipoogde naar me en reed naar school. Harry is altijd al een interessanten jongen geweest. hij is lief, grappig, gek, leuk, sexy...ja ik heb een zwak voor hem...en misschien ben ik een beetje verliefd op hem....ik weet het super dom. verliefd zijn op je beste vriend..maar ik kan er niks aan doen.
Die jongen doet iets met me elke keer als ie naar me kijkt of me aanraakt krijg ik vlinders in me buik. dit duurt al 4 jaar maar toch moet ik het denk ik vergeten. alle meisjes op school zijn gek op hem, waarom zou die mij willen?
JE LEEST
Best Friends right?
ФанфикDanny en Harry zijn al jaren lang bevriend en doen alles samen. Wanneer Danny een vriendje krijgt begint Harry door te krijgen hoeveel hij eigelijk om haar geeft en ziet eindelijk in dat ie verliefd op haar is. maar hoe gaat hij haar dat vertellen...