Part 31

1.9K 52 18
                                    

*Harry*

H: waar gaan we heen?

Lo: naar de meiden..

H: echt?

Z: ja we laten ze niet alleen uitgaan haha we laten het ze alleen denken!

Li: haha inderdaad! Dave zei dat ze der waren dus gaan we er heen!

We kwamen aan bij de club en stapte uit de auto..meteen werden we bedolven door paparazzi.

"Harry had Danny een verloving's ring om?"

"Gaan jullie trouwen? Harry? Harry?"

Ik draaide me naar de paparazzi en keek ze aan met een grote glimlach.

H: ja we gaan trouwen!

Ze riepen nog een hoop maar ik liep met de jongens langs Dave en stapte naar binnen.

Da: ze zitten in de VIP ruimte jongens.

Li: Dankje Dave!

We liepen door en kwamen aan bij de meiden. ik keek rond maar zag Danny en Perrie nergens...Zayn keek me vragen aan en we liepen naar de dansvloer..

Z: waar zijn ze?

H: geen idee..

Op dat moment kwam Perrie aan rennen en stond met grote ogen voor me..

P: H..Harry..

H: wat is er?

P: Danny...

H: WAT?

P: Nathan valt haar lastig hij wil der niet los laten...alsjeblieft...ik weet niet wat ie probeert maar wordt niet boos op haar...ze kan er echt niks aan doen..

H: waar is ze?

P: daar!

Perrie wees in de richting van Danny...ik zag Nathan Danny tegen zich aan houden...hij trok der dichterbij en zoende haar...WTF DENKT HIJ WEL NIET!
Ik liep er heen door de menigte en duwde iedereen aan de kant ik was Woest!

H: DANNY!

Nathan keek om en keek naar mij...

N: Harry...wat leuk je te zien..

H: Laat haar los!

N: ze wou het zelf Harry...dus denk niet dat ik haar hoef los te laten..

D: Harry...alsjeblieft dat is niet waar...Nathan rot gewoon op..

Hij liep haar niet los en ik zag haar boos worden...ik pakte der arm en probeerde der bij Nathan weg te halen...ze was eindelijk los en ik trok der mee...hij pakte der arm weer vast en Danny trok zich van me los en gaf hem een klap..

D: BLIJF VERDOMME VAN ME AF!

H: Weg. Nu!

Nathan keek me boos aan maar liep toch weg...verstandige keuzen...ik draaide me naar Danny die wanhopig der armen om me heen wikkelde en der gezicht in mijn schouder verborg..

D: ik ben zo blij dat je er bent...

Ik duwde der van me af en keek der aan..

H: waarom..waarom vind ik je zo?

D: hij stond opeens achter me...hij viel me lastig...ik probeerde hem van me af te duwen maar het lukte niet...Harry geloof je me niet?

H: hij komt je toch niet zomaar lastig vallen?

D: je denkt dat ik er om vroeg?

H: dat zeg ik niet maar..

D: nee laat maar Hazz..

Ze keek me aan en schudde der hoofd...ze liep weg terug naar de meiden..ze zei iets en Perrie keek me boos aan...ze knikte en liep met Danny mee naar buiten..ik liep naar de jongens die me boos en teleurgesteld aan keken..

Li: waarom Harry?

H: wat?

Z: Danny komt hier huilend heen omdat je haar niet geloofd...wtf is er mis met jou?

Lo: ze houd van je...waarom zou ze aandacht bij Nathan vragen?

H: weet ik veel...hij komt der toch niet zomaar lastig vallen...

N: Harry...kom op..ze is beroemd hij is beroemd...hij is dronken...ze ziet er goed uit...hij is altijd al irritant geweest...waarom zou die het niet voor de lol doen?

H: das waar...

Li: je bent echt dom geweest...je hebt der net ten huwelijk gevraagd Harry en jullie hebben nu al ruzie omdat je haar niet vertrouwd..

H: ik vertrouw der wel!

Z: dat is niet te zien Harry..maar ze is nu met Perrie weg gegaan...weet wat de Paparazzi gaat denken...ze zagen der Huilend de club verlaten nadat jij binnen kwam...

H: Omg...ik moet naar haar toe..Zayn wil je mee gaan?

Z: ja is goed..kom!

We liepen de deur uit en Dave hield me tegen..

Da: wat is er net gebeurt? waarom huilde Danny?

Z: Nathan heeft haar lastig gevallen en half aangerand...kan je hem der uitgooien hij loopt daar stom dronken rond!

Da: doe ik...Ga naar haar toe Hazz!

Ik knikte en liep snel achter Zayn aan naar buiten...de Paparazzi vloog op ons af en we liepen er snel door heen naar de auto...ik hoorde genoeg om me heen maar negeerde alle vragen en dingen die ze zeiden...ik moest naar Danny toe...das het enige waar ik nog aan kon denken..
We reden naar haar moeders huis..Perrie had Zayn laten weten waar ze waren...we stapte uit de auto en liepen naar binnen..ik hoorde Perrie en Danny ik de keuken praten..

D: ik mag hem niet eens...ik hou niet van hem...ik wil niks met hem te maken hebben...dus waarom komt ie nog naar me toe?

P: weet ik veel, hij is gewoon zielig...hij verpest alles!

Ik kon mijn oren niet geloven...ging dit nou over mij? of over Nathan?

H: wie verpest alles?

Ik liep de keuken in en Danny keek me aan met grote ogen..

*
Danny*

We stapte in de auto en reden snel weg...

P: waarom komt ie naar je toe, wat een eikel na alles wat er is gebeurt..

D; ik weet het niet...hij verpest alles..altijd! hoe moet ik dit aan Harry uitleggen?

P: ik denk dat je het hem toch maar moet vertellen...

D: ja ik weet het...maar hoe...hoe leg ik uit dat ik voor ons wat met hem had en een tijd terug toen ik stom dronken was en ruzie met hem had met Nathan had gezoend en hij me niet meer met rust wil laten...ik heb er zo veel spijt van...ik...ik...ik wil hem niet kwijt.

P: het komt goed echt waar!

We stapte uit en liepen mijn ma's huis in...we liepen de keuken in en pakte wat te drinken..

P: hoe gaan we dit doen met Die eikel!

D: ik mag hem niet eens...ik hou niet van hem...ik wil niks met hem te maken hebben...dus waarom komt ie nog naar me toe?

P: weet ik veel, hij is gewoon zielig...hij verpest alles!

H: wie verpest alles?

Ik keek om en zag Harry de keuken in komen lopen..ik schrok en keek hem met grote ogen aan...

H: nou?

D: Harry..ik..

H: volgens mij wil ik het niet eens weten...

Hij draaide zich om en wou weg lopen..

D: Harry wacht...alsjeblieft!

H: vertel het me!

Ik keek naar Perrie die aanmoedigend
Naar me knikte...ik keek terug naar Harry..

D: het is Nathan...ik..voor ons had ik wat met hem...een week ofzo..maar hij was agressief en sloeg me altijd...ik heb het uitgemaakt en hem niet meer gezien daarna...tot een tijdje terug..toen wij ruzie hadden was ik toch weg gegaan...ik was gaan drinken en was dronken..hij was daar en..

H: ben je met hem naar bed geweest?

D: NEEE! nee echt niet! hij zoende me...maar ik stopte hem niet...het spijt me zo...en nu kwam ie me weer lastig vallen, ik kom niet meer van hem af...het spijt me..ik had het eerder moeten zeggen...alsjeblieft wordt niet boos...ik hou van je Harry!

Hij keek me niet aan..ik was zo bang...eindelijk keek ie me aan en ik zag tranen in zijn ogen..

H: waarom...waarom nu pas?

D: ik weet het niet...ik vond het niet belangrijk..het betekende niks...

H: je had het me moeten vertellen Danny...

D: ik weet het...het spijt me zo..

Ik liep naar hem toe en pakte zijn handen vast hij keek naar mijn hand en ging met met zijn vinger over de ring..

H: we zij net verloofd en het gaat al zo...

D: wat wil je daar mee zeggen?

H: dat ik niet weet of het slim was...

D: wat?

Z: Harry?

H: ik..ik weet het gewoon niet...

D: wil je...wil je het uitmaken?

H: ja..ik denk het wel...

Ik stapte van hem weg en schudde mijn hoofd...ik geloofde het niet...dit kon hij niet doen..

D: Harry alsjeblieft...niet doen...ik smeek het je..

P: Harry dat kan je niet maken...

H: bemoei je er niet mee Perrie!

Z: Doe normaal! je bent echt raar bezig nu!

D: laat maar...als hij dit wil..hier!

Ik deed mijn ring af en gooide het naar hem toe..

D: verdwijn! nu!

H: Danny...

D: NU! ROT OP...PAK JE SPULLEN EN GA WEG!

Ik keek naar hem en rende de trap op..ik gooide me deur dicht en plofte huilend op mijn bed neer..wat een nachtmerrie..

*
Harry*

Ik pakte me spullen en Zayn zat in de auto..ik stopte mij spullen in de kofferbak en stapte in...hij keek me niet aan en reed weg...hij zei niks en keek voor zich uit..

H: Zayn..

Z: Nee..Praat niet tegen me...je bent niet mijn vriend Harry...ik herken je niet meer terug..

Ik keek naar buiten en de rest van de rit was stil. we kwamen aan bij de jongens en ze stapte snel in..michelle
Zag mijn tas en keek me vragen aan..

Mi: wat is er aan de hand?

Z: Hij heeft het uitgemaakt met Danny..dat is er gebeurt!

Iedereen keek me boos aan en michelle gaf me een klap in me gezicht..

Mi: hoe kon je! je was haar alles Harry! ik hoop voor jou dat ze er nog is zodra we bij haar komen..je bent haar leven. als er iets met haar gebeurt is het jou schuld!

Ze liepen weg voor ik iets kon zeggen en de jongens praten niet tegen me...ik voelde me vreselijk..als ze toch is wisten wat er aan de hand was...ik was gebroken ik wou dit niet...ik had geen keus..

Lo: waarom Harry..Waarom?

H: ik...ze was met Nathan voor wij iets hadden..ze hield een hoop voor me achter..

Z: praat geen onzin Harry! Dat was geen rede het uit te maken!

N: ik snap het niet..ik herken je niet Hazz..

H: laat me met rust!

Li: graag..tegen mij hoef je de komende tijd niet te praten!

Ze reden terug naar het vliegveld en we stapte op de eerste vlugt terug naar London..me telefoon ging en ik keek in mijn sms'jes..

Van: Amy

Heb je gedaan wat ik je gezegd heb?
Ik hoop het wel voor je!
Als je al onderweg terug bent laat het me weten, ik moet je zo snel mogelijk spreken!

Naar: Amy

Ja..ik heb het gedaan...zit nu in het vliegtuig zijn er met een uurtje...Kom wel je afspraak na..ik heb de vrouw van me leven laten gaan door jou..dus flik niks want ik maak
je af!

Van: Amy

Niet zo agressief Harry..we bespreken alles zo als je bent geland...je bent zo over der heen joh!

Ik drukte mijn sms weg en zag de foto van Danny in de trouwjurk....wat heb ik gedaan?
We kwamen aan in Londen en de jongens stapte meteen uit..ze wachten niet op me..ik neem het ze niet kwalijk
Ze zijn woest!
we liepen door de hal en zagen Paul en Amy al staan..Paul zwaaide vrolijk naar ons en begroeten ons..

P: wat een spanning wat is er aan de hand?

Z: vraag dat maar aan hem!

Li: nee laat mij...hij heeft Danny gedumpt...ZONDER REDE! IDIOOT!

Liam liep boos weg met de rest achter zich aan...Paul keek me teleurgesteld aan en schudden zijn hoofd...hij liep achter hun aan en Amy keek me aan met een grijns op haar gezicht!

A: goedzo! Ben trots op je!

H: haal die grijns van je gezicht voor ik het er af sla!

A: niet zo agressief Harry..let erop!

H: kunnen we gaan nu!

A: wil je nog even aan iemand voorstellen...

Ik keek haar verbaast aan..

H: Hoezo?

A: je nieuwe vriendin!

H: WAT?

A: ja wat denk je dat je nu zonder vriendin kan rond lopen haha dit is goed voor de publiciteit! kijk is dit is je nieuwe vriendin!

Ik keek om en zag Taylor staan...SERIEUS!

H: NEE IK DOE DIT NIET!

A: Dat doe je wel..we hebben een afspraak!

H: ik kan dit niet doen...niet tegen over Danny...

A: Harry of je date Taylor OF ik maak Danny kapot...jou keus!

H: Okee..

T: hey moppie!

H: blijf van me af!

Ik sloeg Taylor der hand weg en liep naar de auto..Hoe ga ik dit uitleggen aan de jongens...ze gaan me haten!

----------------------------------------------

COMMENT
😁
VOTE
👍
FOLLOW
❤️

Ly
😘

Best Friends right?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu