Danny's POV
Ik wist dat ik het Harry moest vertellen en hem onder ogen moest komen maar ik durfde niet..wat als Harry boos wordt...
"ga je mee terug naar de klas?"
"ik durf niet.."
"snap ik mop maar laat je niet kennen, je bent beter dan hem..je kan dit!" Ik knikte. We liepen terug naar de les en gingen zitten op onze plek.
"leuk dat je er weer bent Danny, ik miste je al.." Hij glimlachte en ik keek hem vies aan. Hoe durft ie zo lief te doen tegen mij...alsof er niks is gebeurt..
"Nou jongens dit was de les, jullie mogen opruimen. Ik zie jullie de laatste les met Mentor uur." We pakte allemaal onze spullen en liepen zo snel mogelijk de les uit...
"Danny, kan ik je even spreken?"
"Nee sorry ik moet weg."
"Dan wil ik je na de laatste les even spreken...in verband met je afwezigheid net in de les."
"eikel." Ik liep snel weg en rende naar mijn vriendinnen.
"wat was er nou?" Vroeg Danielle.
"Hij wil me spreken na mentor les.. Ik wil niet alleen met hem zijn."
"zeg het tegen Harry dan kan hij mee." Ik keek perrie aan.
"Harry wordt gek als ie hoort dat James je leraar/Mentor is." Begon Eleanor.
"Hij moet het weten. Als je het niet verteld wordt hij juist boos, en is ie straks teleurgesteld in je omdat je het hem niet heb verteld." Voegde steph toe. Ik wordt gek maar ze hebben gelijk.
"Dat is waar. Ik denk dat ik het maar moet vertellen." We liepen de aula in en gingen aan ons vaste tafeltje zitten, waar we ook altijd met de jongens zitten. We waren diep in gesprek over hoe ik het hem moest vertellen.
"maar hoe?"
"uhmm breng het rustig." Zei Daan.
"Ja vertel hem gewoon het hele verhaal vanaf het begin." Ik knikte. Steph heeft gelijk.
"Gewoon duidelijk. En vraag Harry of ie niet boos wil worden...en.." voor Perrie verder kon praten werd ze afgekapt.
"Waarom zou ik boos worden?" We schrokken ons dood en keken om. Daar zagen we 5 jongens staan met een verbaasde blik op hun gezicht.
"Danny?" Harry keek me afwachtend aan.
"ik..ik moet met je praten."
"Moet ik me zorgen maken?" Ik haalde mijn schouders op.
"weet ik niet." Ik keek naar de grond en Harry pakte me hand.
"kom.." Hij glimlachte naar me en ik liep met hem mee. We liepen naar buiten naar het rugby veld. We gingen bij de tribune staan en hij keek me vragend aan.
"Wat is er mop?"
"Ik weet niet hoe ik dit moet zeggen maar.."
"Maak je het uit?" Hij keek me geschokt aan en ik zag dat ie tranen in zijn ogen kreeg. Ik schudden me hoofd en pakte zijn gezicht vast.
"Nee, Nee dat zeker niet. Waarom denk je dat?"
"Om hoe je je zin begon.."
"Nee ik.." de woorden kwamen niet naar boven
"Vertel het maar mop."
"James." Harry zijn gezichtsuitdrukkingen veranderde meteen.
"Heeft ie je weer een berichtje gestuurd?" Ik zag woede in zijn ogen komen en ik werd best wel bang.
JE LEEST
Best Friends right?
FanfictionDanny en Harry zijn al jaren lang bevriend en doen alles samen. Wanneer Danny een vriendje krijgt begint Harry door te krijgen hoeveel hij eigelijk om haar geeft en ziet eindelijk in dat ie verliefd op haar is. maar hoe gaat hij haar dat vertellen...